محمد طحان پور
اخبار لوازم خانگی

محمد طحان پور : صدا و سیما به تولیدکنندگان لوازم خانگی کمک کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور ؛ رئیس سابق اتحادیه لوازم خانگی تهران در حاشیه بازدید از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور ؛ رئیس سابق اتحادیه لوازم خانگی تهران در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و از شرایط فعلی صنعت لوازم خانگی ایران سخن گفت.

محمد طحان پور در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران عنوان کرد : نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به خوبی در حال برگزاری است باید از دکتر انصاری به خاطر زحمات چنیدن ساله شان تشکر کنیم.

وی ادامه داد : تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی در شرایط تحریم رشد خوبی داشته اند. شاید در این شرایط برخی از تولیدکنندگان بی کیفیت از چرخه تولید حذف شده باشند اما تولیدکنندگان با کیفیت توانسته اند به جایگاه خوبی برسند.

محمد طحان پور گفت : آنچه در این نمایشگاه می بینیم تولید محصولات با کیفیت ایرانی است. بنده معتقدم تولید لوازم خانگی در کشور در شرایط بدی نیست و تولیدات در حال فروش هستند.

وی افزود : توسعه برند ایرانی و معرفی کالای ایرانی به مردم کمک صدا و سیما را طلب می کند. ماهم میدانیم که هزینه های صدا و سیما بسیار زیاد است اما همه چیز که سود نیست. صدا و سیما می تواند نقش مهمی در معرفی کالای ایرانی ایفا کند.

این کارشناس صنعت لوازم خانگی ادامه داد : تحریم ها در سال رونق تولید فرصت خوبی برای تولیدکنندگان بود و ما امیدواریم که تولیدکنندگان لوازم خانگی به خوبی از این فرصت استفاده کنند. چیزی که در این نمایشگاه مشخص است، این است که تولیدکنندگان با کیفیت لوازم خانگی به دلیل کیفیت خوب محصولات، قیمت خوب رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب همواره در بازار حضور خواهند داشت.

وی گفت : یکی از اتفاقات جدید در صنعت لوازم خانگی برندسازی های جدید است. برندهای جدیدی معرفی شده اند و از ظرفیت های تولیدی شرکت های خوب ایرانی در حال استفاده هستند.

گزارش کامل این گفتگو را در ویدیو بالا ببینید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟