اخبار لوازم خانگی

کشف 2 انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف 2 انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف 2 انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر طی 24 ساعت گذشته با اقدامات تخصصی 2 انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات منسجم از آنها بازرسی کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از انبارهای مذکور 20 دستگاه کولر گازی 2 تیکه، 23 دستگاه اسپیلت کولرگازی، 19 دستگاه تلویزیون،10دستگاه لباسشویی و یک دستگاه یخچال فاقد مجوز گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته آن برخورد قاطع و مستمر داشته باشد./پایگاه خبری پلیس ایران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟