اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی نیکسان ساخت کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی ایران طی سال های گذشته با انواع و اقسام چالش ها مواجه شده ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار لوازم خانگی ایران طی سال های گذشته با انواع و اقسام چالش ها مواجه شده است که از جمله می توان به خروج برندهای خارجی از کشور اشاره کرد اگرچه در نگاه نخست، مشکلاتی برای این بازار پدید آمد اما بسیاری از تولید کنندگان ایرانی از این فرصت استفاده کرده و به دنبال عرض اندام در این حوزه هستند. در واقع بازار به دست بازیگران جدیدی افتاده که در تلاش برای کسب سهم بیشتر هستند. در همین راستا و به منظور آشنایی با تولیدکنندگان ایرانی به معرفی لوازم خانگی نیکسان پرداخته شده است.

اگر تجربه خرید از محصولات نیکسان را دارید، تجربه استفاده و خرید از لوازم خانگی نیکسان را با با سایر مخاطبان ال کا ایران به اشتراک بگذارید تا این گزارش در ادوار مختلف و پس از کسب اطلاعات بیشتر، به روز رسانی شود.

تماس برخی از مشتریان ناراضی نیکسان با ال کا ایران

از زمان انتشار گزارش لوازم خانگی نیکسان ساخت کجاست در ال کا ایران، بسیاری از مخاطبان این برند ایرانی که سابقه نسبتا خوبی در تولید یخچال دارد، با تحریریه ال کا ایران تماس گرفته و مشکلات خودرا در خصوص عدم دسترسی راحت به خدمات پس از فروش نیکسان را عنوان کرده اند.

 

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می کنید مشتری ناراضی یخچال فریزر نیکسان پس از آنکه نتوانست یک نماینده در استان فارس بیابد، به ناچار با تحریریه ال کا ایران تماس گرفت و از مشکلات خود گفت. مدیران محترم مجموعه صنعتی نیکسان باید بدانند که یخچال فریزر یک وسیله مصرفی مهم در خانه است و باید شرایطی فراهم شود که مشتری به راحتی بتواند به خدمات پس از فروش مجموعه دسترسی داشته باشد.

مخاطبان ال کا ایران در مورد محصولات نیکسان چه می گویند؟

نظرات در مورد محصولات نیکسان

هدف از انتشار این گزارش نقد منصفانه و سازنده در خصوص عملکرد بخش خدمات پس از فروش لوازم خانگی نیکسان است. رسالت یک رسانه تخصصی انتقاد سازنده در همه ابعاد یک برند بوده و اینگونه نقدها باید با استقبال تولیدکننده همراه شود تا سازندگی در نقاط ضعف رخ دهد و نگاه به صنعت لوازم خانگی ایران و تولیدات داخلی تغییر کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برخی از مشتریان ناراضی محصولات نیکسان نیز بر عملکرد خدمات پس از فروش نیکسان گلایه دارند. البته که قطعا مشتریان راضی محصولات نیکسان کم نیستند اما آنچه که مشخص است، این مشتریان نارضی هستند که می توانند به کمک انتقادات سازنده خود، به رشد برند لوازم خانگی نیکسان کمک کنند.

 

همه چیز در مورد لوازم خانگی نیکسان

لوازم خانگی نیکسان شامل انواع یخچال فریزر و محصولات برودتی می شود که توسط شرکتی موسوم به شرکت تولیدی صنعتی نیکسان صنعت ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این شرکت کار خود را از سال 1372 آغاز کرده و در حال حاضر با تولید بیش از 16 نوع محصول در شهرک صنعتی کاوه ساوه مستقر است.

 لوازم خانگی نیکسان

شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در تلاش هستند تا با ارائه محصولاتی متنوع، شیک، پیشرفته و قیمت مناسب توجه مشتریان را به خود جلب کنند و سازنده  لوازم خانگی نیکسان در تلاش برای معرفی محصولی متناسب با سلیقه ایرانی است.

شرکت تولیدی صنعتی نیکسان صنعت در میان صنایع برودتی کشور از برندهای صاحب نام بوده که به دلیل استفاده از کمپرسورهای سازگار با انواع شرایط آب و هوایی در یخچال فریزر شهرت پیدا کرده است. یخچال فریزرهای نیکسان به روش الکترواستاتيک رنگ شده و برخی از مدل ها با ورقهای رنگی ارائه می شوند.

همان طور که گفته شد، تقاضا برای خرید لوازم خانگی ایرانی با خروج برندهای خارجی و گرانی دلار افزایش پیدا کرده و به همین دلیل سوالاتی زیادی در خصوص برندهای داخلی و محصولات آن ها مانند یخچال فریزر نیکسان ساخت کجاست و یا نمایندگی فروش یخچال نیکسان در ذهن مشتریان ایجاد شده که در این بخش قصد داریم به آن ها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟

یخچال فریزر نیکسان ساخت کجاست

یخچال فریزر نیکسان

با خواندن متن بالا به راحتی می توان پاسخ سوال یخچال فریزر نیکسان ساخت کجاست را دریافت کرد. شرکت نیکسان یک تولید کننده ایرانی است که با تولید یخچال فریزرهای پیشرفته و متنوع به دنبال جلب توجه مشتری و حضور پر رنگ تر در بازار لوازم خانگی است و برای توسعه و پیشبرد اهداف خود به تازگی از همکاری دو جانبه با کمپانی سوزوکی در شهر صنعتی کاوه خبر داده است.

قرارداد تولید لوازم خانگی از جمله انواع یخچال فریزر میان شرکت های سوزوکی ژاپن و نیکسان صنعت ساوه در روز چهارشنبه 9 مهر 1399 امضاء شد و سعید رضوانی، مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت در جریان این رویداد عنوان کرد: سوزوکی پس از مذاکرات فراوان، تصمیم گرفت شرکت نیکسان صنعت ساوه را به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود در خاورمیانه معرفی کند.

اشخاصی مانند معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان شرکت سوزوکی، استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و جمعی از مدیران و صنعتگران در آیین امضای قرارداد میان شرکت سوزوکی و شرکت یخچال سازی نیکسان حضور داشتند.

سید علی آقازاده، استاندار مرکزی طی این مراسم گفت: با وجود اینکه تحریم ها تبعات منفی در کشور برجای گذاشته اند، اما زمینه ساز توفیقات زیادی هم بوده اند و در نهایت تهدید در کشور ما به فرصت تبدیل شده و این همکاری می تواند منجر به توسعه و جهش در تولید این کارخانه شود.

شرکت سوزوکی و شرکت لوازم خانگی نیکسان

دانش و فناوری های محصولات ژاپنی به یخچال فریزر نیکسان منتقل شده است و لوازم خانگی نیکسان تحت لیسانس سوزوکی ژاپن در آینده ای نه چندان دور روانه بازارهای داخلی می شود و در مراحل بعد زمینه صادرات آن به کشورهای خاورمیانه فراهم خواهد شد.

در همین رابطه بیشتر بدانید:

امضای قرارداد تولید لوازم خانگی میان سوزوکی ژاپن و نیکسان صنعت کاوه

عمده فعالیت شرکت نیکسان صنعت کاوه در بازار لوازم خانگی معطوف به تولید یخچال فریزر است که با توجه به گرانی دلار و افزایش عرضه کالای قاچاق و البته برچسب قیمت 80 میلیونی برای برخی از مدل ها، خرید از برند های خارجی به صرفه نیست و انتخاب از میان برند های ایرانی منطقی تر است.

یخچال فریزر نیکسان

یخچال فریزرهای نیکسان از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و با تنوع بالایی روانه بازار می شوند که انتظار می رود طی همکاری مشترک با سوزوکی، شاهد محصولات پیشرفته تری از این تولید کننده ایرانی باشیم. علاوه بر این، با مراجعه و خرید از نمایندگی فروش یخچال نیکسان دیگر نگرانی بابت اصل و یا تقلبی بودن کالا وجود ندارد و کاربران می توانند از خدمات و گارانتی آن نهایت استفاده را ببرند. در ادامه قصد داریم تا به منظور راحتی مشتریان در هنگام خرید به معرفی برخی از یخچال فریزرهای این برند تولید کننده بپردازیم.

مشخصات یخچال فریزرهای نیکسان

 

مشخصات یخچال فریزرهای نیکسان

محصولات شرکت یخچال سازی نیکسان بسیار متنوع بوده و تنها محدود به یک مدل نمی شود. مشخصات یخچال فریزرهای نیکسان به منظور راحتی مشتریان در هنگام خرید بررسی شده است که البته برای اطلاعات بیشتر و به عنوان مثال، آشنایی با یخچال فریزر دوقلو این برند باید به دفترچه راهنمای یخچال دوقلو نیکسان مراجعه کرد.

 مشخصات و قیمت یخچال و فریزر نیکسان مدل NC700DN

یخچال و فریزر نیکسان مدل NC700DN یکی از مدل های یخچال بالا و فریزر پایین است که با طراحی شیک و صفحه نمایشگر دیجیتالی نظر هر مشتری را به خود جلب می کند.این مدل برای خانواده های با جمعیت متوسط ایده آل بوده و به لطف چراغ های SMD و برچسب انرژی A مصرف بسیار پایینی دارد.

مشخصات

نمودار مصرف انرژی: A

نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

گنجایش یخچال: 230 لیتر

گنجایش فریز: 140 لیتر

تعداد طبقات: 3 عدد
تعداد کشو: یک عدد
یخساز نیمه اتوماتیک: ندارد
آبسردکن: دارد
اخطار باز ماندن درب: دارد

قیمت یخچال و فریزر نیکسان مدل NC700DN : هفت میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان

مشخصات

نمودار مصرف انرژی: +A

نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
گنجایش یخچال: 373 لیتر

گنجایش فریز: 330 لیتر

تعداد طبقات یخچال: 5 عدد
تعداد کشو فریزر: 6 عدد
یخساز نیمه اتوماتیک فریزر: دارد
آبسردکن: دارد
اخطار باز ماندن درب: دارد
فیلتر تصفیه آب: ندارد
امکان باز شدن درب از هر دو سمت: دارد
قیمت یخچال دوقلو نیکسان یخساز اتوماتیک : نا مشخص
در صورتی که از محصولات شرکت نیکسان صنعت کاوه استفاده کرده اید، حتما تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حمید | 17 مهر 1400 در 4:20 ب.ظ

    این یخچال رو ما خریدیم آشغالترین تولیدی هست که انجام دادین
    بعد چند روز که خونه نبودیم درب فریزر خودبخود باز شد و همه وسایل ما خراب شد
    و درب بساه تمیشد چون پشت قفسه ها یخ زد باد کرد
    خدا لعتتتون کنه با این تولیدات

  • رجب پور تهران | 19 مهر 1400 در 6:03 ب.ظ

    ما به توصیه وتوضیحات فروشنده اکتفا کردیم و یخچال نیکسان خریدیم ولی خیلی اشتباه کردیم کاش یه برند دیگه میگرفتیم صداش خیلی خیلی وحشتناکه انگار یه جارو برقی شب تا صبح روشنه روی یخچال برچسب خورده صداش صفر ولی فکر کنم یادشون رفته که یه ده قبلش بذارن که بشه صد ما که صدامون به جایی نمی رسه شرکت نیکسان هم جنس بدرد نخورشم به ما انداخت الانم به ریش منو امثال من میخنده میتونم صادقانه بگم سراغ این برند نرید اینم پاداش ما برای حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی

    • علی | 22 اسفند 1400 در 4:23 ق.ظ

      سلام جناب رجب پور اتفاقی مطلب شما را دیدم و چون خودم تجربه داشتم واقعا صدای بدی داره ..پشت یخچال قرار بگیر و موقع روشن شدن موتور یخچال او ن قطعه‌ای که حالت تشتک داره و روی موتور سوار شده برای جمع شدن اب با دست بگیر و ببین چقدر صدای زوزه مانندش کم میشه اگه مثل من تونستی کلا در بیار و شلنگی که بهش وصله را بلندتر بگیر و همون تشتک را کنار موتور یه جا براش تعبیه کن و خلاص من یک سالی میشه اینکارو کردم اگر هم نتونستی با ی تعمیر کار در میان بزار بعضی وقتا با ی چسب مخصوص میچسبونن بیشتر صدا که گفتی مال همون تشتک روی موتور که لغزش زیادی داره

  • امین | 25 آبان 1400 در 7:54 ب.ظ

    از شرکتی که خدمات فروش درست و حسابی نداره و سایتشونم نمیشه پیدا کرد خرید کردن یعنی پول حروم کردن

    • مبین | 20 فروردین 1402 در 11:17 ق.ظ

      ببخشید برای نصبش به کجا زنگ زدین ممنون میشم شماره شو بدین

  • سراج | 12 دی 1400 در 1:20 ب.ظ

    اصلا به کارگراش نمیرسه و مثل برده ازشون کار میکشه روزی ۱۴ ساعت و بیمه شونو ناقص رد میکنه و ساعت اضافه کاری رو کم میده
    تمام کارگراش زیر دیپلم هستند عمدا کارگر کم سواد میگیره ک جای دیگ نمیتونن برن وازشون سو استفاده میکنه

    • بهنام وحیدی | 14 دی 1400 در 10:13 ق.ظ

      سلام و ارادت. بنده سردبیر ال کا ایران هستم. میتونید با بنده به صورت خصوصی تماس بگیرید و مشکلاتتون رو عنوان کنید. ناشناس هم باقی میمونید. 09124852208

  • منتقد | 27 دی 1400 در 11:05 ق.ظ

    واقعا شرکت وحشتناکی است – برخورد بد با کارگران شرکت – از شنبه تا جمعه کارکردن اجباری واقعا افتضاح بود . فکر کن ربات گرفتن تا کارگر

  • البرز | 22 اسفند 1400 در 3:29 ق.ظ

    من می خواستم بخرم ولی پشیمان شدم ،مخصوصا برخورد با کارگران زحمت کش همون بهتر که نباشه

  • مجید برزگر | 08 خرداد 1401 در 9:32 ب.ظ

    واقعا جای تأسف داره با خرید یخچال نیکسان چون خدمات پس از فروش که شرکت کارا سرویس هست فقط جواب سر بالا میده و نمایندگی بسیار ضعیفی دارد

    • admin | 09 خرداد 1401 در 11:00 ق.ظ

      سلام و ارادت. بنده وحیدی هستم سردبیر ال کا ایران. لطفا با من تماس بگیرید 09124852208

      • محسن | 01 خرداد 1402 در 9:07 ق.ظ

        مزخرف‌ترین یخچال تولید شده هست
        درب یخچال بعد ۳ ماه از خرید بسته نمیشه و نصف درب باز میمونه
        و هیچ گونه خدماتی ارائه نمیشه

  • منتقد | 12 تیر 1401 در 2:44 ق.ظ

    سلام به هر کی زنگ میزنیم که یه جوابی بده ببینیم درد این یخچال دو قلوی نیکسان چه مرگشه پاس کاری میکنن از خدمات پس از فروش که هیج بهره ای نبردیم سال ۹۴ یخچال خریدم تا الان ده بار تعمیر کردم حمایت کردیم از کالای ایرانی پول ده تا یخچال دادم تعمیر کار

  • بینام | 05 بهمن 1401 در 11:21 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    برای پدرم یخچال فریزر (پایین و بالا) خریدم روی درب یخچال یه برچسب داشته بعد از دوسال که برچسپ رو کندیم دیدیم که قوره تو رفتگی داشت از فروشنده پرسیدیم گفت بمن ربطی نداره از شرکت پیگیر باش متاسفانه هرگز نتونسم با شرکت ارتباط بگیرم هیچکی پاسخگو نیست، متاسفم

  • محمد | 06 بهمن 1401 در 1:44 ب.ظ

    سلام من یک ساله دوقلو خریدم واقعا خوبه بدون صدا ومشکل کار میکنن یخساز مشکل کوچکی داشت که آمدن سریع درستش کردن من از خدمات پس از فروش راضیم خیلی هم پیگیری میکنن که مشکل برطرف بشه

    • مصطفی | 08 بهمن 1401 در 11:00 ق.ظ

      ولی من خریدم و صدای تراکتور میده و هیچکسی هم براش مهم نیست که من کارگر این پولو چجوری تهیه کردم و این جنس بی کیفیت را خریدم.نخرید مردم که پشیمون میشید.با این پول یخچال های خیلی بهتر هم میتونید بخرید

  • شاهد | 21 اسفند 1401 در 7:44 ب.ظ

    من برای جهیزیه میخوام بخرم ، خوبه ؟

    • نفیسه رحیمی | 22 اسفند 1401 در 12:03 ب.ظ

      سلام وقت بخیر، چه محصولی مد نظرتون هست؟ توصیه ما به شما خرید از برندهای شناخته شده تر با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

      • مبین | 20 فروردین 1402 در 11:25 ق.ظ

        سلام ببخشید برای نصبش به کجا زنگ بزنیم ممنون میشم شماره شو بدین

    • محسن | 01 خرداد 1402 در 9:08 ق.ظ

      نه اشتباه نکن
      به هیچ وجه نخر

  • سعید | 03 فروردین 1402 در 10:03 ق.ظ

    با سلام بنده یه یخچال فریزر نیکسان مدل مورانا گرفتم نصاب امود نصب کرد ولی بعد سه ساعت یخچال شروع کردن ارور دادن الانم یه هفته اس منتظر یه قطعه هستم تا بیان تعویض کنن البته یه نصاب دارن با چوپان یه فرقی نداره

    • محسن | 01 خرداد 1402 در 9:09 ق.ظ

      دقیقن نصاب ها و نمایندگی ها رو از … جدا کردن آوردن

  • سخایی | 30 مرداد 1402 در 3:31 ب.ظ

    سلام دوساله یخچال دو قلو نیکسان خریدیم سه دفعه خراب شده
    مدت گارانتی خیلی کمه بااین کیفیت خوبی که داره و مدام خراب میشه الان دوباره یخ سازش خراب شده و هزینه تعمیرش هم زیاده پشیمونم از خرید

  • سخایی | 30 مرداد 1402 در 3:37 ب.ظ

    البته خداییش رو بگم نمایندگی جوابگو هست و خیلی هم سریع رسیدگی می‌کنند وصدا هم نداره
    مشکل ما فقط خراب شدن قطعات داخلی هست و مدت کم گارانتی