اخبار لوازم خانگی

شعبده‌بازی در لوازم خانگی

ال کا ایران : با نسپرسو پرودیجیو یک تلفن هوشمند قهوه ساز خواهید داشت که گوش به فرمان شماست و تمام ملزومات موردنیاز برای درست کردن قهوه را برایتان محیا می کند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلفن‌های همراه هوشمند ما هر روزه بیشتر به عصای شعبده‌بازی شبیه می‌شوند. می‌توانند چراغ‌ها را روشن و خاموش کنند، دمای اتاق را کنترل کنند و اکنون این تلفن‌ها می‌توانند قهوه شما را نیز آماده نمایند.

قهوه ساز شعبده‌باز

نسپرسو پرودیجیو یک قهوه‌ساز است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون شما متصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه در جایی که قهوه‌ساز در آن قرار گرفته حاضر باشید، تعیین کنید که قهوه شما چه زمانی و چگونه آماده شود. تمام آنچه باید انجام دهید این است که مخزن آب قهوه‌ساز را پر کنید و کپسول‌های قهوه نسپرسو را تعویض نمایید.

تلفن هوشمند قهوه ساز شعبده‌باز صنعت لوازم خانگی - فردانما (۲)

تلفن هوشمند قهوه ساز  مامور خرید شما

اگرچه این عملکرد به ظاهر چیزی فراتر از قهوه‌سازهای استانداری که دارای تایمر هستند به نظر نمی‌رسد اما به روزهایی فکر کنید که از زمان دقیق بیدار شدن خود مطمئن نیستید. در چنین مواردی شما می‌توانید با اپلیکیشن نسپرسو از تخت خود قهوه‌ساز را راه بیندازید. علاوه بر این پرودیجیو زمانی که مخزن آب قهوه‌ساز خالی است و یا کپسول‌های قهوه تمام شده است به گوشی هوشمند شما هشدار می‌دهد و شما می‌توانید از طریق گوشی خود قهوه خریداری کرده و سفارش دهید.

تلفن هوشمند قهوه ساز شعبده‌باز صنعت لوازم خانگی - فردانما (۱)

کافی شاپ خانگی

اگر چنین کارکردهایی برای شما زیادی است، اصلا نگران نباشید زیرا دستگاه قهوه‌ساز هوشمند دارای دکمه عادی نیز هست. سه نوع تنظیمات بر روی پرودیجیو وجود دارد: ریسترتو، اسپرسوی نرمال و لانگو که اسپرسو به همراه آب دوبرابر است. اگر حاضر باشید پول بیشتری بپردازید، یک دستگاه کف‌ساز شیر نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید انواع قهوه شیری مانند ماکیاتو و لتِ را نیز درست کنید.

منبع:دیجی کالا

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟