اخبار لوازم خانگی

کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در ۲ کامیون و یک تریلر در کرج

ال کا ایران : سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرج گفت: در چند روز اخیر ۲ کامیون و یک تریلر حاوی کالای قاچاق لوازم خانگی،‌ برقی، لوازم التحریر و لوازم آرایشی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان کرج کشف شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ حسن‌علی فیروزخواه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی که ظهر امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت تولید اجتماعی است، اظهار داشت: در ماه محرم به سبب باورهای دینی با کاهش جرائم روبه‌رو می‌شویم و تقویت باورهای دینی یکی از اصول ایجاد امنیت است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در سال جاری اولویت‌های نیروی انتظامی دغدغه‌های مردم است، افزود: با توجه به نیاز جامعه اولویت‌های نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به اقدامات ناجا در این امر در سطح شهرستان کرج، گفت: طرح پاک‌سازی به صورت نقطه‌ای، منطقه‌ای و حجیم در سطح شهرستان اجرا شده ‌که در سال جاری سبب دستگیری 12 هزار و 364 نفر تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر شده است.

به گزارش تسنیم، فیروزخواه با بیان اینکه از نیروی‌های کلانتری‌ها در طرح پاکسازی استفاده شده است، ادامه داد: در سطح استان 13 هزار نفر در حوزه فروش و معتاد مواد مخدر دستگیر شده و 5 تن مواد کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با کالای قاچاق با توجه به شعار سال در اولویت‌ نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: در سطح شهرستان کرج، در حوزه مواد مخدر 60 درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

فیروزخواه با بیان اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده 470 میلیارد ریال در سطح استان بوده است، افزود: در چند روز اخیر 2 کامیون و یک تریلر حاوی کالای قاچاق لوازم خانگی،‌ برقی، لوازم‌التحریر و لوازم آرایشی به ارزش 500 میلیون تومان در شهرستان کرج کشف شد.

وی با اشاره به قاچاق در حوزه سوخت، گفت: 955 لیتر انواع سوخت در 6 ماه نخست سال جاری کشف شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در حوزه جرائم خشن 14 درصد کاهش جرم را داشته‌ایم، افزود: در حوزه سرقت خرد 5 درصد کاهش اما در حوزه سرقت خودرو افزایش را شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد از خودروهای سرقتی کشف شده است، گفت: در سطح شهرستان شاهد کاهش 9 درصدی تصادفات جرحی و 4 درصدی تصادفات جاده‌ای هستیم.

فیروزخواه با بیان اینکه در چند روز اخیر یک دستگاه پراید با 3 سرنشین دستگیر شده‌اند، افزود: این افراد در تحقیقات اولیه به 12 فقره سرقت از داخل خودرو و 10 فقره سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند.

نظر شما چیست؟