اخبار لوازم خانگی

کولرگازی اینورتور سام را بیشتر بشناسید

با گذشت زمان پس از اختراع ویلیس کریر در سال 1902 میلادی که اولین کولر گازی را اختراع کرد، این کولر گازی ها رفته رفته جایگاه خود را در بین مردم جهان اثبات کردند، و به مرور زمان با تغییرات تکنولوژی نسل جدیدی از کولر های گازی به بازار عرضه شد که به کولر های گازی اینورتور معروف شدند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،با نزدیک شدن به فصل گرما، کولر به یکی از اصلی ترین کالاهای پر طرفدار بازار تبدیل می شود.

با گذشت زمان پس از اختراع ویلیس کریر در سال 1902 میلادی که اولین کولر گازی را اختراع کرد، این کولر گازی ها رفته رفته جایگاه خود را در بین مردم جهان اثبات کردند، و به مرور زمان با تغییرات تکنولوژی نسل جدیدی از کولر های گازی به بازار عرضه شد که به کولر های گازی اینورتور معروف شدند. این کولر ها به کم مصرفی مشهورند و کاهش مصرف را از 20 تا 60 درصد کاهش می دهند.

کولرگازی اینورتور سام را بیشتر بشناسید

به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به یکی از کولرهای گازی اینورتر برند سام که هم اکنون در بازار ایران نیز موجود است.

کولر گازی اینورتور سام دارای طراحی زیباست که باعث منحصر به فرد شدن محصول در میان رقبای دیگر خود شده و زیبایی خاصی را به محیط میبخشد. این کولر گازی دارای قابلیت های بالایی است که میتوان به چند مورد آن به طور تخصصی پرداخت.

کولرگازی اینورتور سام را بیشتر بشناسید

کولر گازی سام دارای حالت خواب است که با فعال کردن آن، دستگاه به صورت اتوماتیک دمای اتاق را در زمان معین و به صورت متناوب 1 درجه افزایش خواهد داد و این فرایند در زمان استراحت شما انجام خواهد گرفت.

این کولر گازی بسیار کم مصرف و اقتصادی بوده و از طرفی در هنگام فرایند خنک کردن فضای محیط، بسیار آرام و بی صدا است.

 دریچه های هوا کولر گازی سام خودکار است بدین معنا که چهار جهت خانه یا محل کار شما را پوشش می دهد.

طراحی پوشش مناسب فین ها این دستگاه طوری ساخته شده که باعث مقاومت بالا در برابر خوردگی می شود و مرور زمان تاثیری بر فرسایش و از بین رفتن آن نخواه داشت.

کولر گازی سام دارای فیلتر های مناسب جهت گرفتن گرد غبار محیط شماست که از این ویژگی از الوده شدن فضای محیط خانه شما و محل کار جلوگیری میکند،این کولر گازی دارای قابلیت شروع به کار اتوماتیک است که در صورت فعال بودن ان دستگاه با دراختیار داشتن سنسور های حرارتی دمای محیط را تشخیص و در صورت گرم بودن محیط شروع به کار خواهد کرد،و مصرف کننده میتواند به این دستگاه تایم شروع به کار و پایان ان را بدهد،اینورتور ها در این کولر گازی به صورت گرمایشی و سرمایشی طراحی شده که میتوان در فصل تابستان و زمستان از ان استفاده کرد.

کولر گازی سام نصبت به مدل ها و برند های مختلف بازار از قدرت پرتاب بالایی برخوردار است که این ویژگی ان را متمایز تر از کولر گازی دیگر کرده است، یکی از نقاط قوت این دستگاه کمپرسور GMCC که به قوی ترین کمپرسور ها در بازار جهانی معروف اند.

یکی دیگه از قابلیت ها نمایشگر پنهان این دستگاه است که بسیار جذاب و ساده و در عین حال مدرن می باشد،که درجه حرارت مورد نظر کاربر بر روی ان نمایش داده می شود.

کولرگازی اینورتور سام را بیشتر بشناسید

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟