اخبار لوازم خانگی

رئیس قوه قضائیه: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بازنگری شود/ نباید کالاها در انبارها بمانند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس قوه قضائیه گفت: فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مورد بازنگری قرار گیرد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس قوه قضائیه گفت: فرآیند مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مورد بازنگری قرار گیرد تا انتظارات مقام معظم رهبری محقق شود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در سفر به استان هرمزگان و در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: مرزبان واردات و صادرات، گمرکات هستند و باید تمام واردات و صادرات به صورت نظام‌مند انجام شود.

وی ادامه داد: همه سازمان‌ها برای خود گزارش‌هایی دارند و هر کدام آمارهایی را ارائه می‌دهند اما این آمارها با اوضاع بازار قابل تطبیق نیست و وضع موجود با وضع مطلوب فاصله دارد که این فاصله باید کم شود.

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: در تمام دستگاه‌ها باید بازنگری صورت گیرد تا تفاوت کاری که باید محقق شود با کار انجام شده، مشخص شود.

آیت الله رئیسی بیان کرد: اموال و کالاها یا متعلق به مردم است و یا متعلق به دولت است و این اموال نباید در انبارها بمانند و فرسوده شوند، لذا باید در انبارها و انبارداری هم بازنگری شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟