اخبار لوازم خانگی

افزایش فروش پیامکی کالای قاچاق، درب منازل

ال کا ایران : رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی از افزایش فروش پیامکی کالای قاچاق در درب منازل خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور با اشاره به تردد آزادانه و آسان خودروهای حامل کالای قاچاق در سطح شهر افزود: یک مورد از این خودروها با کمک سازمان تعزیرات حکومتی و اداره آگاهی توقیف شد که 4 ماه برای ان برنامه ریزی شده بود.

وی شهر بانه را معروف ترین مبدا برای انجام این نوع توزیع کالای قاچاق دانست و تصریح کرد: مهم ترین راهکار جلوگیری از انجام این فعالیت جلوگیری از خروج کالای قاچاق برای مصارف شخصی است.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به توجیه ناپذیر بودن خرید کالای قاچاق به عنوان مصرف شخصی گفت : این کالاها بی کیفیت و بدون خدمات پس از فروش است و کارت های گارانتی ارائه شدن تقلبی است.

طحان پور ارائه امکانات و سپردن اختیار به اتحادیه لوازم خانگی برای برخورد با قاچاق کالا را سبب کاهش 50 درصدی این معضل در دو سال اعلام کرد و افزود: در سه سال گذشته قانونی در خصوص مبارزه با قاچاق تصویب و به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ابلاغ شد که هنوز اجرایی نشده است.

وی نامه نگاری و بخشنامه سازی را مانع از مبارزه بموقع با قاچاق دانست و تصریح کرد: نحوه فعلی برخورد با قاچاق سبب لطمه به تولید ، بیکاری ، تحمیل هزینه به دولت و هدر رفتن بودجه کشور شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟