اخبار لوازم خانگی

يك ميليارد و 500 ميليون ريال لوازم خانگي قاچاق در ايست و بازرسي شهيد امامي

فرمانده انتظامي شهرستان "شهرضا" از توقيف يك دستگاه كاميون كشنده حامل لوازم خانگي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 500 ميليون ريال خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران سرهنگ” حميد اميرخاني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت : ماموران مستقر در ايست وبازرسي شهيد “امامي” شهرستان “شهرضا” حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده حامل لوازم خانگي شامل،يخچال،لباسشويي،آب سردکن و… كه از جنوب كشور به مقصد پايتخت در حركت بود مشكوك و آن را متوقف كردند.

 

وي با بيان اينكه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد بار خودرو با بارنامه و مدارك ارائه شده مغايرت دارد، افزود: ماموران طي هماهنگي با مقام قضائي خودرو و محموله آن را توقيف كردند.

 

اين مقام انتظامي ارزش محموله توقيف شده را يک ميليارد و 500 ميليون ريال دانست و اظهار داشت: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري به بدنه اقتصادي کشور و توليد كنندگان كالاي داخلي مي زند که در اين خصوص نيروي انتظامي با قاطعيت با قاچاقچيان کالا برخورد قانوني خواهد كرد.

نظر شما چیست؟