لوازم خانگی سام
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این گزارش قصد داریم تا به یکی از پرسش های مهم مخاطبان صنعت لوازم خانگی ...

رسول غروبی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این گزارش قصد داریم تا به یکی از پرسش های مهم مخاطبان صنعت لوازم خانگی ایران پاسخ دهیم. امروزه یکی از مهمترین سوالات کاربران فضای مجازی در خصوص برند لوازم خانگی سام است. این پرسش مطرح است که لوازم خانگی سام ساخت کجاست ؟ و سوال بعدی در خصوص کیفیت لوازم خانگی سام SAM است.

از آنجایی که سوژه اصلی این مطلب درباره لوازم خانگی سام است با موضوعات زیر آشنا خواهید شد.

  • تلویزیون سام ساخت کجاست
  • برند سام الکترونیک
  • موتور یخچال سام ساخت کجاست
  • برند سام چیست
  • یخچال فریزر سام ساخت کجاست
  • خدمات پس از فروش سام
  • آیا تلویزیون سام همان سامسونگ است

 

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی های تلویزیون های سام را بیشتر بشناسید + ویدیو

پس از شروع مجدد تحریم ها، دو برند مطرح کره ای که سال ها با عرضه محصولات با کیفیت توانسته بودن سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی ایران را به خود اختصاص دهند، مجبور به ترک بازار ایران شدند. بر خلاف ادعای برخی از افراد و فرافکنی های برخی از رسانه در خصوص علت خروج دو شرکت بزرگ لوازم خانگی کره ای (سامسونگ و ال جی)، عمده ترین دلیل این اتفاق اعمال محدودیت های  بانکی و مشکل در نقل و انتقال پول بوده است.

بازار لوازم خانگی ایران

در این شرایط شرکت سام الکترونیک که سال‌ها نماینده انحصاری لوازم خانگی سامسونگ در ایران بود، تصمیم گرفت تا جایگزین مناسبی برای محصولات سامسونگ معرفی کند. برند سام که سال ها بود به عنوان زیر مجموعه شرکت سام الکترونیک در ایران فعالیت می کرد، به عنوان برگ برنده سام الکترونیک جایگزین محصولات سامسونگ شد. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص خواهید خواند و به پاسخ این دو پرسش که لوازم خانگی سام ساخت کجاست ؟ و  کیفیت لوازم خانگی سام SAM چگونه است، خواهید رسید.

لوازم خانگی سام  برند شرکت سام الکترونیک

بعد از مشکلات بی شماری که تحریم ها برای ورود برندهای صاحب نام خارجی ایجاد کرده است و همچنین بالا رفتن نرخ دلار، موجب شده که برندهای مشهور نتوانند با قیمت مناسب برای هم‌وطنان ایرانی به بازار عرضه شوند در نتیجه شرکت های داخلی می توانند از این خلأ در بازار استفاده کنند و محصولات خود را به بازار عرضه کنند. یکی از این شرکت های داخلی لوازم خانگی سام است. شاید برای شما با دیدن برند سام این سؤال برایتان ایجاد شده باشد که لوازم خانگی سام ساخت کجاست ؟

لوازم خانگی سام در حقیقت نام برند تازه واردی است که به اصطلاح جایگزین برند سامسونگ در ایران شده است. این برند که با حمایت شرکت سام الکترونیک وارد بازار ایران شده، در حال حاضر تمرکز خودرا بر روی تولید تلویزیون های سام گذاشته است.

مشخصات تلویزیون های سام را در لینک زیر بخوانید:

نقد و بررسی تلویزیون های سام

همانطور که  گفته شد برند سام در حال حاضر تنها به تولید تلویزیون با برند سام مشغول است و تمامی خدمات فروش، نصب و خدمات پس از فروش این محصول بر عهده شرکت سام سرویس است. این شرکت که سال ها به عنوان بخش خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ در ایران فعالیت داشته، حال تمامی خدمات مربوط به محصولات سام الکترونیک را مانند گذشته بر عهده دارد.

برند سام طی ماه های گذشته به عنوان جایگزین سامسونگ در بازار ایران معرفی شده و از این پس وظیفه تولید محصولات را بر عهده خواهد داشت. لوازم خانگی سام به وسیله تأمین قطعات از قطعه سازان آسیایی از جمله کشور چین و کره جنوبی، لوازم خانگی باکیفیت و متنوعی تولید می کند.

سام گروه آتی هیچ ربطی به شرکت سام الکترونیک ندارد

پیش از خروج سامسونگ از بازار ایران، شرکت سام الکترونیک به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری برند سامسونگ به تولید و عرضه محصولات این غول فناوری کره ای در بازار ایران مشغول بود. در همان زمان شرکتی با نام سام گروه آتی در بازار ایران فعالیت داشت که این شرکت توسط برخی از مدیران و سهام داران شرکت سام الکترونیک احداث شده بود. وظیفه این شرکت در همان زمان واردات محصولات کوچک آشپزخانه و برخی دیگر از لوازم خانه بود.

همانطور که پیش تر گفتیم در حال حاضر برند سام که از پشتیبانی شرکت سام الکترونیک بهره مند است و همچنین شرکت سام سرویس مسئول خدمات پس از فروش آن را بر عهده دارد، هیچ ارتباطی با شرکت سام گروه آتی و محصولات این شرکت ندارد.

متاسفانه حضور این دو برند هم اسم در بازار ایران باعث شده که خریداران مشکلات پیش آمده برای برند سام گروه آتی را به پای شرکت سام الکترونیک ( تلویزیون سام) بنویسند.

شرکت سام دارای 525 نمایندگی فعال در ایران است و شعار این شرکت محصول خوب ، قیمت خوب و خدمات خوب است.

تجربه سال ها فعالیت شرکت سام الکترونیک با غول فناوری کره ای می تواند پشتوانه مناسبی برای برند سام باشد و این اطمینان را به مشتریان خواهد داد که مانند گذشته محصولاتی متنوع، با کیفیت و البته با خدمات پس از فروش خوب را ارائه کند. خدمات پس از فروش سام در حقیقت همان شرکت سام سرویس است که سال ها وظیفه ی خدمات دهی به محصولات سامسونگ را داشته است. این شرکت از این پس علاوه بر سامسونگ، وظیفه خدمات پس از فروش سام را نیز عهده دار خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر نظیر قیمت محصولات سام و آدرس شرکت سام می توانید به سایت این شرکت به نشانی  https://samservice.com مراجعه نمایید.

سام گروه آتی تولید کننده است؟ / اشتباهات سام گروه آتی را به پای سام الکترونیک ننویسید

شرکت سام گروه آتی در سال 1392 شروع به کار کرد. در ابتدای کار تمرکز این شرکت روی لوازم خانگی کوچک و سیستم های تهویه مطبوع بود.

در حقیقت به زبان ساده تر اگر بخواهیم بگوییم که لوازم خانگی سام ساخت کدام کشور است ، پاسخ واضح است. کشور سازنده محصولات سام ایران خواهد بود و تمامی محصولات این برند لوازم خانگی در ایران تولید می شود. اما سام گروه آتی که در حال بهره بردن از خوش نامی برند سام شرکت سام الکترونیک است در خوش بینانه ترین حالت یک OEM کار است ( تولید بدون کارخانه).

سام گروه آتی هیچ ارتباطی با برند سام شرکت سام الکترونیک ندارد و فقط به دلیل تشابه اسمی باعث ایجاد آشفتی و سردرگمی خریداران شده است.

آنچه در ادامه این مطلب خواهید خواند مربوط به شرکت سام گروه آتی بوده و بر اساس نیاز مخاطب نوشته شده است. ال کا ایران به هیچ عنوان این برند را تایید و یا پیشنهاد نکرده و این گزارش صرفا به دلیل اطلاع مخاطب نوشته شده است.

شرکت سام الکترونیک در حال حاضر تنها به تولید تلویزیون مشغول است و محصولات زیر مربوط به شرکت سام گروه آتی بوده که متاسفانه مشتریان ناراضی دارد که باید به آن رسیدگی شود.

کیفیت لوازم خانگی سام SAM

با توجه به اینکه  شنیدن نام لوازم خانگی سام SAM  برای بیشتر مصرف کنندگان تازگی دارد، بنابراین احتمالا کیفیت لوازم خانگی سام برای بسیاری نامشخص است. به همین دلیل لازم است به معرفی لوازم خانگی سام SAM بپردازیم.

لوازم خانگی سام SAM  (سام گروه آتی) دارای چه محصولاتی است؟

محصولات لوازم خانگی سام

لوازم خانگی سام  SAM  انواع مختلفی از لوازم خانگی را در سبد محصولات خود دارد که می توان آن را به سه دسته ی لوازم خانگی بزرگ، لوازم خانگی کوچک و سیستم های تهویه مطبوع تقسیم بندی می گردد.

در دسته ی لوازم خانگی بزرگ انواع یخچال سام ، ماشین ظرفشویی سام ، گاز رومیزی و ایستاده سام ، انواع آبسردکن سام را نام برد که هر کدام در سایز ها، رنگ ها ، و مدل های مختلف و بسیار متنوعی  به بازار عرضه می شود.

در دسته ی لوازم خانگی کوچک، شرکت سام تنوع بسیار بالایی دارد از جمله انواع تستر سام ، جاروبرقی سام ، جاروشارژی سام ، آبمیوه گیری سام ، قهوه ساز سام ، خرد کن سام ، پنکه سام ، چای ساز سام ، سه شوار سام ، اتوی سام ، سرخ کن سام ، زودپز و پلوپز سام و… اشاره کرد.

در دسته ی سیستم های تهویه مطبوع سام می توان به انواع کولر های اسپیلت سام اشاره کرد. این شرکت همچنین چند مدل هم از انواع کولر های پنجره ای و کولرهای ایستاده سام تولید کرده است.

 محصولات لوازم خانگی سام 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی برخی از محصولات لوازم خانگی سام بپردازیم تا با کیفیت محصولات این برند لوازم خانگی ایرانی بیشتر آشنا شوید. البته باز هم متذکر می شویم که بر اساس نظرات مخاطبان کیفیت محصولات شرکت سام گروه آتی رضایت بخش نبوده و پیش از خرید محصولات این شرکت باید تحقیقات بهتری صورت گیرد.

سام گروه آتی هیچ ارتباطی با برند سام شرکت سام الکترونیک نداشته و اگر مخاطب به اعتبار شرکت سام الکترونیک قصد خرید محصولات سام گروه آتی را دارد، یک اشتباه و تشابه اسمی است.

در این بخش با موضوعات زیر آشنا خواهید شد

  • آیا تلویزیون سام خوبه
  • مشخصات تلویزیون سام
  • کیفیت تلویزیون سام
  • مشخصات تلویزیون سام
  • نقد و بررسی تلویزیون سام
  • بهترین تلویزیون سام
  • یخچال سام
  • کیفیت لوازم خانگی سام
  • لیست لوازم خانگی سام
  • یخچال سام خوبه

بهترین تلویزیون سام

لوازم خانگی سام

در این بخش بهترین تلویزیون سام را به شما معرفی خواهیم کرد و به نقد و بررسی تلویزیون سام به صورت خلاصه خواهیم پرداخت. تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های سام در بازار به فروش می رسد.

درباره کیفیت تلویزیون سام باید بدانید که این تلویزیون از صفحه نمایشی تخت با پنل ال ای دی با کیفیت Ultra HD  4K برخوردار است. از آنجایی تلویزیون سام یک تلویزیون هوشمند به شمار می آید که سیستم عامل اندروید دارد. قیمت تلویزیون سام الکترونیک در حال حاضر 12 میلیون و 550 هزار تومان است.

 

ماشین ظرفشویی DW-T1305 سام

ماشین ظرفشویی سام مدل dw-t1305

ماشين ظرفشويي DW-T1305 سام، 6 نفره است و مناسب منازلی است که جای کافی برای قرار دادن ماشین ظرفشویی های بزرگ را ندارند. این ماشین ظرفشویی دارای یک طبقه برای قرار دادن ظروف جهت شستشو می باشد.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-T1410 W

تنها نکته ای که برای انتخاب محل قرار گرفتن این ماشین های ظرفشویی در منازل خود باید به آن دقت کنید دسترسی این دستگاه به آب و فاضلاب آشپزخانه است. از نظر صدای شستشو کاملاً قابل قبول است و پس از خشک کردن ظروف زمان شستشوی آن به پایان می رسد تا حتی لکه ی آب ها روی آن باقی نماند. قیمت این ماشین ظرفشویی سام در حال حاضر نا موجود بوده که دو رنگ سیلور و سفید تولید شده است.

 

ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل DW-T1410 W

ماشین ظرفشویی سام

این مدل ماشین ظرفشویی رومیزی سام مدل 8 نفره است و قیمت آن حدود 14 میلیون و 470 هزار تومان می باشد و گنجایش و امکانات بیشتری نسبت به مدل قبلی دارد . 6 برنامه شستشو دارد و دارای 2 سبد برای قرار دادن ظروف و همچنین دو بازوی آب پاش مجزا برای شستشوی ظروف است.

 

یخچال سام دوقلو مدل SAM PR40-RZ40

یخچال سام دوقلو با ظرفیت حدود 20 فوت یکی از محصولات این شرکت است این یخچال فریزر با ضمانت کمپرسور و گارانتی شرکت سام گروه آتی عرضه شده است . این یخچال فریزر دو قلو با قیمت حدود 19 میلیون تومان در فروشگاه ها موجود و در حال فروش است.

لوازم خانگی سام

یخچال فریزر سام مدل RF-T26 BK

یخچال فریزر سام مدل RF-T26 BK

یخچال فریزر سام مدل RF-T26 BK دارای قابلیت تغییر جهت باز شدن درب هاست و این امکان را به شما می دهد تا در انتخاب محل آن آزادی بیشتری داشته باشید. ابعاد این یخچال فریزر سام در  عرض470، عمق492، ارتفاع837 ميلي متر ساخته می شود و رنگ آن مشکی و چرمی می باشد. همان‌طور که در تصویر مشخص است دارای دو درب می باشد و فریزر آن در قسمت بالای آن قرار دارد.

 

کولر اسپلیت سام (سرمایشی و گرمایشی)

کولر اسپلیت سام

با توجه به اینکه کولرهای اسپلیت سام در مدل های مختلفی تولید می شود ما برای اختصار فقط به معرفی یک مدل کولر سرمایشی و گرمایشی اسپلیت سام به نام DCR Serirs  که خود 4مدلH9 ،H12،H18،H24 دارد. این کولر با گاز R410A کار می کند، کم صداست و برچسب انرژی آن A  است. فیلتر گرد و غبار دارد و می تواند در 4 جهت به صورت خودکار جهت باد را تنظیم نماید. مجهز به کمپرسور GMCC است و پرتاب باد قوی ای داشته که سرعت وزش باد آن قابل تنظیم است.

 

آبسردکن ایستاده سام مدل WD-SP760 ST

آبسرد کن ایستاده سام مدلWD-SP760 ST

این آبسردکن ایستاده سام بسیار زیباست و به مانند بسیاری از مدل های دیگر سام دارای دو خروجی آب گرم و سرد و همچنین یک خروجی آب نرمال است. دارای قفل ایمنی کودک برای آب گرم است. قیمت آبسردکن ایستاده سام مدل WD-SP760 ST حدود 4 میلیون و 350 هزار تومان است و در برابر مدل WD-SF780W که قیمتی حدود 5 میلیون و 200 هزار تومان است از قیمت پایین تری برخوردار است.

 

زودپز سام مدل PC-5733

زودپز سام مدل PC-5733

این زودپز سام در واقع  آرام پز ، بخارپز و کیک پز نیز هست . دکمه های لمسی دارد و این قابلیت را دارد که سه مدل ته دیگ برای شما تهیه کند. صفحه نمایش  LED برای نشان دادن دما و زمان دارد. این زودپز سام 8 الی 10 نفره می باشد. این زودپز با قیمت 3 میلیون و 500 به فروش می رسد

 

سخن آخر

اگر جزو آن دسته از مخاطبانی هستید که به دنبال میزان کیفیت تلویزیون سام و یا دانستن لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ وارد این صفحه شده اید، باز هم تکرار می کنیم. برند سام که جایگزین سامسونگ شده در حال حاضر تنها به تولید تلویزیون مشغول است که می توانید در بخش محصولات لوازم خانگی ال کا ایران، مشخصات تلویزیون های سام را ببینید.

محصولات دیگری که با نام سام در بازار ایران وجود دارد، مانند یخچال سام، ماشین لباسشویی سام، ماشین ظرفشویی سام و … همگی مربوط به شرکت سام گروه آتی بوده و این دو برند هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. در واقع مسئولیت خدمات و مشکلات احتمالی محصولات شرکت سام گروه آتی بر عهده شرکت سام الکترونیک و سام سرویس نیست و باید این برند هم نام را از یکدیگر جدا کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا برخی از محصولات لوازم خانگی سام را به شما معرفی کنیم تا آشنایی نسبی با برند SAM پیدا کنید. محصولات این برند بسیار متنوع و گسترده تر از مواردی که برای نمونه به آن اشاره شد هستند و با ضمانت شرکت سام گروه آتی عرضه می شوند.

با این حال همانطور که گفته شد پرسش هایی نظیر لوازم خانگی سام ساخت کدام کشور است و یا کشور سازنده محصولات سام کجاست، باید گفت که این محصولات سام با همکاری تامین کنندگان خارجی با کیفیت در بعضی از قطعات های تک، در ایران تولید خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد فتاحی | 06 اردیبهشت 1399 در 2:01 ب.ظ

    سلام باید عرض کنم که ما یک یخچال با برند سام گرفتیم که فروشگاه به آدرسمون ارسال کرد که موقعی که به دستمون رسید درش آسیب دیده بود به فروشگاه زنگ زدم گفت به من مربوط نیست به نمایندگی زنگ زدیم گفتن به ما هم مربوط نیست گفتیم جهنم با همون درب آسیب دیده بیاین برامون نصبش کنید که نماینده اومد کاراشو انجام داد زد به برق دیدیم یخچال اصلا کار نمیکنه ویک قطعه ش سوخته نماینده زنگ زد شرکت گفت اینجوریه شرکت گفت به ما ربطی نداره شامل گارانتی نمیشه باید هزینشو بدین خلاصه گفتم که خریدارای دیگه سمت این برند نرن که بدجور شرشون کلاه میره

    • بهنام وحیدی | 06 اردیبهشت 1399 در 6:40 ب.ظ

      سلام و ارادت. خرید شما برای چه سالی بوده؟ لطفا مستندات رو برای ما ارسال کنید.

      لازمه یه توضیحی بدم. برند سام تا پیش از خروج سامسونگ نقش یه برند جانبی برای سام الکترونیک رو داشت. ولی تو تصمیمگیری و سیاست گذاری کاملا مستقل بود. از این به بعد قراره این برند کاملا تحت مجموعه سام الکترونیک کار کنه و بعید میدونم دیگه همچین مشکلی پیش بیاد.

      البته اینا دلیل نمیشه که کار شمارو به این شکل انجام بدن. مستندات رو برای بنده ارسال کنید.

      • بابک | 19 مرداد 1400 در 5:49 ب.ظ

        سلام با جوابی که به خرابی این بنده خدا دادین معلومه در شرکت سام کاره ای هستین…خب عزیز من وقتی شرکتی مثل سام میخواد اسم و رسمی با تولید محصولات با کیفیت به هم بزنه و در مقابل شرکتی با همین اسم هست که هیچی براش مهم نیست و رضایت مشتری براش معنی نداره.شما تا کی میخواین به مردم‌توضیح بدین که این سام اون سام نیست.وقتی اسم و برند یکیه چجوری مردم‌عادی قبول کنن که این سام اون سام‌نیست.الان یکی یه گوشی سامسونگ میخره.سامسونگ معلومه کجاست و چیه مگه میشه بگی این سامسونگ اون سامسونگ نیست…پیشنهاد میکنم برای همیشه نام برند رو تغییر بدین مثل پارس خزر که تغریبا در ایران جزو‌برندهای با کیفیته
        شمام همین ابتدای کار قبل برند سازی و اشتباه افتادن مردم.اینکارو انجام بدین…الان خ‌ونه مادرم تلویزیون میخوان من پیشنهاد دادم سام بخرین داداشم میگه سام‌محصولاتش افتضاحه چرا پولتونو دور میریزین…

        • بهنام وحیدی | 20 مرداد 1400 در 9:51 ق.ظ

          سلام و ارادت. پیامتون رو کامل خوندم و به نظرم همه حرفاتون کاملا درسته به غیر از اون تیکه که فرمودید مشخصه در شرکت سام کاره ای هستید. ال کا ایران یک سایت خبری مستقل و بخش خصوصی هستش و بنده هم سردبیر این رسانه هستم و هیچگونه وابستگی به هیچ جایی ندارم.

    • mohamad | 16 شهریور 1400 در 4:17 ب.ظ

      اینجوری که معلوم شد (از نظرات )قبل از خرید‌هروسیله ای از برند سام به این اقا زنگ بزنیم بعد بخریم دمت گرم که اصلا گردن نمیگیری که برند که شما ازش تبلیغ میکنید هیچ کس راضی نیست نه از محصول نه از خدمات نه از پشتیبانی و نصب خوبه شما اول زنگ بزنید به مشتری بدونید کجاست خودتون برید همرو راضی نگه دارید

      • بهنام وحیدی | 18 شهریور 1400 در 9:32 ق.ظ

        سلام و ارادت. اصلا اینجوری که میگید نیست. موضوع تبلیغات نیست، مشکل تشابه اسم برند هستش. توضیحات توی متن کامل هستش اما اگر پرسشی بود بنده در خدمتم

  • معصومه افشون | 15 اردیبهشت 1399 در 10:41 ق.ظ

    سلام هموطن از شرکت سام لوازم نخرید همش کلاه برداری …
    من از شرکت سام یخچال به مبلغ ۱۱ میلیون خریدم نماینده اومده برای نصب میگه یه قطعه از یخچال که به اب سرد کن ویخ ساز وصل میشه شکسته به شرکت سام زنگ زدیم در جواب به من میگه ربطی به ما نداره پس برگه ی گارانتی که ۱۸ ماه زدین برای چی ؟؟؟؟؟ وشرکت سام در جواب می گوید مربوط به مشتری می باشد وهمین طور از فروشگاه که برای ما ارسال کردن در یخچال کاملا صربه دیده تحویل دادن

    • بهنام وحیدی | 15 اردیبهشت 1399 در 11:01 ق.ظ

      سلام.لطفا با دفتر ما تماس بگیرید و مستندات رو برای ما ارسال کنید.

    • مجید | 03 آذر 1399 در 8:40 ب.ظ

      باسلام حقیقت منم میخواستم از برند سام تلویزیون بخرم ولی با کمک نظرات عزیزان پشیمون شدم و حتی فکر برند سام رو دیگه نمیکنم ک حتی یه دونه پفک ازش بخرم چقد بی اهمیت نسبت به مشتریان خود

      • بهنام وحیدی | 04 آذر 1399 در 11:00 ق.ظ

        تلویزیون های سام از کیفیت مناسبی برخوردار هستش. فکر کنم مطلب رو کامل نخوندید. اعتراض دوستان به برند سام گروه آتی هستش نه تلویزیون سام. مطلب را کامل مطالعه کنید

  • محمد رشیدی | 26 خرداد 1399 در 1:03 ب.ظ

    سلام و روز بخیر؛
    بنده به همراه خواهرم دو یخچال و فریزر سام خریدم
    یعنی ۴ تا
    با هماهنگی و نظر یک کارشناس فنی این کار رو انجام دادیم

    و شکرخدا هیچ مشکلی هم از بابت موارد فوق نداشتیم و نداریم

    تاکید کارشناس فنی آشنامون به خرید این محصول بود از بین محصولات ایرانی و با کیفیت.
    ماهم به حرف ایشون گوش دادیم و به شکرخدا راضی هستیم

    • علی | 14 اسفند 1399 در 7:19 ب.ظ

      لطفا در ارائه دیدگاه انصاف داشته باشید شاید یه نفر با حرف شما بره بخره
      من خریدم یکساله فقط اذیت و عدم پاسخگویی نمایندگی و شرکت و همه شون

  • وحید | 21 تیر 1399 در 6:54 ب.ظ

    سلام تلویزیون هاش چطوری هستش آیا اونم با کیفیته و خوبه؟
    بین برند های ایرانی دوو اسنوا اوکس و….

    • علی | 25 فروردین 1400 در 10:52 ب.ظ

      سلام به هم وطنان عزیز…
      ازمن یک نصیحت…
      به هیچ عنوان کالای ایرانی نخرید …حتا مفتش

      • فولادی | 17 مهر 1400 در 8:05 ب.ظ

        ایرانی ..ایرانی بخر.. تاکی دستمون جلو چش بادومیها دراز باشه جنس ایرانی افتخار و غرور ملی ماست در عجبم اینجوری صحبت میکنید فک نکنم شما ایرانی باشید .جنس ایرانی را همگی میخریم و به تولید کنندگان و بچه های کار آفرین خودمان اعتماد میکنیم

  • آخرتی | 27 تیر 1399 در 5:07 ب.ظ

    ما هم یه یخچال از همین برند. تقریبا یک ماه پیش. ۱۳خرداد نصاب تماس گرفت برای نصب. تقریبا ساعت ۸شب اومد یه نگاه کرد که زیر سینک نیاز به شیر داره و باید برم تهیه کنم. رفتن همانا و برنگشتن و خبرندادن همان. ما تا ۱۱ شب باهاشون تماس میگرفتیم جواب نمیدادن. فرداش یه نفر دیگه تماس گرفتن اما همنام بانفر اول گفت میاد برای نصب. ما فکرکردیم برادر هستن و گفتیم اومد. نصب رو انجام دادن بعد نصب یه فاکتور یه برگه گذاشتن جلومون بدون مهر و امضا و هزینه برای قطعه و نصب و ایاب و ذهاب… ما گفتیم توضیح بدن که چرا برای نصب رایگان پول باید بدیم گفت همه میدن باید بدین اگه نمیخاین باز کنم. با شرکت تماس گرفتم چون تعطیل رسمی بود کسی پاسخگو نبود. بعد نصاب شروع کرد به قاطی کردن(ازابتدا هم تعادل روانی نداشت) رفت زیرسینک و شروع به زدن سرش به زیرسینک و کابینت کرد و داد میکشید من بچه نظام ابادم و…. همزمان شیرآب زیر سینک رو باز کرد.من با پلیس تماس گرفتم این آقاشروع کرد سرشو به کابینت بالا کوبیدن تا خونریزی کنه.بعدم با من و همسرم درگیر شد و فرار کرد. شنبه صبح هم که باشرکت سام تماس گرفتم گفتن جنایت که نکرده!!
    کلا شرکت پاسخگویی نیستن. از روابط عمومی بگیر تا نصاب خیلی بد باهات صحبت میکنن. اصلا توصیه نمیکنم ازشون خرید کنین.

    • بهنام وحیدی | 28 تیر 1399 در 1:02 ب.ظ

      سلام و ارادت. بنده از خواندن این نظر بسیار متعجب شدم. لطفا بفرمایید با چه شماره ای تماس گرفتید. اگر امکانش بود از بخش تماس با ما سایت، با شماره همراه ثبت شده در آن بخش تماس بگیرید و مارو از جزئیاتش با خبر کنید. قطعا به صورت ویژه برای شما مخاطب گرامی پیگیری خواهد شد.

  • رضا فتاحی | 01 مرداد 1399 در 11:19 ب.ظ

    سلام امکان خرید اینترنتی یخچال هست؟

  • فرزاد | 15 مرداد 1399 در 12:39 ب.ظ

    افتضاح , کیفیت , خدمات پس از فروش و برخورد نماینگی و نصاب و….
    هفته پیش رفته بودم برای خرید یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ که به توصیه فروشنده و کلی تعریف و تمجید و برای حمایت از تولید داخل , تصمیم گرفتیم یخچال فریزر دوقلوی سام سفید رنگ بخریم , 19/750/000 تومان , بعد از ارسال سه بار فریزر ویک بار یخچال به دلیل ضربه و عدم همخوانی رنگ و نصب شدن یخچال ارسالی یک ماه قبل و کیفیت پایین قطعات , عدم استفاده کامل اتصالات و… بی احترامی نماینده شرکت و کلی کلاس گذاشتن و تماس با دفتر تهران و اعزام نصاب بعد از چهارروز , متأسفانه نصاب با ابتدایی ترین الفبای نصب آشنایی نداشت طوری که دستگیره ها را وارونه نصب کرده بود و معتقد بود یخچال و فریزر باید بیست سانت از هم فاصله داشته باشند!!!!!! , طوری که از اتصالات فیکس کردن یخچال و فریزر نیز بی اطلاع و آنها را رها کرد و رفت و بخاطر عدم آشنایی ایشان سبب صدمه کاور پایین و قرار گرفتن نامتوازن و زشت کاورها شد و … بعد هم که اعلام کرده 80 هزار تومتن بابت نصب پرداخت نمایید. امیدوارم شرکت های ایرانی با ارتقاء کیفت محصولات و خدمات پس از فروش و مشتری مداری باعث تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی شوند

    • خشایار فیضیان ناو | 18 مرداد 1399 در 3:07 ق.ظ

      با عرض ادب و پوزش من چندتا سوال فنی خیلی منطقی دارم:
      چرا شیر برقی های آب پشت یخچال فریزرها بلا استثنا جابجا جا خوردن،پدال آب رو که فشار میدی جای یخی پر آب میشه؟ مگر افرادی که تو خط مونتاژ هستند تخصص ندارند؟
      چرا بلااستثنا مدل هایی که مخزن آب دارند قسمت آبریز مشکل دارد؟
      چرا پایه های رگلاژی جلو رو تو خط مونتاژ جا نمیزنید؟
      چرا قسمت درب بار اکثریت یخچال ها استاندارد نیستند و بی کیفیت هستند؟
      تو یخچال فریزرهای دوقلو که تکنولوژی به آخر خط رسیده!!!! کندانسور بیرون دیگه منسوخ شده،ولی سام دوباره باب ش کرده!آدم یاد ایام دهه پنجاه و شصت میفته!واقعا وقاحت یه مملکت زیر سوال برده این تکنولوژی سام!!!!!
      چرا شلنگ های آبی که داخل دستگاه میذارید بسیار بسیار بی کیفیت و مشتری مجبور میشه شلنگ تهیه کنه خودش؟!!!!
      چرا چرا چرا چرا؟
      و هزاران چرایی که بی جواب خواهند ماند تا ابد!!!

      سپاس فراوان

  • علی عزیزی | 20 مرداد 1399 در 4:00 ب.ظ

    آقا من نظرات رو خوندم گرخیدم ، ما یک ماشین ظرفشویی گرفتیم امروز قراره بیان نصب امیدوارم اتفاق بدی نیوفته نتیجه رو همینجا اعلام میکنم

    • علی عزیزی | 20 مرداد 1399 در 7:57 ب.ظ

      سلام آقای صادقی از نمایندگی های غرب تهران منطقه 22 ، طبق قول و قرار امروز اومدن . مرد شریفی بودن و اطلاعات لازم و. کافی رو دادن . انشالله که سام و سایر شرکت های ایرانی خدمات پس از فروش داشته باشند و کالایی باشه که کارشو بکنه وگرنه ما توقع دیگه ای نداریم چه بهتر که هزینه ای که میکنیم به یک هموطن برسه

      • سبحان | 05 مرداد 1400 در 3:03 ب.ظ

        سلام عرض ادب امروز 5 مرداد 1400 هست و من چند روزه که دارم راجع به ماشین ظرفشویی سام تحقیق میکنم که آیا بخرم یا نخرم لطفا اگر پیام بنده رو دیدید راهنمایی بفرمایید روی واتساپ این شماره 09363067213 واقعا ممنونتون میشم تجربتون رو در اختیار بنده قرار بدبد

        • بهنام وحیدی | 08 مرداد 1400 در 9:43 ق.ظ

          بنده به شخصه پیشنهاد می کنم نخرید، چون هیچ ربطی به شرکت سام الکترونیک نداره و اونجوری که از نظرات پیداس، نارضایتی هم وجود داره

  • f.s | 22 مرداد 1399 در 1:21 ب.ظ

    سلام .ماهم متاسفانه بیست روز پیش رفتیم یک تلویزیون 50اینچ سام نزدیک 7میلیون خریداری کردیم که ای کاش نمیخریدیم نصاب اومد نصب کرد تا تلویزیون رو روشن کرد صفحه اش خطوط آبی داشت بعدش گفت میبریم عوض میکنیم میاریم که بردن وجدید آوردن بعدازچندروز دوباره اونم صفحه اش خطوط قرمز دار شد ازنمایندگی اومد که ببینه چیزیش نبود همسرم باگوشیشون فیلم گرفته بودن نشونشون دادن گفتش نه باید خودمون ببینیم بایک رفتار بدی انگار که دروغ داریم میگیم بردن هنوز مشکلش رو ندیدن
    منکه اصلا راصی نیستم وبیچاره همسرم به خاطر اینکه تلویزیون قبلیمون ایراد داشت گفت بزار وام بگیریم که سالم بخریم که این شد نتیجه اش مگه یه کارمند سالم چقدر حقوق میگیره که هی بخواد بره کالاش رو تعمیر کنه انقدر این چند روز عصبی هستم که عمرا دیگه سمت کالای ایرانی برم به نظرم خدمات پس از فروش شون روکم کنند کیفیت کالاشون رو بالاببرن
    هرجام بشه میگم که کسی سام نخره
    ماهم اشتباه بزرگی کردیم

  • nadia | 31 مرداد 1399 در 9:49 ب.ظ

    با اینکه اصلا به محصولات ایرانی و خدماتش اعتماد نداشتم ولی میخواستم خودمو راضی کنم از این برند خرید کنم ولی کاملا نا امید شدم در مورد نمایندگی ها که خودم چندیم مورد برخورد با نمایندگی های لوازم مختلف ایرانی داشتم و واقعا راست میگن هیچکدوم از هیچ شرکتی هیچ احترامی برای مصرف کننده قایل نیستن و اصلا برخورد خوبی ندارن و همیشه طلبکارن انگار خریدار مجانی وسیله گرفته و اینا منت سرش میذارن وقت میذارن به شکایتها رسیدگی میکنن همینه که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم

  • حسین زاده | 04 شهریور 1399 در 11:20 ق.ظ

    سلام. بنده هم از افرادی هستم که از خرید این برند واقعا پشیمونم. اواخر اردیبهشت یک دستگاه یخچال فریزر RT600 خریداری کردم. توسط نمایندگی غرب تهران آقای صادقی نصب و راه اندازی شد. دو هفته اول مشکلی نداشت ولی بعدش متوجه شدم از قسمت عقب بدنه فریزر آب وارد فضای فریزر میشه و داخلش یخ میبنده. بارها با شرکت شماره 3875 تماس گرفتیم هربار گفتن به آقای صادقی اطلاع داد که بیاد برای سرویس ولی هنوز نیومدن. یک بار هم مستقیم با خود آقای صادقی تماس گرفتیم گفتن آدرس رو ارسال کن فردا میام. از اون روز 5هفته میگذره ولی نمیدونم چرا برای ایشون هنوز فردا نشده. یک ماه و نیم هست یخچال مشکل داره. اصلا این برند رو توصیه نمیکنم چون اگر شانس بیارید و از اول سالم باشه بعد که به مشکل بخوره خدمات پس از فروش صفره.

  • مهدی دهقان | 16 شهریور 1399 در 4:44 ب.ظ

    سلام به همگی اظهار نظرهای شما عزیزان کمک زیادی در خرید تلویزیون از این شرکت ،برای من بود
    میرم ایکس ویژن میخرم
    در کل شرکتی که اصلا سابقه ساخت تلویزیون و یخچال و …نداره یکشبه یسری مافیا ی بازار روش سرمایه گذاری کنند و برسوننش به جایی که اصلا در توانایی اون شرکت نیست و متاسفانه رضایت مشتری هم براشون مهم نیست فقط فقط فقط پول براشون مهمه
    البته من رفتم نمایندگی سامسونگ تو جمهوری فروشنده به دروغ میگفت سام همون سامسونگ فقط سونگ رو برداشتن تا بتونه تحریم دور بزنه!!!!!

    • بهنام وحیدی | 17 شهریور 1399 در 12:11 ب.ظ

      سلام. ببینید یه مشکلی به وجود اومده و اون اینکه دوتا شرکت سام دارن در ایران فعالیت می کنند. نماینده سامسونگ که همون سام الکترونیک بود، در حال تولید تلویزیون سام هستش و از لحاظ کیفیتی بد نیست. اما باقی محصولات برای اون شرکت سام هست که میزان نارضایتی رو میتونید در کامنت ها مشاهده کنید.

    • حامد | 11 خرداد 1400 در 0:15 ق.ظ

      سلام من ی تلویزیون سام ۴۳ اسمارت گرفتم ،حقیقتا من که راضیم خیلی

  • مریم | 26 شهریور 1399 در 6:13 ب.ظ

    یه تلویزیون سام گرفتیم که کیفیت تصویرش خرابه و سایه داره نمی‌دونم تازه دیروز آوردند

    • admin | 26 شهریور 1399 در 7:47 ب.ظ

      با بخش خدمات شرکت سام الکترونیک تماس بگیرید تا مشکلتون رو بر طرف کنند

  • فرید | 02 مهر 1399 در 9:17 ق.ظ

    با سلام چرا باید اینگونه پنهان کاری کنیم اقا بگو علنا این تلویزیون یا فلان محصول قطعات چینی رو داخل ایران سرهم کردیم شده سام چرا دوپهلو حرف میزنین خود فروشنده هم از هرچی میپرسم سربالا جواب میده از قدیم اسم جنس چینی مصادف بود با بی کیفیتی با تقلب وهزار جور مسئله دیگه حالا اگه اون کشور تکانی به خودش داده اول اثبات باید بشه به مردم اونم نه با شعار خودشون یا نماینده هاشون بلکه مردم وپس از اینکه سالها مصرف کردند و مطمئن شدند وگرنه اسم جنس چینی از قدیم توی ذهن مردم بد جا افتاده تمام

  • سحر | 02 مهر 1399 در 11:49 ب.ظ

    الفرار

  • حامد رحمانی | 07 مهر 1399 در 1:15 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    بنده یخچال فریزر سام خریدم
    صدای فن بسیار بالای دارد
    یکبار هم فن توسط شرکت تعویض شد صداش بدتر شد
    لطفاً راهنمایی کنید

  • مجید | 10 مهر 1399 در 11:35 ب.ظ

    باسلام من یک تلویزیون سام درمهرماه۹۹خریدم زنگ زدم شرکت حدود۱۰ساعت بعدازخریدنم نصاب اومدبدون دریافت هیچ مبلغی نصب کردوتمام توضیحات لازم راهم دادوفردای آن روزازشرکت زنگ زدن پیگیرنصب شدن منم گفتم آره نصب شدخلاصه من کلاراضی هستم ممنون ازشرکت سام

  • لیلا | 29 مهر 1399 در 8:42 ب.ظ

    اوه اوه اوه به منم همون دروغ رو گفتن گفتن که این همون سامسونگه بخاطر تحریم اسمش شده سام …خدا به فریادشون برسه با این کلاه برداری و شیاد بازی به کجا می خوان برسن ..تو این بدبختی و گرونی میخوان مردم بیچاره رو بیشتر از اینی که هست گرفتار کنن …منه بدبختم میخواستم برم بخرم یخچالشو …ممنون واسه عزیزانی که صادقانه پیام گزاشتن و آگاهم کردن..آقایون سام دوره این بازیا گذشته امیدوارم که هرچه زودتر به خودتون بیاین همه چیز این دنیا نیست آخرتی هم هست حساب کتابی هم هست مردم رو گرفتار تبلیغات الکی محصولات بی کیفیتتون نکنین

    • بهنام وحیدی | 30 مهر 1399 در 5:34 ب.ظ

      ما وظیفه داریم اطلاع رسانی درست کنیم. لازم دونستم بگم که همه ی ما و شما به عنوان مخاطبان خوب ال کا ایران باید برند سام شرکت سام الکترونیک رو از سام گروه آتی جدا کنیم. شرکت سام الکترونیک تلویزیون های با کیفیتی تولید می کنه و در مراحل بعد محصولات دیگر رو هم تولید خواهد کرد. نحوه تشخیص سام شرکت سام الکترونیک از سام گروه آتی هم لوگوهاشون هستند.

  • امید بزرک پور | 04 آبان 1399 در 1:27 ق.ظ

    با سلام من تلویزیون سام ۵۰ اینچ رو به من 10 میلیون که با اقساطش در اومد 11.5 نمیدونم فروشنده سر من کلاه گذاشت یا قیمتش اینجوری از ادمین محترم لطفا راهنمایی کنند قیمت 50 اینج چنده ولی کیفیت تصویر فوق العاده زیباست من به تمامی دوستان پیشنهاد میکنم خرید این محصولو نصاب هم ده دقیقه نشد که اومدن نصب کردن و گارانتبشو فعال کردن ……

    • بهنام وحیدی | 05 آبان 1399 در 5:06 ب.ظ

      به نظر نمیاد کلاهی سرتون رفته باشه. قیمت مناسب بوده و سود اقساط رو هم معقول حساب کرده

  • کنگرلو | 12 آبان 1399 در 7:29 ب.ظ

    سلام بنده یه ماشین ظرفشویی خریدم ۱۲نفره به قیمت۱۶.۵ آیا قیمتش همینه؟
    کاراییش خوب هست آیا؟
    نظر دوستان رو خوندم کمی ترسیدم

  • سوگل شکری | 13 آبان 1399 در 3:17 ق.ظ

    راستش بنده هم جاروبرقی و تلویزیون ۵۸ اینچ سفارش دادم خدا کنه که خوب دربیاد ..یه سوالی هم که از آقای بهنام وحیدی داشتم اینه که تلویزیون ۵۵ اینچ با ۵۸ اینچ چه تفاوتهایی داره؟

    • سوگل شکری | 13 آبان 1399 در 3:19 ق.ظ

      میخاستم ببینم اگر ۵۸ و ۵۵ اینچ خیلی تفاوتی نداره که همون ۵۵ خریداری کنم …خداییش کیفیت جاروبرقی رو هم لطف کنید بهم بگید چه جوریه ممنونم ازتون

      • بهنام وحیدی | 15 آبان 1399 در 12:33 ب.ظ

        سلام و ارادت. جاروبرقی رو قطعا گزینه های بهتری هم برای انتخاب دارید، مثل محصولات پاکشوما. اما تلویزیون مشکلی نیست. به این دلیل که تلویزیون رو شرکت سام الکترونیک تولید میکنه اما جارو برقی رو همون شرکت سام گروه آتی داره که با سام الکترونیک فرق میکنه. تفاوت اینچ ها بسته به فضایی که دارید ازش استفاده می کنید. 3 اینچ خیلی تفاوت نیست اما من خودم به شخصه تلویزیون بزرگتر رو میپسندم اما دقت کنید فضای کافی برای تلویزیون داشته باشید.

  • عطایی | 14 آذر 1399 در 5:27 ب.ظ

    سلام. منم چند ماه قبل یه تلویزیون 58 سام خریدم. گاهی اوقات کلا قطع میکنه. دوباره که بروز رسانی رو میزنه میاره وباز کلی وقت برای چینش کانالها وو…
    چند روزیست که از توانمندی یوتیوبش گفتیم استفاده کنیم بالاخره تلویزیون هوشمنده ولی به محض نمایش قطع میکنه وقسمت سام بازارش نمیاره. باز بروز رسانی و….
    چند باری تماس گرفتیم میگن دوباره بروز رسانی کنید درست میشه. منکه موندم.
    مدام خانواده بخاطر خرید این تلویزیون منو بازخواست میکنن که چرا یکم گرونتر یه تلویزیون خوبی نخریدی.
    حالا من باید چکار کنم……
    جناب وحیدی شما راهنمایی بفرمایید.
    ممنون. عطایی از مشهد

    • بهنام وحیدی | 14 آذر 1399 در 7:01 ب.ظ

      سلام آقای عطایی. با دفتر مرکزی سام الکترونیک بخش خدمات سام سرویس در تهران به شماره 8255 تماس بگیرید و مشکلتون رو در میان بذارید. حتما هم بهشون بگید که از طرف سایت ال کا ایران تماس گرفتید و به شخصی که با شما صحبت می کنه هم اعلام کنید که با نمایندگی مشهد تماس گرفتید و مشکلتون حل نشد. مجدد بنده رو در جریان بذارید که اگه مشکل شما حل نشد، شخصا پیگیری کنم

  • احمد | 16 آذر 1399 در 9:38 ق.ظ

    من می خواستم یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و کولر گازی و جاروبرقی سام بخرم الان با توجه به نظرات کاربران 90 درصد پشیمون شدم احساس می کنم نیاز به تحقیق بیشتری دارم

  • نگین | 18 آذر 1399 در 2:50 ق.ظ

    من هم یخچال و فریزر دوقلو سام رو خریدم صدای موتور زیاد و کلافه کننده هست به منم دقیقا همین حرف رو گفتن که سام همون سامسونگ هست که به خاطر تحریم ها سام شده و اینکه از همون نمایندگی اصلی سامسونگ باضمانت سام سرویس خریدم

  • محمدابراهیم | 18 آذر 1399 در 10:09 ب.ظ

    سلام
    من هم دوسه روزیه یخچال فریزر خریدم
    قیمت ومدل و..بعد نیست ولی عمده مشکل به نظرم صدای موتر یا فنشه
    خیلی تو مخه
    ….

  • اسماعیل | 02 دی 1399 در 0:18 ق.ظ

    سلام، دمتون گرم که مردم در جریان گذاشتین، منم خواستم تلویزیون سام بخرم که نوشته بود hevc پشتیبانی میکنه، حالا که نظرات خوندم همون تلویزیون قبلی استفاده میکنم و یه گیرنده دیجیتال میخرم از همه چی بهتره، این برند باید سر زبونا انداخت که مردم فریب نخورن و خرید نکنن

    • بهنام وحیدی | 02 دی 1399 در 12:11 ب.ظ

      تلویزیون برند سام، برای شرکت سام الکترونیک هستش و مشکلی نداره.

  • رضا | 30 دی 1399 در 10:12 ب.ظ

    محصولات باید بدون ایراد باشن
    شد ی کاربر بگه محصولمون ایراد داش یا نمایندگی بر خلاف گارنتی و..عمل میکنن شما نگین مستندات را بفرستین یا با بنده تماس بگیرین یا به نمایندگی مراجعه کنین اینا مشکل حل کن بودن که محصول سالم میدادن

  • میم | 06 بهمن 1399 در 8:02 ب.ظ

    من میخواستم ماشین ظرفشویی بخرم خداروشکر اومدم نظراتو خوندم و نخریدم.

  • هادی | 14 بهمن 1399 در 7:06 ب.ظ

    سلام
    ماشین ظرفشویی برای کدوم شرکت است و آیا کیفیت خوبی دارد

    • بهنام وحیدی | 19 بهمن 1399 در 8:51 ق.ظ

      این ماشین ظرفشویی های فعلی که مربوط به سام گروه آتی است و ربطی به سام الکترونیک نداره. در مورد کیفیتش کامنت ها رو بخونید متوجه میشید. بنده نمیخرم، شمارو نمیدونم

  • علی | 14 اسفند 1399 در 7:14 ب.ظ

    برند سام نخرید
    من یه یخچال و فریزر دوقلو خریدم از روزای اول خرابه . الانم یکماهه قراره بیان درستش کنن
    بعنوان یم هموطن توصیه میکنم به هیچ وجه این برند رو نخرید

    • بهنام وحیدی | 16 اسفند 1399 در 8:03 ق.ظ

      سلام و ارادت. مشکلی که وجود داره اینه که دوستان این مطلب رو کامل نخوندن. برند اصلی سام که مربوط به شرکت سام الکترونیک است در حال حاضر فقط تلویزیون تولید می کنه. این سامی که شما میفرمایید تقریبا ربطی به سام الکترونیک نداره. متاسفانه مشتری ناراضی مثل شما هم زیاد داره. ماهم اطلاع رسانی کردیم اما دوستان بازم بدون تحقیق میرن و از این برند خرید می کنند.

  • سلطانی | 10 اردیبهشت 1400 در 3:05 ب.ظ

    سلام
    پولتونو دور نریزید لطفا
    ما ۲۸بهمن ۹۹ یه یخچال از برند سام خریدیم همون اول ابریزشش خراب بود که هیچ بعد یک ماه کار کرد از فروردین ۱۴۰۰ هرچی زنگ می زنیم نمایندگی بعد ده روز زنگ زدن اومدن درست کنن ۵روز کار کرده یخچال دیه کار نمیکنه
    واقعا متاسفم شعار کیفیت و قیمت خوب و رضایت مشتری میدن ولی اصلا نه کیفیت داره نه به رضایت مشتری اهمیت میدن

  • سهراب | 17 خرداد 1400 در 3:32 ب.ظ

    یا خدا یا عیسی مسیح
    واقعا در این روزگاره سخت که به زحمت خرج زندگی رو میشه در اورد اینا دیگه کی هستن از مردم نمیترسید از خدا بترسید
    خدا از حق خودش میگذره اما از حق مردم نه
    بنده میخواستم یک تلویزیون 55 مدل tu7000 رو بخرم که فروشنده گفت همون سامسونگه اما من از قبل اسم سام رو شنیده بودم و گفتم اقا شوخی میکنی سام برند ایرانی هست و بعد گفت والا خودمم دقیق نمیدونم ولی میکن سامسونگه
    عزیزان اینو بدونین هیپ وقت برنده ایرانی به گرده و خاک های برندهای چون سامسونگ سونی و الجی حتی نزدیک هم نخواهد شد
    این و بدونین و خودتون رو گول نزنید که برنده ایرانی هیچ وقت نمی نومه کیفیت برندهای بزرگ و داشته باشه
    این برندهای ایرانی فقط یک جای گزین هستند که مثل گوشی اصل و گوشی فیک میمونند

  • Jahan | 10 مرداد 1400 در 3:10 ب.ظ

    سلام دوستان ممنون که معرفی کردید این شرکت رو خداخیرتون بده بااین وضعیت اقتصادی میخواستم تلویزیون بخرم منصرف شدم مردم به ریال کار میکنن به دلار باید خرج کنند اینم کیفیت جنساشون

  • امیر | 14 مرداد 1400 در 10:19 ب.ظ

    از این برند های ایرانی بخرید بهتره مثل اسنوا

  • بابک | 19 مرداد 1400 در 5:57 ب.ظ

    خب چه کاریه مگه چه اجباری هست که دوتا شرکت با دیدگاه متفاوت بیان از یه برند استفاده کنن وقتی روی یه برندی نوشته سام روی ظرفشویی و لباسشویی و همه محصولاتش نوشته سام بعد رو یه تلویزیون هم نوشته سام خب همه که نمیان اینجا مطلب بخونن به نظر من همه میگن این یه برن هست و مال یه شرکته.چقدر باید بگین این سام اون سام نیست.هر چی فیلمه از ایرانی ها در میاد.تا حالا دیدین ال جی بیاد بگه اون ال جی این ال جی نیست یا اون سامسونگ این سامسونگ نیست.خب برادر من قبل اینکه‌ محصولاتتون به پای کیفیت بد سام گروه اتی بسوزه همش نیاین توضیح بدین این سام اون سام نیست.نام برند رو عوض کنین

  • بابک | 19 مرداد 1400 در 6:00 ب.ظ

    به نظر بنده samson بزارین اون gآخر رو نزارین

  • سامان | 07 شهریور 1400 در 5:35 ب.ظ

    دوستان در مورد خرید اغاب کالاهای ایرانی قطعاً. با این پیش زمینه وارد بشید که جنس بی کیفیت و با نهایت فریبکاری و بدون پاسخگویی طرف هستید و بعد با شش دنگ حواس خواستید خرید کنید ولی حتماً و حتماً اگر تونستید و قرض کردید جنس با کیفیت خارجی بگیرید که بعداً پشیمان نشید….


    بقول دوستی که میگفت هنوز انقدر پولدار نشدم که جنس ایرانی بخرم(منظورش که دوباره باید هزینه کنم)

  • حسن حسنی | 17 شهریور 1400 در 12:53 ب.ظ

    من میخواستم لباس شویی بخرم خداروشکر اومدم نظراتو خوندم و نخریدم.

  • حسین ربیعی زاده غبالی | 17 شهریور 1400 در 12:56 ب.ظ

    نظری ندارم.

  • مرتضی پاشایی پور | 17 شهریور 1400 در 12:57 ب.ظ

    نظری ندارم.

  • محمدرضا | 16 مهر 1400 در 8:55 ب.ظ

    كالاي ايراني هم بي كيفيت هستن و هم خيلي گرون قيمت،اينم داره مثله ايرانخودرو و سايپا انحصاري ميشه

  • فولادی | 17 مهر 1400 در 8:10 ب.ظ

    بنده یک دستگاه کولر گازی 29000 سرمایشی -گرمایشی سام حدود سه سال قبل خریدم و خیلی هم راضی هستم کم صدا و کم مصرف عالیه حتما بخرید

  • الهام | 21 آبان 1400 در 3:35 ب.ظ

    سلام لوازم خانگی سام کیفیتش چطوره؟ مثل مخلوط کن و گوشت کوب برقی و پنکه و ابمیوه گیر

    • بهنام وحیدی | 22 آبان 1400 در 4:23 ب.ظ

      متاسفانه دو برند با نام سام داریم. یکی برند سام مربوط به سام الکترونیک هستش که در حال حاضر تلویزیون و ماشین لباسشویی تولید میکنه و کیفیتش هم قابل قبوله، به این دلیل که خدمات رو سام الکترونیک میده که سال ها شریک تجاری سامسونگ بوده. یکی هم برند سام که مربوط به شرکت سام گروه آتی هستش که محصولات کوچک آشپزخانه و برخی محصولات بزرگ را به بازار عرضه می کنه و مشتریان ناراضی زیادی داره. این محصولاتی که شما گفتید مربوط به شرکت سام گروه آتی هستش و از کامنت ها مشخصه که در چه وضعیتی قرار داره. اصلا پیشنهاد نمیکنم که خرید کنید. برای خرید این محصولات می تونید از برند تولیپس خرید کنید که کیفیت محصولاتش خوبه و خدمات مناسبی هم داره. اطلاعات تولیپس رو از این لینک می تونید به دست بیارید.
      https://lkiran.com/tag/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%BE%D8%B3/

  • حیدر | 27 خرداد 1401 در 0:16 ق.ظ

    سلام. خسته نباشین. خیلی از عکسهایی که گذاشتین مثل یخچال و ماشین ظرفشویی، محصولات سام گروه آتی هستند نه محصولات سام الکترونیک. توی لوگوی سام گروه آتی قسمت بالای حرف اِی پهن هست ولی توی لوگوی سام الکترونیک قسمت بالای حرف اِی تیز هست.

  • حسین | 26 شهریور 1401 در 9:09 ب.ظ

    کلا یک قانون کلی هست برندهای ایرانی که تا قبل از خروج سامسونگ و ال جی و بوش و سونی و پاناسونیک در ایران پا گرفتن و تونستن در شرایط حضور برندهای خارجی و ازادی واردات سهم مناسبی از بازار ایران رو تصاحب کنن و حتی صادرات داشته باشن کیفیت بهتری دارند وقتی زندگی نامه موسسین رو بخونی می بینی کسانی بودن که از کارگری شروع کردند و با خون دل خورن روی پای خودشون پشرفت کردن هنوز هم قبل از همه توی خط تولید کارخونه هستن و اخر از همه از کارخانه بیرون می روند این شرکتها تجربه های اولشون هست زما میبره تا جا بیفتند گول تبلیغات گسترده رو نحورید برید ببینید توی فامیل ببینید کدوم برند جلب رضایت مشتری رو کرده البته برندهای ایرانی با سابقه بیش از 10 سال تولید .