اخبار لوازم خانگی

انتقاد طحان پور از اجرای طرح کارت اعتباری

ال کا ایران : رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالا نا امید کننده بود، تصریح کرد:در شرایط فعلی بازار لوازم خانگی با عرضه بیش از تقاضا روبه رو است و تولید کنندگان باید کیفیت محصولاتشان را افزایش دهند تا بتوانند در ب

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور درباره وضعیت بازار لوازم خانگی و اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی‌،‌ اظهار کرد: طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی، موفق نبوده و اگرچه اصل کار بسیار خوب بود اما در عمل موفق نبود.

وی با اشاره به اینکه سقف کارت‌های اعتباری شش میلیون تومان بود، تصریح کرد:روند اجرای طرح بسیار نا امید کننده بوده و بنا بود که جلساتی در راستای رفع مشکلات طرح  و افزایش بانک‌ها برگزار شود.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی نرخ سود 12 درصدی را تنها مزیت طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی عنوان و خاطرنشان کرد: بسیاری از سازمان‌ها و فروشگاه‌ها هماهنگ کرده و شرایط فروش کالا به صورت اقساط  را فراهم کرده اند.

طحان پور با اشاره به اینکه مردم به جایی رسیدند که کالای با کیفیت و به میزان مصرف خریداری می کنند، تاکید کرد: در گذشته به دلیل کمبود عرضه مردم هر نوع کالایی را خریداری‌ می‌کردند اما اکنون با توجه به عرضه بیش از تقاضا مردم فقط به اندازه نیاز و آن هم در زمان نیاز خریداری می کنند و شرایط مانند گذشته نیست که از حالا برای آینده جهیزیه خریداری کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کارخانه های خوب که محصولاتشان کیفیت دارد و خدمات پس از فروش مناسب ارائه می دهند، مشکل ندارند، گفت: اینکه گفته می شود بازار پر از کالاهای خارجی است و تولیدکنندگان با مشکل روبه رو هستند درست نیست زیرا مردم کالای با کیفیت را انتخاب می کنند.

به گفته او برخی تولیدکنندگان انتظار دارند که در بازار رقیبی برای آنها وجود نداشته باشد و درهای مملکت را ببندیم تا کالایی وارد کشور نشود که چنین کاری درست نیست.

رییس اتحادیه کشوری لوازم خانگی درادامه گفت وگو با اقتصاد آنلاین درباره تعطیلی کارخانه های تولید لوازم خانگی، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی که خصوصی سازی شدند مشکلاتشان برطرف شده و اکنون مشکل حادی ندارند و مسائلی که درباره تعطیلی کارخانه های تولید لوازم خانگی مطرح می شود جوسازی است.

 وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت بازار لوازم خانگی تولید کننده باید کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و قیمت را نیز مدیریت کند، خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای صنفی فروشنده لوازم خانگی نیز افزایش یافته و نباید 1500 واحد صنفی در سه راه امین حضور وجود داشته باشد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟