اخبار لوازم خانگی

نسل جدید یخچال فمیلی هاب سامسونگ روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از ورود نسل بعدی یخچال فمیلی هاب ( Family Hub ) خبر داد که از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ از ورود نسل بعدی یخچال فمیلی هاب ( Family Hub ) خبر داد که از جدیدترین نرم افزار فمیلی هاب 4.0 بهره می برد.

بزرگترین و پیشرفته ترین یخچال و فریزر سامسونگ مدل SRF825BFH4 است که 825 لیتر فضا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نسل جدید فمیلی هاب 4.0 با اکوسیستم SmartThings کار می‌کند که امکان کنترل و نظارت خانه را از طریق صفحه فامیلی هاب فراهم می‌کند. اپلیکیشن SmartThings ، فمیلی‌ هاب را به صدها دستگاه سامسونگ یا دستگاه‌های سازگار از برندهای دیگر متصل می‌کند.

صفحه نمایشگر یخچال به کاربران این امکان را می دهد بدون خارج شدن از آشپزخانه کارهای متعددی را انجام بدهند از جمله چه کسی زنگ خانه را زده، دمای ترموستات خانه را تنظیم کنند، سری به نوزاد خوابیده در اتاق بغل بزنند.

کاربران می توانند از دستیار صوتی Bixby بخواهند که در مورد طیف وسیعی از کارهای روزانه مانند پیدا کردن نزدیک ترین رستوران به آنها کمک کند و یادداشت ها، تصاویر، فیلم ها و موسیقی را با خانواده خود به اشتراک بگذارند.

شرکت سامسونگ همیشه بهترین نرم افزار و سخت افزار را در یخچال فریزرهای خود با طراحی زیبا به کار می گیرد. سامسونگ از سال 2015 در حال توسعه فمیلی هاب است و به کاربران خود تجربه یک یخچال هوشمند شگفت انگیز را ارائه می دهد.

یخچال و فریزر جدید فمیلی هاب سامسونگ مدل SRF825BFH4 با قیمت 7،499 دلار در دسترس کاربران است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • f.b | 25 دی 1398 در 11:35 ب.ظ

    سلام این محصول جدیدسامسونگ کی وارد بازار ایران میشه؟

    • بهنام وحیدی | 29 دی 1398 در 9:35 ب.ظ

      سلام. والله نسل های قدیمی هم دیگه وارد نمیشه. هم ممنوعیت واردات لوازم خانگی و هم تحریم دو دلیل اصلی برای عدم ورود محصولات سامسونگ در ایران هستش. اگر هم جایی بود قاچاق هست. البته بعید میدونم این مدل قاچاقش هم موجود باشه