اخبار لوازم خانگی

دریافت مالیات از تولیدکننده در حد اعلی موجب افزایش هزینه تولید شده است

ال کا ایران : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیا ن اینکه تزریق پول در جامعه با هدف گذاری خاص می‌تواند منجر به افزایش نقدینگی شود،گفت: با قراردادهای پشت پرده میان فروشندگان و صاحبان کارت ( لوازم خانگی) به سادگی می توان کارت‌های اعتباری را تبدیل به پول نقد کر

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محسن  صرامی‌فروشانی  درباره کارت‌های اعتباری لوازم خانگی،خاطرنشان کرد:کاهش مبلغ کارت اعتباری  با توافقات میان فروشنده  و خریدار  در این گونه طرح‌های اعتباری به سادگی امکان پذیر است.

 به جای توزیع کارت‌های اعتباری در بازار لوازم خانگی باید جلوی واردات را گرفت

نماینده مردم خمینی شهر درمجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه به جای توزیع کارت‌های اعتباری در بازار لوازم خانگی باید جلوی واردات را گرفت، تصریح کرد:با کاهش واردات تولید کننده  داخلی جان تازهای می‌گیرد،اما باید تولید کننده به نحوی حمایت شود که کالای با کیفیت را روانه بازار کند.

وی ادامه داد: اگر خواهان حمایت از تولید داخلی بویژه در بازار لوازم خانگی هستیم  باید در زمینه خدمات جاری تولید از قبیل هزینه آب ، برق و گاز بویژه مالیات تمهیداتی  برای تولیدکننده  درنظر گرفته شود.

صرامی  فروشانی،تصریح کرد: متاسفانه  مالیات را درحد اعلا از تولیدکننده دریافت می‌کنیم  و این درحالی است که  نرخ خدمات را نیز به  اسم هدفمندی یارانه اخذ می کنیم و در نتیجه هزینه تولید افزایش می یابد.

کاهش هزینه های تولید مهم تر از ارائه کارت های اعتباری

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یادآورشد: ارائه کارت‌های اعتباری در بازار با توجه به شرایط اقتصادی بازار عقلایی نیست،بنابراین زمانی که دولت لایحه برای مالیات‌های ارزش افزوده مبنی بر مالیات مستقیم ارائه می‌دهد  و با هدف گذاری یارانه ظلمی را به بخش تولید تحمیل می کند و  این در حالی است که دولت  زمانی که هزینه تولید را افزایش می‌دهد،نمی‌تواند با ارائه کارت‌های اعتباری  وضعیت  بازار را سروسامان بخشد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، یادآورشد:دولت  با کارت‌های اعتباری  قصد دارد ترحم  مضائف کند و این درحالی است که  دولت باید  به جای این‌گونه طرح‌های  اقتصادی هزینه تولید را کاهش دهد  تا تولیدکننده توان مناسبی برای تولید با کیفیت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت ،درحال حاضر قیمت کالاهای موجود در بازار با نرخ ارز مبادلاتی ۲۶۰۰ تومان است و این در حالی است که الان قیمت دلار مبادلاتی ۳ هزار هفتصد تومان است. بنابراین می‌توان گفت که قیمت لوازم خانگی هم‌اکنون ۲۵ درصد از قیمت واقعی خود پایین‌تر است و ظرف هفته‌های آینده ۲۵ تا ۳۰ درصد بر روی آن‌ها افزوده خواهد شد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟