اخبار لوازم خانگی

پیش‌بینی طرح برخورد با قاچاق لوازم خانگی و آرایشی در البرز

ال کا ایران : دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از تدوین طرحی با هدف برخورد قاطع با قاچاق لوازم خانگی و آرایشی در این استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی‌اکبر زارعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای ویژگی‌های اقتصادی بسیار خوبی است، از جمله اینکه این استان در نزدیکی استان تهران قرار داشته و دارای سه محور اصلی و ملی است.

 

وی افزود: بهره‌مندی از آزادراه‌های تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس و ارتباط این راه‌ها با تهران و همچنین تبدیل شدن البرز به پل ارتباطی پایتخت با 14 استان کشور، شرایط اقتصاد خوبی برای استان البرز به همراه داشته است.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: از سوی دیگر به دلیل اینکه بخش مهمی از قاچاقچیان می‌خواهند کالاهای قاچاق خود را به پایتخت برسانند، این افراد مجبور به عبور از راه‌های البرز هستند.

 

زارعی‌نژاد گفت: به همین دلیل است که شاهد افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان البرز هستیم، چرا که مقصد بخش مهمی از کالاهای قاچاق تهران است.

 

وی بیان داشت: همچنین برخی از مخلان نظم اقتصادی به دلیل نزدیکی البرز به تهران، انبارهایی را در نقاط مختلف این استان پیش‌بینی کرده و کالاهای قاچاق خود را پیش از انتقال به پایتخت، در این انبارها نگهداری می‌کنند.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز افزود: تمام این موارد نشان می‌دهد که باید در استان البرز طرح‌های ویژه‌ای برای برخورد با قاچاق کالا و ارز پیش‌بینی و اجرا شود و در اجرای طرح‌های فوق همه دستگاه‌ها و به ویژه نهادهای ملی باید مشارکت داشته باشند.

 

زارعی‌نژاد ادامه داد: در این راستا به طور مداوم در البرز طرح‌های ضربتی با همکاری نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌ها در دست طراحی و یا اجرا است.

 

به گزارش فارس وی اظهار داشت: به عنوان نمونه به زودی و از روز پانزدهم مهر ماه طرح برخورد با قاچاق لوازم خانگی و وسائل آرایشی و بهداشتی در استان البرز اجرا خواهد شد.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: این طرح با همکاری تعزیرات حکومتی، دستگاه قضایی،‌ نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در دستور کار قرار دارد و به زودی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما چیست؟