اخبار لوازم خانگی

داخلی سازی سیستم هوشمند کنترل ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک/ لیدر و وسپر قابل رقابت با برندهای اروپایی هستند

مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت الماس آذر سهند در خصوص آخرین دست آوردهای این شرکت در حوزه تولید ماشین لباسشویی گفت : تولید ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت یکی از اصلی ترین اهداف شرکت بوده که بر همین اساس دو ماشین لباسشویی لیدر و وسپر در مدل های 7 و 8 کیلیویی را به بازار کشور معرفی کردیم.

admin | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت الماس آذر سهند در خصوص آخرین دست آوردهای این شرکت در حوزه تولید ماشین لباسشویی گفت : تولید ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت یکی از اصلی ترین اهداف شرکت بوده که بر همین اساس دو ماشین لباسشویی لیدر و وسپر در مدل های 7 و 8 کیلیویی را به بازار کشور معرفی کردیم.

مهندس فرزاد قاسم پور در گفتگو با خبرنگار«ال کا ایران» افزود : اولین حسنی که این لباسشویی دارد بحث کاملا ایرانی بودنش است. یکی از مهمترین بخش های ماشین لباسشویی سیستم کنترل آن است که در گذشته در اختیار شرکت های اروپایی و آسیای شرقی بوده  و به هیچ عنوان در داخل کشور تولید نمی شد.

وی ادامه داد : هم اکنون با راهنمایی و حمایت جناب مهندس پیرسا؛ مدیرعامل شرکت الماس آذر سهند، این تیم شروع به طراحی سیستم کنترل ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک کرده است.

مهندس قاسم پور گفت : این سیستم همچنین شامل امکانات خاصی مانند تعادل هنگام خشک کردن لباس و جلوگیری از لرزش بیش از حد است که با تکنولوژی های روز دنیا برابری می کند.

وی با اشاره به اینکه ماشین لباسشویی های تولید شده قابل رقابت با برندهای مطرح اروپایی است بیان کرد : همچنین این سیستم هوشمند می تواند به کمک اندازه گیری وزن لباس ها، مقدار آب مورد نیاز را به طور هوشمند وارد مخزن کند تا از مصرف بیش از اندازه آن جلوگیری به عمل آید.

مهندس قاسم پور ادامه داد : الکترو موتور های این ماشین لباسشویی به دلیل اینکه در کشور تولیدکنندگان اندکی ماشین لباسشویی تولید می کنند، به ناچار از کشور های اروپایی یا آسیای شرقی وارد می شود. ولی به جرات می توان گفت که این لباسشویی ها حدود 70 تا 80 درصد داخلی هستند.

وی با اشاره به سوء استفاده برخی از افراد از تولیدات این شرکت گفت : حتی در این بین فروشگاه هایی هستند که این لباسشویی ها را با برند های اروپایی در بازار به فروش می رسانند و مصرف کننده هم غافل از اینکه این دستگاه ها  تولید داخل است آن را خریداری و استفاده می کنند.

مدیر بخش تحقیق و توسعه شرکت الماس آذر سهند با اشاره به وضعیت خدمات پس از فروش این محصولات گفت : متاسفانه یکی از ضعف های تولیدات داخلی خدمات پس از فروش آن است. بزرگترین مزیت این شرکت از نظر من خدمات پس از فروش آن بوده چنانکه حتی در این زمینه نمونه هایی داشتیم که شخص مصرف کننده دستگاهی مربوط به 20 سال پیش را به خدمات پس از فروش تحویل داده بود که همکاران ما در زمان تعمیر و تعویض قطعات آن به هیچ مشکلی بر نخوردند.

وی در پایان گفت : محصولات ما در فروشگاه های بیشتر شهرهای کشور موجود هستند و مشتریان می توانند جهت خرید به این نمایندگی ها مراجعه کنند.در صورت عدم وجود نمایندگی نیز می توانید با شماره تلفن شرکت 04136306888 تماس حاصل نموده و جهت چگونگی تهیه محصول، راهنمایی و یا به صورت تلفنی سفارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • به‌روز | 09 اردیبهشت 1400 در 6:06 ب.ظ

    سه نظام ماشین لباسشویی شکسته گیرم نمیاد چگونه گیر بیارم

  • جواد | 11 بهمن 1401 در 6:07 ق.ظ

    با سلام
    جناب سه نظام ماشین لباسشویی وسپر چرا اینقدر بی کیفیت من یه سال نشد ازش استفاده کردم سه نظامش شکسته حالا تو بازار هم گیرم نمیاد لطفاً خدمات پس از فروش تون را گسترش دهید