اخبار لوازم خانگی

کشف انبار لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد ریال در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: انبار لوازم خانگی با اجناسی به ارزش یک میلیارد ریال در اصفهان کشف شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ سعید سلیمیان با اشاره به اینکه در بازرسی از یک انبار تخلیه بار محموله‌ای از لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال  کشف شد، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپوی محموله‌ای کالای قاچاق در انباری کرده و قصد توزیع دارد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی یک گروه مجرب به محل اعزام شد که تعداد یک دستگاه ماشین لباسشویی،۵ دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه پنل و کمپرسور کولر گازی و ۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه مالک انبار مدارک گمرکی را ارائه نداد، بیان کرد: محموله کشف‌شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

وی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ سلیمیان اضافه کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟