اخبار لوازم خانگی

جمع آوری کالای قاچاق را باید از سال ها قبل به اصناف می سپردند

ال کا ایران : رئیس اتاق اصناف کرج واگذاری طرح جمع آوری کالای قاچاق به اصناف را یک گام رو به جلو برای مبارزه با کالای قاچاق عنوان کرد و گفت: باید سالها پیش اختیار جمع آوری کالای قاچاق را به اصناف می سپردند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حمید کریمی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران در مورد واگذاری طرح جمع آوری کالای قاچاق به اتاق اصناف ایران و اتحادیه های صنفی ضمن تقدیر از این تصمیم اظهار داشت: واگذاری مسئولیت جمع آوری کالای قاچاق کار اصناف را مشکل می کند اما به هر حال بهترین تصمیم در شرایط فعلی گرفته شد.
وی افزود: باید سالها پیش اختیار جمع آوری کالای قاچاق را به اصناف و اتحادیه های صنفی واگذار می کردند تا نهاد ناظر راسا روی فعالیت واحدهای صنفی ورود کند.
رئیس اتاق اصناف کرج همچنین از برخورد قهرانه و تنبیهی با واحدهای صنفی انتقاد کرد و گفت: به جای برخورد قهرآمیز و پلمپ واحدهای صنفی باید از ابزار های تشویقی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اتحادیه ها باید واحدهای صنفی را که به جای فروش اجناس خارجی و قاچاق، تولیدات داخلی را عرضه و حمایت می کنند، با نصب بنر در سر در مغازه تشویق کنند.

نظر شما چیست؟