اخبار لوازم خانگی

نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در قزوین دایر شد

ال کا ایران : نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: سعی شده در این نمایشگاه شرکت ها و تولید کنندگان مختلف با برند و تولیدات داخلی با قیمت مناسبت و با کیفیت بهتر از کالاهای خارجی در معرض دید علاقمندان قرار داده شود.

هادی نیک فطرت افزود: تولیدکنندگان و نمایندگی های فروش لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های تهران،البرز،آذربایجان شرقی، قزوین و اصفهان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار داده اند.

این مسوول با بیان اینکه شرکت های مختلفی از استان های کشور در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: تولیدات لوازم خانگی در ایران می تواند با برنامه ریزی درست از ارزش افزوده مناسبی برخوردار شود که باتوجه به زمینه مناسب بازارهای صادراتی، می توان افق های روشنی را پیش روی تولیدکنندگان این صنعت قرار داد.

نیک فطرت با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت سه هزار و 600 مترمربع و با مشارکت 38 شرکت به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپا شده است، افزود: انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، هود، سینگ، ماشین ظرفشویی، سماور، ظروف غذاخوری چینی، ملامین، صندوق های نسوز، ظروف چدنی، شبکه چدن گریل و ظروف لعاب کاری شده از عمده محصولاتی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

نیک فطرت اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی و تصویری از 12 تا 16 بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین دایر است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 15 الی 21 از آن دیدن کنند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟