اخبار لوازم خانگی

یکی از بزرگترین محموله‌های کالای قاچاق و تقلبی در شهرری کشف شد

ال کا ایران : همکاری مایکروسافت با Lowe در طراحی داخلی خانه ها با هالولنز و هوش مصنوعی

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروسافت به تازگی و در طی کنفرانس Ignite از همکاری این شرکت با Lowe، یک شرکت طراحی و فروش لوازم خانگی، پرده برداری کرد. در این همکاری شرکت Lowe با استفاده از هالولنز و هوش مصنوعی کار طاقت فرسای طراحی داخلی خانه ها را آسانتر خواهد کرد. با وینفون همراه باشید.

شرکت Lowe  با استفاده از هالولنز و در فروشگاه های منتخب به صورت پایلوت به مشتریان سرویس جدید خود را در طراحی خانه و آشپز خانه می دهد. هالولنز این امکان را خواهد داد تا مشتریان طراحی خانه خود را با جزییات بالا و به صورت هولوگرافیک ببینند و تغییرات را به صورت آنلاین و آسان اعمال کنند و طراحی کلی خانه خود را مشاهده کنند.

جزییات طراحی به قدری بالاست که مشتریان امکان تشخیص براق و رنگی بودن و مات بودن اوازم انتخابی را دارند. همچنین امکان تغییر سایز، نوع و بسیاری موارد دیگر در این برنامه وجود دارد. طراحی کلی نیز به صورت مینیاتوری قابل مشاهده است و دوستان وخانواده می توانند با استفاده از تبلت سرفس تغییرات را به صورت زنده ببینند.

cognitive-services-lowe

مایکروسافت در دمویی نشان داد که سرویس هوش مصنوعی چطور می تواند در انتخاب لوازم و طراحی ها به مشتریان کمک کند. هوش مصنوعی همچنین به مشتریان خواهد گفت که از لوازم موجود در فروشگاه Lowe کدامیک مناسب تر است.

در حال حاظر Lowe این سرویس جدید را به صورت پایلوت در سیاتل ایالات متحده به نمایش خواهد گذاشت و در آینده دو شهر دیگر نیز به این طرح افزوده خواهد شد. هنوز از تاریخ رسمی بهره برداری چیزی گفته نشده است.

 

نظر شما چیست؟