بهترین ساندبار های 2020
ال کا تاپ

بهترین ساندبار های 2020 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار چیست؟ بهترین ساندبار های 2020 کدامند؟ از جمله سوالاتی است که ذهن ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار چیست؟ بهترین ساندبار های 2020 کدامند؟ از جمله سوالاتی است که ذهن بسیاری از افراد را در درگیر کرده و در واقع مشتریان هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند. به همین منظور در این بخش تلاش شده تا به این سوالات پاسخ داده شود و افراد با اطمینان و آشنایی بیشتر ساندبار مورد نظر خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی ساندبارهای بازار لوازم خانگی ایران

ساندبار یک سیستم صوتی جدید است که به منظور تقویت صدای تلویزیون طراحی شده و طی سال های اخیر محبوبیت زیای پیدا کرده است. باتوجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی و خانه های نقلی، لوازم خانگی نیز متناسب با این فضاها تولید می شوند و از آن جایی که تلویزیون ها به سمت باریک شدن می روند و دارای بلندگوهای کوچکتری هستند، وجود یک ساندبار در خانه الزامی بوده و در نتیجه باید بهترین ساندبار های 2020 را شناخت اگرچه برخی از این ساندبار ها در بازار لوازم خانگی ایران موجود نیست و در ادامه تلاش شده تا ضمن بررسی بهترین های جهان به معرفی پرفروش ترین ساندبار های موجود در بازار ایران پرداخته شود.

مشتریان برای خریدی مطمئن باید اطلاعاتی در مورد کاربرد ساندبار و مزایا و معایب آن به دست بیاورند و سپس با توجه به بودجه و نیاز خود اقدام به خرید کنند که پیش از این در مطلبی با عنوان کاربرد ساندبار چیست؟/مزایا و معایب ساندبار به بررسی کامل این دستگاه و کاربرد های آن پرداخته شد که می توان به این مطلب مراجعه کرد و سپس با بهترین ساندبار های 2020 آشنا شد.

بیش تر بدانید:

کاربرد ساندبار چیست؟مزایا و معایب ساندبار

 

1.ساندبار یاماها مدل YAS-108
بهترین ساندبار های 2020 و یاماها مدل 108

ساندبار یاماها مدل YAS-108 با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه می شود و علیرغم قیمت مناسب مجموعه ی از امکانات فوق العاده نظیر HDMI، گذرگاه 4K و انواعی از حالت های صدا را ارائه می دهد.

ساندبار یاماها مدل YAS-108 از امکان اتصال با بلوتوث برخوردار بوده و طراحی جمع و جور آن به همراه باس راضی کننده و ساب ووفر تعبیه شده منجر به قرار گیری آن در لیست بهترین ساندبار های 2020 شده است. این ساندبار با سوراند 3D لذت تماشای فیلم و شنیدن صدای واضح و واقعی را دو چندان می کند.

مشخصات

اندازه: 35*5.1*2.1 اینچ و 7 پوند

ورودی/خروجی: HDMI in/out، آنالوک صوتی، دیجیتال اپتیکال، HDMI و ساب ووفر

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: استریو

ساب ووفر: خیر

نیروی برق برحسب وات: 27W

قابلیت نصب دیوار: بله

مزایا: صدای کامل از یک فرم کامپکت، صدای واضح مکالمات و باس خوب و گذرگاه 4K و HDMI

معایب: بدون پشتیبانی از اپلیکیشن

قیمت: 199.99 دلار

2.ساندبار 500 BOSE
بهترین ساندبار های 2020 و ساندبار Bose

ساندبار 500 BOSE از طراحی گرد بهره برده و علاوه بر صدای قوی و کنترل آسان، مجهز به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا است. طراحی باریک این ساندبار منجر شده تا با اکثر تلویزیون ها و سیستم های سرگرمی هماهنگی داشته باشد.

ساندبار 500 BOSE با پشتیبانی از HDMI ARC عرضه شده و امکان کنترل هر ابزار متصل به تلویزیون را به وسیله ساندبار فراهم کرده است. با توجه به این که طراحی این مدل بسیار باریک بوده، بدون ساب ووفر به فروش می رسد اگرچه گفتگو شخصیت های فیلم به خوبی شنیده می شود و باس قوی این ساندبار، آن را به گزینه ای ایده آل برای گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث یا ایرپلی 2 تبدیل کرده است.

مشخصات

اندازه: 31.5*4*1.8 اینچ و 7 پوند

ورودی/خروجی: HDMI ARC، eARC، CEC، یو اس پی و اپتیکال

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: استریو

ساب ووفر: خیر

نیروی برق برحسب وات: N/A

قابلیت نصب دیوار: بله

مزایا: طراحی ظریف و شیک، مجهز به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا

معایب: قیمت گران و فاقد ورودی HDMI

قیمت: 499 دلار

3. ساندبار سونوس مدل Arc
بهترین ساندبار های 2020 و ساندبار سونوس

ساندبار سونوس مدل Arc یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال جشن و شادی هستند. طراحی منحنی این ساندبار در نوع خود جذاب بوده و در مرکز پذیرایی به عنوان یک تقویت کننده صدا وظیفه خود را به درستی انجام می دهد.

صدای واضح شخصیت های فیلم، باس عمیق و بهره بردن از فناوری True play از دیگر مزایا ساندبار سونوس مدل Arc تلقی می شود و  یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مدل برخورداری از سیستم True play است که از میکروفون‌ها برای تنظیم خودکار صدای مناسب اسپیکر استفاده می‌کند.

مشخصات

اندازه: 45*4.5*3.4 اینچ

ورودی/خروجی: Ethernet و HDMI ARC

بلوتوث: خیر( سازگاری با ایر پلی 2 و وای فای)

کانال های صوتی: N/A

ساب ووفر: خیر

نیروی برق برحسب وات: N/A

قابلیت نصب دیوار: بله

مزایا: صدای متمرکز و واضح، قوی و باس با کیفیت سونوس و مجهز به گوگل اسیستنت و آمازون الکسا

معایب: اندازه خیلی بزرگ

قیمت: 799 دلار

4. ساندبار ویزیو مدل SB2920-C6
بهترین ساندبار های 2020 و ویزیو

ساندبار ویزیو مدل SB2920-C6 یکی از بهترین ساندبار های 2020 محسوب می شود در کنار قیمت قابل قبول امکاناتی نظیر باس قوی، صدای همه جانبه و واضح با وجود نداشتن ساب ووفر در اختیار کاربران قرار می دهد.

ساندبار ویزیو مدل SB2920-C6 با ارائه صدای 95 دسی بل و پشتیبانی از DTS Studio SoundTM  و DTS TruSurroud تجربه یک تئاتر در خانه را به ارمغان می آورد. به لطف اتصال به بلوتوث، پخش موسیقی را آسان تر کرده و انتخاب عاقلانه ای برای تلویزیون های کوچکتر است.

مشخصات

اندازه: 28.75*3* اینچ و 4.5 پوند

ورودی/خروجی: استریو RCA، اپتیکال، هم محور یا کواکسیال، 3.5 mm، یو اس بی و RCA sub

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: 2.0

ساب ووفر: خیر

نیروی برق برحسب وات: N/A

قابلیت نصب دیوار: بله

مزایا: کیفیت صدای خوب با توجه به قیمت، باس عمیق و پشتیبانی از بلوتوث

معایب: فاقد ساب ووفر

قیمت: 78.99 دلار

5. ساندبار مینی Polk MagniFi
بهترین ساندبار های 2020 و ساندبار پک مینی

عرضه صدای با کیفیت و طراحی جمع و جور از ویژگی های اصلی ساندبار مینی Polk MagniFi بوده و با کمک ساب ووفر وایرلس باس عمیق و صدای واضح و با جزئیات شخصیت های فیلم را ارائه می دهد.

ساندبار مینی Polk MagniF با پشتیبانی از گوگل کست به عنوان یک اسپیکر تمام عیار برای گوش دادن به موسیقی شناخته شده است. این ساندبار برای استفاده در آپارتمان های کوچک مناسب بوده و به لطف آن، محو تماشای فیلم و موسیقی خواهید شد.

مشخصات

اندازه: 13.4*4.3*3.1 اینچ

ورودی/خروجی: HDMI، دیجیتال اپتیکال، یو اس بی و Ethernet

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: 5.1 و استریو

ساب ووفر: بله

نیروی برق برحسب وات: N/A

قابلیت نصب دیوار: خیر

مزایا: صدای واضح و باس قوی، ساب ووفر وایرلس و ادغام صوتی گوگل کست

معایب: بدون اپلیکیشن و صفحه نمایشگر و صدای زیر خشن و ضعیف

قیمت: 259 دلار

6. ساندبار یاماها مدل YAS-209
بهترین ساندبار های 2020 و یاماها 209

ساندبار یاماها مدل YAS-209 به طور کلی با بهره بردن از صدایی عالی، قیمت مناسب، باس عمیق به لطف ساب ووفر وایرلس و پشتیبانی از آمازون الکسا گزینه ای خوبی برای خرید است.

ساندبار یاماها مدل YAS-209 از طراحی صیقلی برخوردار بوده و در اندازه 36 اینچی موجود است و به همین دلیل در هنگام قرار گرفتن در زیر تلویزیون توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. کنترل این دستگاه با استفاده از آمازون الکسا بسیار آسان بوده و لذت تماشای فیلم را حتما باید با این ساندبار امتحان کرد.

مشخصات

اندازه: 36.6*4.3*2.5 اینچ

ورودی/خروجی: HDMI in/out و digital optical in

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: استریو و DTS Virtual X Surround

مزایا: صدای واضح و تقویت شده، فوق العاده برای موسیقی و مجهز به الکسا

معایب: فاقد افکت های فرکانس پایین در هنگام پخش فیلم و تنها یک ورودی HDMI

قیمت: 349.95 دلار

7.ساندبار سونوس مدل Beam
بهترین ساندبار های 2020 و ساندبار سونوس Beam

نام ساندبار سونوس مدل Beam به دلیل صدای عالی، کوچک بودن و البته قیمت ارزان در مطلب بهترین ساندبار های 2020 آورده شده است. این ساندبار یک گجت هوشمند همه فن حریف محسوب شده و با پشتیبانی کامل از آمازون الکسا به فروش می رسد.

ساندبار سونوس مدل Beam امکان کنترل فایر تی وی و یا حتی لامپ های هوشمند را از طریق صدا در هنگامی که محو تماشای فیلم بر روی مبل هستید، فراهم کرده است. صدای گسترده و واضح و پشتیبانی همه جانبه از الکسا در نوع خود جالب توجه است.

مشخصات

اندازه: 25.6*3.9*2.7 اینچ و 6.2 پوند

ورودی/خروجی: HDMI Arc،  اپتیکال صوتی، وای فای و اپل ایر پلی 2

بلوتوث: خیر

کانال های صوتی: استریو

مزایا: نصب و تنظیم آسان، صدای گسترده و مجهز به الکسا

معایب: باس فاقد جزئیات است و بدون بلوتوث

قیمت: 458 دلار

8. ساندبار هوشمند روکو
بهترین ساندبار های 2020 و هوشمند روکو

اگر به دنبال یک ساندبار ارزان قیمت هستید و هنوز یک دستگاه پخش کننده خریداری نکرده اید، بهتر است نگاهی به قابلیت های ساندبار هوشمند روکو بیندازید.

ساندبار هوشمند روکو به عنوان یک پلیر روکو 4K HDR عمل کرده و دسترسی به اپلیکیشن های نتفلیکس، Hulu، اپل تی وی و آمازون پرایم را فراهم کرده است. علیرغم  قیمت پایین این دستگاه، از باس قوی و صدای واضح و قابل قبولی برخوردار است که در صورت نیاز می توانید ساب ووفر روکو وایرلس را سفارش دهید. علاوه بر این که ساندبار روکو با آمازون الکسا و گوگل اسیستنت سازگاری دارد.

مشخصات

اندازه: 32.2*3.9*2.8 اینچ و 5.5 پوند

ورودی/خروجی:  HDMI ARC، یو اس بی 2.0 و Optical In

بلوتوث: بله

کانال های صوتی: استریو

ساب ووفر: خیر

نیروی برق برحسب وات: N/A

قابلیت نصب دیوار: N/A

مزایا: کیفیت خوب صدا، به عنوان یک سیستم پخش کننده نیز عمل می کند و تنظیمات آسان

معایب: صدای مکالمات شخصیت های فیلم چندان پیشرفت نکرده و ناوبری کند

قیمت: 149.99 دلار

انتهای پیام/

ساندبار یا سینما خانگی؟

برخی از افراد تفاوت ساندبار و سینما خانگی را نمی دانند و تصور می کنند که این دو سیستم صوتی یکسان هستند اما در واقع ساندبار ها نمونه های جدیدتری هستند و به منظور برطرف کردن معایب سینما خانگی ارائه شدند و در نتیجه معرفی بهترین ساندبار های 2020 به معنای معرفی بهترین مارک سینما خانگی نیست.

هدف اصلی از طراحی ساندبارها کاهش سیم کشی، بهینه کردن ابعاد، کاهش قیمت تمام شده  و افزایش قابلیت های سیستم در زمینه های ارتباطی است. پیش از این در مطلبی به معرفی بهترین مارک سینما خانگی پرداخته شده است که نام شرکت های بزرگ نظیر سونی و سامسونگ به چشم می خورد. بسیاری از مشتریان در خصوص قابلیت های بهترین سینمای خانگی سامسونگ سوالاتی را مطرح کرده اند.

برای آشنایی با بهترین مارک سینما خانگی و بهترین سینمای خانگی سامسونگ می توان به مطلب کدام سینمای خانگی بهتر است؟ مراجعه کرد.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

کدام سینمای خانگی بهتر است؟

پرفروش ترین ساندبار های موجود در بازار ایران

همان طور که گفته شد، برخی از بهترین ساندبار های 2020 در بازار ایران موجود نیست و به همین دلیل تلاش شده تا به بررسی پرفروش ترین ساندبار های موجود در بازار ایران پرداخته شود.

لیستی از پرفروش ترین ساندبار های موجود در بازار ایران فراهم شده که با توجه به تقاضای بالا از محصولات سونی و سامسونگ سعی شده تا بهترین ساندبار سونی و بهترین ساندبار سامسونگ نیز معرفی شود.

اگرچه برای انتخاب بهترین ساندبار سونی و یا بهترین ساندبار سامسونگ میزان فروش و تقاضا در نظر گرفته است اما این دلیل بر مناسب بودن این دستگاه برای منزل شما نیست و  در ابتدا باید نیاز های خود را در اولویت قرار دهید.

ساندبار سامسونگ مدل HW-K590

بهترین ساندبار های 2020 و سامسونگ

فرمت های صوتی: MP3 , WMA , AAC , FLAC , WAV , OGG

تعداد کانال:3.1

توان خروجی: 320 وات

اتصال بی‌سیم میان بلندگو و ساب‌ ووفر

دارای خروجی HDMI

فاقد خروجی کامپوزیت تصویر

قیمت:  3.950.000 تومان

ساندبار ال جی مدل SJ3

بهترین ساندبار های 2020 و ال جی

فرمت های صوتیLPCM , Dolby Digital , MP3 , WMA , DTS Digital Surround

تعداد کانال:2.1

توان خروجی: 300 وات

فاقد ساب ووفر وایرلس

فاقد خروجی HDMI

ورودی صدای اپتیکال: دارد

قیمت:  3.470.000 تومان

ساندبار سونی مدل HT-RT3

بهترین ساندبار های 2020 و سونی

فرمت های صوتیLPCM , Dolby Digital , Dolby Dual Mono

تعداد کانال:5.1

توان خروجی: 600 وات

مجهز به ساب‌ووفر Active

قیمت:  6.280.000 تومان

ساندبار مارشال مدل ME-333

بهترین ساندبار های 2020 و مارشال

تعداد کانال:2.1

توان خروجی: 60 وات

فاقد ساب‌ووفر بی سیم

اتصال از طریق بلوتوث و دارای خروجی HDMI

 

دارای ریموت کنترل

دارای ورودی AUX

قیمت:  1.899.000 تومان

ساندبار سامسونگ مدل HW-K390

بهترین ساندبار های 2020

فرمت های صوتیAAC , FLAC , MP3 , OGG , WAV , WMA

تعداد کانال:2.1

توان خروجی: 150 وات

مجهز به پورت Micro USB

سایز درایو ساب‌ووفر: 5.25 اینچ

قیمت:  3.010.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟