لوازم خانگی جی پلاس
معرفی شرکت های لوازم خانگی

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از اوج گرفتن تحریم های آمریکا اکثر شرکت ها مجبور به ترک ایران شدند. از ...

رسول غروبی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از اوج گرفتن تحریم های آمریکا اکثر شرکت ها مجبور به ترک ایران شدند. از جمله این شرکت ها شرکت ال جی بود که مجبور به کمرنگ شدن در بازار ایران شد. برای جبران این خلا شرکت گلدیران نمایندگی با سابقه محصولات ال جی اقدام به تولید لوازم خانگی جی پلاس G+ نمود که اختصار گلدیران پلاس است. در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

در این مطلب به موضوعات زیر خواهیم پرداخت.

  • قطعات ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت کجاست
  • معرفی محصولات جی پلاس
  • کیفیت محصولات جی پلاس
  • آیا جی پلاس همان ال جی است
  • آیا گوشی جی پلاس ایرانی است
  • آیا گوشی جی پلاس خوب است
  • گوشی جی پلاس ساخت کجاست
  • بهترین گوشی جی پلاس
  • تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست
  • کیفیت تلویزیون جی پلاس
  • مشخصات تلویزیون جی پلاس
  • نمایندگی جی پلاس در تهران

شرکت گلدیران

شرکت گلدیران به پشتوانه چند دهه نمایندگی موفق برند ال جی توانست با جلب رضایت ال جی اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود با برند جی پلاس کند. برای تولید لوازم خانگی جی پلاس  از قطعات ساخت کشورهای مختلف استفاده می شود اما این موجب نمی شود لوازم خانگی جی پلاس یک محصول ایرانی نباشد.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

معرفی محصولات جدید جی پلاس در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی + ویدیو

امروزه بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و موبایل همچون پاناسونیک، سونی، اپل و سایر برند های متفرقه اکثر قطعات خود را از کمپانی های بزرگ تأمین می کنند. با این کار به جای تمرکز روی تکنولوژی های هزینه بر می توانند روی طراحی و ارائه محصولات مطابق با نیاز های مشتریانشان اقدام کنند. با تمامی این توضیحات لوازم خانگی جی پلاس در فروشگاه ها و نمایندگی های با برند ال جی ارائه نمی شود زیرا اساساً جی پلاس یک برند متفاوت و ایرانی است.

کیفیت محصولات جی پلاس

بسیاری از خریداران لوازم خانگی به دنبال این پرسش هستند که آیا کیفیت محصولات جی پلاس خوب است یا خیر؟  ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که کیفیت لوازم خانگی جی پلاس به دلیل سابقه همکاری طولانی گلدیران با کره ای ها و مشاوره با آن ها مناسب پیش بینی می شود، به‌علاوه این‌که خوش‌نامی شرکت گلدیران و خدمات پس از فروش آن می تواند تضمینی برای کیفیت محصول باشد.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس افتتاح شد+ویدیو و عکس

تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟

یکی از محصولات مهم ساخت لوازم خانگی جی پلاس  تلویزیون هایی هوشمند مثل تلویزیون ال ای دی جی پلاس ۶۵ اینچ GTV-65JU821S و در کنار آن محصولی مثل تلویزیون ارزان جی پلاس مدل GTV-32JD612N است. در جواب این سوال تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست ؟ باید بگوییم تلویزیون جی پلاس محصولی ایرانی است هرچند مانند بسیاری از برند ها، از تکنولوژی و ماژول های استاندارد تولید کمپانی های بزرگ استفاده می کند.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین تلویزیون های ارزان قیمت بازار لوازم خانگی ایران + جدول قیمت و مشخصات

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید. با کمی بررسی مشخصات تلویزیون جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی محصولات جی پلاس در بخش محصولات ال کا ایران

تلویزیون جی پلاس تنوع بالایی دارد

تلویزیون جی پلاس تنوع بالایی دارد زیرا انواع معمولی و غیرهوشمند تلویزیون جی پلاس در کنار پرچمداران هوشمندش توسط این شرکت به بازار عرضه شده است. در ادامه به معرفی تعدادی از تلویزیون های ساخت لوازم خانگی جی پلاس  می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کامل جدیدترین محصولات جی پلاس در ایران

قیمت تلویزیون جی پلاس

قیمت تلویزیون جی پلاس با توجه به مدل آن بسیار متغیر است و دامنه قیمت آن از دو میلیون تا 12 میلیون تومان متغیر است. این محصول در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه های معتبر در حال عرضه است.

مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-65JU821S یکی از پرچمداران برند  جی پلاس است. این تلویزیون جی پلاس با تصویر 4K و  رزولوشن بالا است. کیفیت و امکانات بسیاری دارد و انتظاراتی که از یک تلویزیون هوشمند می رود را برآورده می کند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
اندروید 6

قابلیت Screen Mirroring

توان تبدیل گوشی به کنترل لمسی تلویزیون با کمک نرم افزار ISMART

انتقال تصویر موبایل به تلویزیون

انتقال تصویر تلویزیون به موبایل
کامل بودن از نظر ورودی های مختلف (USB دو عدد، LAN، ورودی کامپوزیت و کامپوننت، Wi-Fi، بلوتوث، انواع ورودی و خروجی صدا)

زاویه دید بالا و پنل با کیفیت A+
ریموت کنترل جادویی

 

مشخصات تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی ‌پلاس مدل 50GU812S

تلویزیون جی‌پلاس مدل 50GU812S از جمله مدل های 4K جی پلاس است که با توجه با سایز کوچک‌تر یعنی 50 اینچ، نسبت به مدل قبلی با قیمت پایین تری عرضه می شود این تلویزیون هوشمند G+ امکانات قابل قبولی از جمله موارد زیر را در خود گنجانده است:

کیفیت تصویر UHD4K

سیستم عامل اندروید 4.4

کنترل هوشمند حرکتی

امکان Mirror تصاویر گوشی روی تلویزیون (Miracast)

بهبود خودکار تصاویر

زاویه دید بالا

وسعت رنگ فوق العاده

صدای قدرتمند

تلویزیون ارزان جی پلاس مدل GTV-32JD612N – پایین رده ساخت لوازم خانگی جی پلاس

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32GD412N

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32GD412N با سایز 32 اینچی مناسب مکان های کوچک تر مانند اتاق ها، مغازه های کوچک و آپارتمان های بسیار کوچک است. هرچند این تلویزیون جی پلاس هوشمند نیست اما امکانات آن در کنار قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول برای مصارف متداول مناسب و راضی کننده خواهد بود. طراحی باریک یا Slim آن ظاهری زیبا دارد و جای کمی می گیرد. کیفیت صدای خروجی 10 وات آن برای فضاهای کوچک کافی است. پنل این تلویزیون جی پلاس دارای زاویه دید گسترده و کیفیت پنل A+ از نوع پنل  IPS است. با توجه به کیفیت تصویر و قیمت حدوداً 2 میلیونی آن می توان تلویزیون ارزان جی پلاس را برای مصارف غیرهوشمند انتخابی مناسب و به‌صرفه دانست.

یخچال و فریزر های لوازم خانگی جی پلاس

محصولات جی پلاس در زمینه‌ ی تولید یخچال نیز تنوع قابل قبولی دارد و در حال حاضر جی پلاس  انواع ساید بای ساید با قیمت مناسب، یخچال فریزر هایی معروف به بالافریزر و پایین فریزر را در رنگ‌های سفید و سیلور تولید می‌نماید. در ادامه چند مدل یخچال و فریزر جی پلاس برای آشنایی بیشتر با امکانات آن معرفی می گردد.

 

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر با ظرفیت مناسب 456 لیتر و رده بندی انرژی A+ به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شده است.

ضمانت یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

ضمانت 5 ساله شرکت گلدیران می تواند خرید مطمئنی برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد. از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید جی پلاس را جذاب می کند نمایشگر ال ای دی و امکاناتی نظیر انجماد سریع و کنترل هوشمند دما است. این ساید بای ساید با برند G+ برای خانواده هایی که نگرانی از بابت جای یخچال با عرض 68 سانتی متر ندارند مناسب است.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی ‌پلاس مدل GSS-J905W

مشخصات یخچال جی ‌پلاس مدل GRF-J302W

یخچال جی ‌پلاس مدل GRF-J302W

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302W از جمله یخچال های پایین فریزر جی پلاس هستند که مناسب خانواده های کم جمعیت خصوصاً زوج های جوان است. هرچند این یخچال از موتور اینورتر برخوردار نیست اما ویژگی های مثبتی همچون مصرف انرژی A+، ظرفیت 315 لیتری، سیستم چرخش هوای چندگانه، نمایشگر ال ای دی، فناوری انجماد سریع در کنار گارانتی 5 ساله گلدیران برخوردار است.

یخچال جی پلاس مدل GRF-J302W

مشخصات یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T

یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T

یخچال فریزر جی پلاس مدل GRF-J505T برای خانواده هایی مناسب است که می خواهند خیالشان از بابت فضای یخچال راحت باشد. این مدل یخچال فریزر با ظرفیت 525 لیتری و مصرف انرژی A++ برتری آشکاری نسبت به مدل GRF-J302W دارد. موتور اینورتر نیز یکی از برتری های آن است هرچند بابت این تفاوت در امکانات باید قیمتی حدود 3 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنید. نمایشگر ال ای دی، محفظه مخصوص تازه ماندن غذا، انجماد سریع در کنار ضمانت 5 ساله گلدیران سایر امکانات این مدل یخچال فریزر جی پلاس است.

یخچال فریزر جی ‌پلاس مدل GRF-J505T

گوشی جی پلاس ساخت کجاست

شاید این سوال برای مخاطبان پیش بیاید که گوشی جی پلاس ساخت کجاست و آیا گوشی جی پلاس ایرانی است یا خیر در پاسخ باید بدانید که بله گوشی های جی پلاس ایرانی هستند و مانند دیگر محصولات جی پلاس در لیست محصولات ایرانی قرار می گیرد.

با توجه به نیاز بازار داخلی به گوشی های هوشمند شرکت گلدیران تعداد محدودی از گوشی های جی پلاس را در بازار داخلی از طریق فروشگاه های آنلاین و هایپر استار ها عرضه کرده است. در شعار گوشی های جی پلاس نوشته شده است: «واقعیت، می‌ارزد» که با توجه به امکانات و قیمت آن شعار مناسبی است.

از گوشی های جی پلاس استقبال خوبی شده است و این می تواند امید‌بخش حضور پررنگ تر این برند در عرصه پر رقابت بازار موبایل باشد. در ادامه به مشخصات دو مدل گوشی های جی پلاس یعنی T10 و Q10 می پردازیم.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل Q10

موبایل Q10 جی پلاس

موبایل Q10 جی پلاس

گوشی جی پلاس مدل Q10 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده است حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن برای ذخیره عکس ها و فیلم ها فضای قابل قبولی است همچنین RAM سه گیگابایتی آن نوید یک گوشی به روز برای نصب تعداد مناسبی اپلیکیشن بر روی این موبایل می دهد. در هر دو مدل گوشی چی پلاس از حسگر اثر انگشت استفاده شده است، گوشی جی پلاس مدل Q10 از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد که اگر خیلی به عکاسی حرفه ای نمی پردازید برای استفاده های رایج کاملاً جوابگوست. نوع نمایشگر آن IPS با اندازه 6.3 اینچ است و از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. باطری 3500 میلی آمپری، اندروید 9 و دو سیم کارت بودن از دیگر مشخصات این گوشی محصول لوازم خانگی جی پلاس  است.

مشخصات گوشی جی پلاس مدل T10

گوشی جی پلاس مدل T10 دیگر گوشی ساخت برند G+ است و نسبت به Q10 در رده پایین تری قرار دارد هرچند از نظر کیفیت دوربین همانند مدل اول دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است اما حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و حافظه رم آن 2 گیگابایت است. صفحه نمایش گوشی جی پلاس مدل T10 رزولوشن 1280 × 720 دارد و از قابلیت چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و نسبت به Q10 کوچک‌تر است و سایز 5.5 اینچ دارد.

موبایل T10 جی پلاس

موبایل T10 جی پلاس

سایر محصولات لوازم خانگی جی پلاس

شرکت گلدیران در کنار تولید محصولات متداول لوازم خانگی اقدام به تولید دستگاه های تصفیه هوا نموده است. استفاده از دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی امروز کاملا متداول شده است و نشان از اهمیت انسان به سلامتی خود و خانواده اش است اما دستگاه های تصفیه هوا شاید هنوز برای بسیاری ناشناخته باشد.

دستگاه‌های تصفیه هوا جی پلاس

این دستگاه های تصفیه هوا برای از بین بردن بوی نامطبوع محیط از طریق فیلتر های کربنی به کار می رود همچنین با جذب ریزگرد های معلق در هوا می تواند هوای سالمی را در اختیار شما بگذارد ضمن اینکه با تامین و تنظیم رطوبت محیط از طریق ایجاد بخار، هوای تنفسی شما را دلپذیر تر می سازد.

در همین رابطه ببینید:

آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

به دلیل هوشمندی این دستگاه ها ضمن نمایش کیفیت هوای محیط، توان خود را بنا به میزان آلودگی هوا تنظیم می کند همچنین نمایشگر آن نشان می دهد که چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر دارد. صدا و مصرف کم از جمله مزایای این دستگاه های تصفیه هواست.

تصویه هوا جی پلاس

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

مشخصات دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

نمایندگی جی پلاس در تهران

خرید از نمایندگی رسمی همیشه برای ما راحت تر بوده زیرا می توانیم با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنیم به دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش نمایندگی جی پلاس در تهران را معرفی نماییم تا بتوانید با مراجعه به نزدیک ترین مرکز فروش، خرید خود را انجام دهید.

نام مرکز فروشتلفن تماسآدرس
اسلامیانخیابان شهید بهشتی- نرسیده به میدان تختی- پلاک 234
ایران کولرامین حضور – پاساژ خلیج فارس – ط همکف
اینجاتهران-حکیمیه-بین فاز 1و2- کوی دانشگاه-جنب مسجد صاحب الزمان
آروند نوید البرزتهران جردن خ بابک بهرامی پلاک 11 طبقه اول .احد 3
آریاتهران- خیابان هاشمی- نرسیده به بلوار استاد معین- کوچه شهید عزتی- پلاک 3
آریا شهر/ گلدیران پلاس 1244273294-44222234خیابان ستارخان – بعد از فلکه اول صادقیه – نرسیده به چهارراه خسرو -پلاک 577
آوا زمزمه ايرانيانخیابان جمهوری- بعد از خیابان شیخ هادی- جنب ساختمان آلومینیوم- پلاک 794
برادران امینخ ری -نرسیده به سه راه امین حضور -پلاک 770
پامچالتهران- خیابان قزوین- خیابان داوود ابراهیمی- نرسیده به خیابان هلال احمر- پاساژ نور- فروشگاه پامچال
پدرخ پیروزی – خ شکوفه – بلوار نیکنام – میدان موتور آب – جنب بانک صادرات – پلاک6
پلنگیخیابان جمهوری- پایین تر از ساختمان آلومینیوم- پاساژ مستوفی زاده
توفيقيان33126731-2سه راه امین حضور- خیابان ری- مقابل کوچه دردار- پلاک 646
تهرانپارس/ گلدیران پلاس 777714951فلکه اول تهرانپارس – نرسیده به تیرانداز – بین 154 و 156
جمهوری66970306خیابان جمهوری- نبش چهار راه دانشگاه- پلاک 1136
جهانگیریامامزاده حسن- پاساژ امین الملک- طبقه همکف- پلاک 10 و 11
چارسو (خانگی)/ گلدیران پلاس 166767243خیابان جمهوری – نبش پل حافظ – بازار چارسو
خليج فارس / گلدیران پلاس 233546091 – 4خ ري – بعد از سه راه امين حضور – نرسيده به مسجد بني فاطمه – پاساژ  خليج فارس
دنیای ال جیسه راه امین حضور – خیابان ری – بالاتر از کوچه آبشار
رفيعي55411139اتوبان نواب- بالاتر از هلال احمر- خیابان راهپیما- جنب بازار روز
زندیهخیابان جمهوری – پاساژ کاوه – طبقه همکف – پلاک 15
سانترال22601584شریعتی – بین یخچال و دولت – فروشگاه سانترال – پلاک 1535
سجادتهران- خیابان اسکندری جنوبی- بالاتر از تقاطع امام خمینی- شماره 89
سروشخیابان ری – ابتدای خیابان دیالمه
سعیدیم رسالت – خ نیروی دریایی – بالاتر از فرجام – نبش کوچه کاشانی – لوازم خانگی بهمن
شریعتی/ ظفر/ گلدیران پلاس 1922889855-22889866شریعتی- نرسیده به ظفر- نبش خیابان احمدی یکم
شهبازخیابان جمهوری- پاساژ حافظ
شهران / گلدیران پلاس 2744303330-44308494شهران- فلکه دوم شهران- نبش شیرینی نارگیل- پلاک 104
شهروزي553333714خیابان شهید رجایی- ایستگاه ورزشگاه- نبش کوچه طاهری (جنب رستوران جوان 2)- پلاک 44
صادقی مقدم33553007خیابان ری – پایین تر از مدرسه علمیه دارالمبلغین – فروشگاه صادقی مقدم
صباتهران- فلاح- اول بیست متری ابوذر- مجتمع تجاری المهدی- پلاک 44 و 46
طایفهبزرگراه رسالت 16 متری اول مجدیه جنوبی نبش خ 15 پ 247
فرجی44241001فلکه صادقیه- اشرفی اصفهانی- نرسیده به مرزداران- روبروی برج نگین رضا- فروشگاه پارس
فروشگاه البرز66700060خیابان جمهوری- بین خیابان پیروز و جمالزاده- پلاک 1362
فروشگاه ایمانی 266908001-66908002خیابان جمهوری – بعداز جمالزاده پلاک 1336
فروشگاه پ پ66703744خیابان جمهوری- قبل از پل حافظ- پلاک 732
فروشگاه پارسیان 266401277-66405383خیابان جمهوری مابین خیابان دانشگاه و ابوریحان پلاک 1126
فروشگاه دفینه66747239خیابان جمهوری – بین خیابان شیخ هادی وپل حافظ پلاک 649
فروشگاه علی66734222خیابان جمهوری- نبش لاله- پلاک 722
فروشگاه ماهانخیابان جمهوری- مابین فلسطین و ولیعصر پلاک 956
فروشگاه مهرگان66735550خیابان جمهوری- چهار راه شیخ هادی- نبش رازی- پلاک 707
قاسمی66466587خیابان جمهوری- بین ابوریحان و فلسطین- پلاک 1012
قلهک / گلدیران پلاس 2822606457شریعتی- بالاتر از دوراهی قلهک- پلاک1419
کاشانی/ گلدیران پلاس 2144024882آیت اله کاشانی- نبش رامین شمالی
کیهان کالا33131010اول سه راه امين حضور- مقابل پل زيرگذر- فروشگاه كيهان كالا
گلها66708478 / 66004569تهرانسر بلوار گلها روبه رو کلانتری فرشگاه الجی گلها
گوهر چی33135738سه راه امین حضور- خ امیر کبیر شرقی روی پل زیر گذر نبش پاساژ مهدوی پلاک 11
مرزداران44220508بلوار مرزداران- بعد از خیابان ایثار- پلاک 150
مرکزیتهران- سه راه امین حضور- خیابان امیرکبیر-روبروی دیالمه
مرکزی شرق77720406-77720408-77866689تهرانپارس خ فرجام نرسیده به فلکه دوم تهرانپارس بین گلشنی(زرین) و آهنی امینه پلاک ۸۶
ملت / گلدیران پلاس 2626320142-26320147مجیدیه شمالی- بالاتر از میدان ملت- نبش ک عبدی
میرداماد / گلدیران پلاس 3127604000میر داماد- نرسیده به اتوبان مدرس- جنب اداره ثبت شرکتها
ناب شوفاژخيابان طالقاني- چهارراه بهار- پلاك 128- ناب شوفاژ
نبوتنارمک – میدان نبوت – خیابان گلبرگ شرقی – خیابان لادن جنوبی (شهیدان مصطفوی ) – پلاک 46
وصالخیابان آزادی- انتهای خیابان جیحون- 16 متری امیری- نرسیده به 30 متری جی- پلاک 325
هلال احمر55646102-55660904خیابان هلال احمر- بعد از چهار راه عباسی- جنب بانک تجارت- مجتمع تجاری مهدی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • اسماعیلی | 30 اردیبهشت 1399 در 6:46 ب.ظ

    میشه بگید مارک جی پلاس خوبه یا نه؟؟

    • بهنام وحیدی | 31 اردیبهشت 1399 در 3:11 ب.ظ

      سلام و ارادت. خوب معانی مختلفی داره اما در کل می توانید از محصولات این برند ایرانی استفاده کنید و مشکلی هم نخواهید داشت. خدمات گسترده و مناسبی داره و کیفیت کالاها نیز قابل قبوله.

      • احسان | 13 خرداد 1399 در 12:39 ب.ظ

        بله دوست عزیز خدمات خیلی خوب و گارانتی بسیار عالی داره.بودن گلدیران کنار جی پلاس خیلی جی پلاس رو معروف کرده اما محصول ایرانیه…..

  • احسان | 13 خرداد 1399 در 12:37 ب.ظ

    هر طور حساب کنیم میبینیم این مارک ایرانیه و از جنس ایرانی زیاد توقع نمیره البته که ماشین لباسشویی هاش قطعاتش از همه کشور ها میاد و یه جوری شتر گاو پلنگه و احتمالا بقیه محصولاتش هم همینه.اگر کسی خواست جی پلاس بگیره بره تی سی ال یا ایکس ویژن بخره هزاران بار بهتره.از معایب تلویزیون جی پلاس اینه که اگر مدت زیادی روشن باشه صفحش پرش میگیره و در کل اینو نخری سود کردی.درباره ایرادات بقیه پحصولاتش اطلاعاتی ندارم.این عیبی که گفتم عیب مهمی بود.

    • سامان | 25 مهر 1400 در 1:32 ق.ظ

      اپل هم نمایشگرهای گوشیاش ساخت سامسونگه، خیلی تو جزئیات اینکه قطعاتش از کجا تامین میشه نرید! مهم اینه که کیفیت خوب باشه و قطعات از تولید کنندگان معتبر تامین بشن، حتی اگر مونتاژ صرف هم باشه بالاخره این وسط زندگی تعداد زیادی کارگر مونتاژکارِ ایرانی تامین میشه، البته جدیدا بعضی شرکت ها ساخت پنل تو ایران رو هم شروع کردن، مهمترین چیز تو تلویزیون پنل هست، اگر کیفیت رو بالا ببرن و پنل هم ایران تولید بشه میشه آینده درخشانی برای صنعت کشور تصور کرد.
      در مورد پرش صفحه نمیدونم مشکل دقیقا چیه، بهتره برای گارانتی یا تعمیر اقدام کنید ولی در کل تلویزیون اگر زیاد روشن بمونه (بیش از 4 ساعت) مخصوصا وقتی تصویر ثابت هست یا در جاهایی که تصویر ثابتی وجود داره (مثل آرم شبکه ها) مشکلی پیش میاد که باعث میشه همیشه تصویری کمرنگ اون قسمت حک بشه و کیفیت تصویر تلویزیون رو بشدت کاهش بده، بهتره تلویزیون رو زیاد روشن نذارید و هر از گاهی و بعد از سه چهار ساعت یکم بهش استراحت بدید، این مشکل به برند خاصی مربوط نمیشه بلکه مربوط به تکنولوژی صفحه های کریستال مایع (LCD) هست، تقریبا تمام تکنولوژی هایی مثل TN, IPS, LED و غیره که میشنویم زیرمجموعه ای از LCD هستن و کم و بیش ممکنه این مشکل براشون پیش بیاد، البته مشکل شما احتمالا چیز دیگه ای هست (احتمالا منبع تغذیه دستگاه داغ میکنه و برق دستگاه نوسان پیدا میکنه) اما منظورم اینه بهتره تلویزیون زیاد روشن نمونه.

      • ali | 27 مهر 1400 در 1:20 ب.ظ

        الان اپل رو با این مقایسه کردی مهندس ؟ جی پلاس حتی یک قطعش هم ایرانی نیست و عملا فول وارداتیه چین هست فقط اینجا منتاژ میشه و الکی اسم ایرانی روش گذاشتن. عملا دارین جنس درجه چند چینی میگیرید به اسم ایرانی دلتون خوشه بعد با اپل مقایسه میکنی 🤦‍♂️ اپل مهمترین قسمت گوشیاش که پردازندش هست رو خودش میزنه همینطور سیستم عامل و طراحی فقط نمایشگرش رو سامسونگ میزنه بعد شما بگو حی پلاس کئوم فسمت ایرانیه دقیقا؟ یه قسمت هم بگی جایزه داری!!

        • مهرداد پاسیان | 03 دی 1400 در 6:51 ب.ظ

          سلام دوست عزیز مشخصه بویی از سی پی یو نبردی

          Apple

          سی پی یو شرکت تایوانی هست
          رم از سامسونگ کره
          صفحه الجی کره
          سیستم عامل از اپل
          کورتکس هاش از شرکت آمریکایی

          سنسور مجاورت شرکت چینی

          بلندگو هاشم شرکت تایوانی

          گفتم بدونید

          و سونی حتی قابش ژاپنی نیست

        • مهرداد پاسیان | 03 دی 1400 در 6:52 ب.ظ

          سیستم عامل این تی وی پارس 1 هست که بر پایه لینوکس 3 سوار میشه ( اندروید ۹) کاملا ایرانی هست

        • مهرداد پاسیان | 03 دی 1400 در 6:54 ب.ظ

          سیستم عامل این تی وی پارس 1 هست که بر پایه لینوکس 3 سوار میشه ( اندروید ۹) کاملا ایرانی هست

          ضعف اطلاعاتی شما باعث بی کیفیتی یک محصول نمیشه

          لطفا ارتقا بدین اطلاعاتتون

      • mostafa | 05 تیر 1401 در 5:21 ق.ظ

        شما میگی تی وی رو زیاد روشن نزارن؟عین اینه از یکی کامیون ده تن بخری بعد بهت بگه دو تن بار بیشتز نزن فشار میاد!!!!

  • رهگذر | 30 تیر 1399 در 12:45 ب.ظ

    سلام چند سال پیش از شرکت گلدایران یک عدد پکیچ پوینیر تهیه کردم
    انقدر این پکیچ مزخرف هست که گفتی نیست
    که چه بالای سر یه خانواده 5 نفره اورد
    پشیمان شدم که چرا رفتم یه پکیچ با این نام از گلدایران خریدم
    فقط گول تبلیغات رو نخورید
    هر ارزونی بی حکمت نیست و گرانی … .

  • مهدی | 01 مرداد 1399 در 3:31 ب.ظ

    بنده گوشی Gt plus مدل Q10 دارم برج ۱۱ پارسال خریدم ۱۳۰۰۰۰۰۰ کهاگه میخواستم سامسونگ یا برند معتبر دیگه ای بخرم باید میرفتم سراغ یه گوشی با امکانات خیلی پایین اما خدارو شکر این گوشی نسبت به قیمتی که داشت حسگر اثر انگشت و رم ۳ وحافظه داخلی ۳۲ گیگخیلی خوب در اومد من که راضی ام فقط دوستانه که کیهان بخرم نوه کنم یه ایراد خیلی بزرگی که را اینه که شما نمیتونی ۲ سیم‌کارت و مموری رو همزمان داشته باشی تو خشاب دوم سیمکار مموری میخوره تنها مشکلش همینه ولی خب حافظه داخلیش ۳۲ گیگه… یا علی…

  • روژین | 10 مرداد 1399 در 7:49 ب.ظ

    من هم تلویزیونشو خریدم هم یخچال هم لباسشویی امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشه

    • محمدم ک | 14 آذر 1400 در 8:29 ب.ظ

      چطوره تا حال

  • مرتضی | 31 مرداد 1399 در 9:44 ب.ظ

    یک ساله از تلوزیوین اندرویدش دارم استفاده میکنم تا الان هیچ مشکلی برام پیش نیومده و عالی کار میکنه.
    بررسی های خودم بعد از یکسال در کنار سامسونگ و الجی:
    – 5 ثانیه سرعت تاخیر تعویض شبکه نسبت به الجی و سامسونگ (مهم نیست)
    – 30% کیفیت تصویر پایین تر نسبت به الجی و سامسونگ (اگه قبلا الجی و سامسونگ نداشتین اصلا متوجه نمیشین)
    – حافظه کمتر از 300 مگابایت که دوتا برنامه اندروید میریزی پرمیشه
    – بعضی وقت ها صدای فیلم هایی که از رو فلش اجرا میکنی با تاخیر پخش میشه و باید تلویزیون رو خاموش روشن کنی که البته گفتن تو نسخه های جدید حل شده.
    – XVision و TCL هم داشتم که جی پلاس در مقایسه با اونا از نظر روشنایی یک مقدار بهتر و روشن تره
    – از هوشمندی جی پلاس کامل به خوبی و راحت میشه استفاده کرد ولی رابط کاربری تایزن سامسونگ و رابط کاربری الجی همش یا تحریمه یا فیلتر که الکی فقط پول هوشمندی میدی و بلااستفاده میمونه. اگه هم با فیلشکن استفاده کنی چیز بدردبخوری نداره.
    – کیفیت پنلش فعلا خوبه اگه تا آخر از همین پنل استفاده کنه و پایین نیاره.
    – کیفیت بدنه و ساخت واقعا عالیه
    – با اینکه سامسونگ و الجی داشتم ولی اینقدر از جی پلاس راضی شدم که میخام گوشیشو هم تجربه کنم (بعد یک سال دوباره میام بررسی گوشیشو رائه میدم)

    من از اوناییم که از جنس ایرانی زیاد ضربه خورده (تهران سبحان ، تکنو و…) و دید منفی دارم ولی عجیبه که جی پلاس نظر منو جلب کرده.

    • امین | 23 مهر 1399 در 10:02 ب.ظ

      الان راضی هستید؟؟

    • ali | 27 مهر 1400 در 1:22 ب.ظ

      یعنی واقعا عاشق استدلالت شدم همه ضعف هاشو نسبت به مدل های کره ای نوشتی بعد تو پرانتز نوشتی مهم نیست.آفرین روش بسیار خوبی برای گول زدن خودتونه

      • مهدیه | 29 تیر 1401 در 3:02 ب.ظ

        سلام من یک ماشینظرفشویی خریدم ۳ ماهه خرابه. روغن پس میده ظرفها کثیف که میشوره هیچ چربیهارو خشک میکنه به ظرف هرباد یه چیز گفتن خ یدیم و انجام دادیم ولی حاضر به تعویض و پس دادن پولم نیستن و این نمایندگیو پشتوانه گارانتی کاملا دروغ بود من رفتم شکایت کنم تا ببینم چی میشه،یاحق

  • n | 18 شهریور 1399 در 1:32 ق.ظ

    اقای مرتضی یا مارو سرکار گذاشتن یا خودشونو. اطلاعاتشون به نظر خوبه ولی این ایرادا مهم نیست؟ ! کلی ایراد گفتید .شما با این همه ایرادی که گرفتید راضی هستید؟ ! باور نکردنیه ؟ ! پنج ثانیه تاخیر تعویض کانال که وحشتناکه. مگه تلویزیون عهد دقیانوسه؟! 30 درصد پایین بودن کیفیت تصویر نسبت به … می دونید یعنی چی؟ ! اصلا متوجه نمیشیم ؟! شما متوجه شدید؟! چطور متوجه شدید؟! راجع به این حرفتون من هنگ کردم و گیج شدم .! صدای فیلم از فلش با تاخیر پخش میشه و باید تلویزیون رو خاموش روشن کرد؟!🤣 حافظه اندروید 300 مگه؟! با این همه اوصاف، ایراد برام عجیب و باور نکردنیه شما چطور راضی هستید؟! توجه کنید که مقایسه تون باید با تلویزیونهای کره ای بوده باشه اگر با مونتاژ ایرانی ها بوده باشه که فاجعه تره، چون مونتاژ ایرانی ها از کره ای ها کیفیتشون پایین تر بوده . مهم ترین اصل در یک تلویزیون کیفیت تصویرشه که صدای خوب اونو تکمیل می کنه . کیفیت با صدای خوب که نور علی (اعلی ) نوره. اگه کسی لذتو بشناسه لذت بردنو بشناسه ، میفهمه کیفیت صدا و تصویر چقدر مهمه. متاسفانه با این قیمتها دیگه لذتها دور از دسترس شدن.

    • ساسان | 25 مهر 1400 در 1:54 ق.ظ

      چیزی که معمولا تو خریداران تلویزیون های ایرانی دیدم اینه که فلان مشتری مثلا قبلا تلویزیون با تکنولوژی پنل IPS سامسونگ داشته الان اومده تلویزیون پنل VA ایرانی خریده بعد از کیفیت پایین تصویر یا زاویه کم تلویزیون گله میکنه، متاسفانه تولید کنندگان ایرانی به وضوح نمیان بگن فلان مدلشون که سه میلیون از مدل مشابه دیگشون ارزونتره به دلیل استفاده از پنل VA هست، مشتری میخره و اینو نمیدونه و بعدا نسبت به کل محصولات ایرانی بدبین میشه، باید توجه داشت اگر کیفیت تصویر براتون مهمه باید IPS بخرین وگرنه اگر جی پلاس با پنل VA بخرین بشدت پشیمون میشین(پنل VA مزایا و مشتری های خاص خودش رو داره اما در کل برای افراد عادی کیفیت تصویرِ بهترِ پنل های IPS ملموس تر هست).

      مورد دیگه اینه که برای محصولات ایرانی همیشه رقیبی بزرگتر به نام محصولات کره ای وجود داره، در حالی که برای محصولات کره ای این رقیبِ بزرگتر وجود نداره، مثلا من خودم تلویزیون سامسونگ دارم، در کل خوبه و کاملا راضی هستیم، ایراداتی هم داره اما بزرگترین مشکلش کنترلش هست، باید حتما از فاصله یک متری بگیری تا عمل کنه، بعضی دکمه هاش که کلا نیم ساعت باید باهاشون درگیر باشی و انقدر التماس کنی که کار کنن، البته از اول اینجور نبود، حدود چهار پنج ماه خوب بود بعدا کم کم اینجور شد، اما نکته ای که میخوام بگم اینه که با وجود این مشکل ولی یکبار هم نگفتیم محصولات کره ای مزخرف هستن یا سامسونگ کیفیتش پایینه، چون همیشه با خودمون میگیم این سامسونگه، اگر کنترل سامسونگ اینجوره پس بقیه از این هم بدترن! یا اینکه مشکل رو کلا میندازیم گردن تکنولوژی کنترل و میگیم کنترل همینه دیگه، عمرش فقط پنج شش ماهه و بعدش باید عوض بشه! با خودم تصور میکنم میگم اگر تلویزیون ایرانی داشتم هر بار میخواستم کانال عوض کنم و کنترل عمل نمیکرد همیشه سامسونگ و ال جی میومدن جلو چشمام و میگفتم اگر تلوزیون کره ای داشتم همچین مشکلی نداشت!
      همیشه سایه برندهای کره ای روی محصولات ایرانیه و کوچکترین مشکلی که پیدا میکنن همه با خودشون میگن حتما سامسونگ و ال جی بهترن، اما لزوما اینجور نیست، سامسونگ و ال جی هم خیلی مواقع مشکلات خودشون رو دارن اما ما اینقدر که نسبت به سامسونگ و ال جی در مورد مشکلاتشون چشم پوشی میکنیم نسبت به محصولات ایرانی بخشنده نیستیم و خطاهاشون رو نمیبخشیم!

  • خداپناه | 23 دی 1399 در 5:48 ب.ظ

    سلام و وقت بخیر. لطفا راهنمایی کنید . میخوام یخچال و فریزر دوقلو جی پلاس بخرم. خوبه؟ چه ایراداتی داره. ممنون

    • admin | 24 دی 1399 در 4:33 ب.ظ

      سلام. این محصول خدمات گلدیران رو داره میگیره و از این بابت باید خیالتون راحت باشه.

  • علی | 18 اسفند 1399 در 9:02 ب.ظ

    سلام خسته نباشید.
    ببخشید ایg plusارتباطی باLGداره؟
    یعنی این مال خود شرکت LGهست؟
    ممنونم

    • بهنام وحیدی | 19 اسفند 1399 در 5:39 ب.ظ

      سلام، نه جی پلاس ارتباطی با ال جی نداره. تنها ارتباطی که وجود داره اینه که جی پلاس رو شرکت گلدیران که سال ها شریک تجاری ال جی در ایران بود داره تولید می کنه و محصول خوبی هم هست.

  • حسن | 22 اردیبهشت 1400 در 12:17 ب.ظ

    این جی پلاس که این همه محصول مونتاژ میکنه، کارخونه اش کجاست؟ دوست دارم از دور هم که شده یه نگاهی بهش بندازم!

  • علی اکبر | 26 خرداد 1400 در 3:35 ب.ظ

    هر چیزی ایرانی ش خوبه توی پوشاک خوراک و لوازم خانگی و کامپیوتر و هر چیزی ایرانی شو باید بخریم چون که بنا بر تجربه دیگران هر کس جنس ایرانی خریده بوده هر چی ازش راضی بوده و دوست داشته ایرانی بخره و وقتی خریده چند سال هم استفاده کرده و راضی بوده و کیفیتش هم بهتر بوده برای اینکه ایران به یک ثبات اقتصادی برسه و مثل کره جنوبی و ژاپن بشه باید از محصولاتش حمایت بشه الان نگاه کنید ژاپن و کره مردمشان از آن ‌کالای داخلی خود بیشتر حمایت کردند و باعث شد کره و ژاپن تبدیل بشن به بازار جهانی ما هم از اون ها کمتر نداریم و ایران عزیز با ۲۵۰۰ سال سابقه و با ۱۷ در صد از منابع جهان هم در ایران هست حتی ما میتوانیم از کره و ژاپن خیلی جلو تر بزنیم و بهتر باشیم با حمایت خداوند و مسولین هم درست اداره کنن و مردم از جنس ایرانی حمایت کنن توانستیم از ژاپن و کره هم الان بهتر و جلو تر باشیم

    • جعفر | 10 شهریور 1402 در 10:42 ق.ظ

      باید از جیب من و شما برای حمایت خرج بشه. ماشین ظرف شویی دوو ایرانی خریدم، دقیقا یک ماه بعد اتمام گارانتی سوخت و هیچ انداختمش دور. حاضر نیستم حتی یک ریال خرج کالای ایرانی کنم

  • علی | 13 تیر 1400 در 10:20 ب.ظ

    جی پلاس در واقع همون دنباله شرکتای کره ای سامسونگ و ال جی هستش که تولید لوازم خانگی داخلی رو به خاک سیاه نشوندن البته برند جی پلاس پوشش جدیدشونه….
    ملتی که از تولید داخلش حمایت نکنه محکوم به بیکاری، تورم و گرانی است.

    • ساسان | 25 مهر 1400 در 2:28 ق.ظ

      جی پلاس و گلدیران دیگه با شرکت های کره ای کار نمیکنن، خود کره ای ها بدلیل تحریم ها همکاری رو متوقف کردن، الان شرکت های ایرانی با چینی ها کار میکنن، البته به این معنی نیست کیفیت کاهش پیدا کرده، تو دنیا شرکت های تولید کننده نمایشگر چینی بسیار با کیفیت و خوبی مثل BOE هم داریم که قبلا کیفیت فوق العاده تولیدشون رو تو نمایشگرهای گوشی های هواوی دیده بودیم، BOE از نظر تعداد احتمالا بزرگترین تولید کننده نمایشگر در دنیا هست. حتی بعضی خبرگذاری های کره ای اخباری مبنی بر استفاده از نمایشگرهای BOE تو بعضی مدل های سامسونگ منتشر کردن! توی تولید نمایشگرهای آیفون 13 هم گفته میشه BOE در کنار سامسونگ و ال جی با اپل همکاری میکنه. حتی همون پنلهای ال جی و سامسونگ هم اکثرا در چین تولید میشن، اپل هم از گذشته دور در چین تولید میشد، گرچه بدلیل سیاست های جدید آمریکا بر علیه چین بیشتر این شرکت ها دارن خطوط تولیدشون رو به خارج از چین منتقل میکنن اما همین که تا به امروز در اونجا تولید میکردن نشان دهنده اینه که چینی بودن لزوما به معنی بی کیفیت بودن نیست، مهم اینه که با شرکت های معتبر چینی همکاری کنن و نه شرکت های درجه دو.

    • ali | 27 مهر 1400 در 1:26 ب.ظ

      تولید داخل کشک چیه این همه کشور تو دنیا هستن چنتاشون تولید داخلی لوازم داخلی دارن؟ چرا وقتی نمیتونیم محصول با کیفیت در حد محصولات جهانی تولید کنیم خودمونو مجبور میکنیم که قطعات چینی رو بیاریم اینجا مونتاژ کنیم به اسم ایرانی بعدم افتخار کنیم ایرانیه. دقیقا مثل بحث خودروی ملی که واردات محصول با کیفیت خارجی رو بستیم به اسم حمایت از تولید داخلی بعد اونقت مجبوریم محصول بی کیفیت آشغالل وطنی سوار شیم. خودروسازی مون هم هیچ پیشرفتی نکرده.

    • علی | 18 فروردین 1401 در 1:53 ق.ظ

      درسته به شرطی که تولید کنندگان داخلی وجدان داشته باشند مثل ایران خودرو

  • امیر | 29 مرداد 1400 در 4:56 ب.ظ

    گوشی q10 چقدر گارانتی داره

  • رضا | 25 مهر 1400 در 6:54 ب.ظ

    جی پلاس ورژن پایین و بی کیفیت ال جی هست که برا پوشش ال جی در زمان تحریم اومده سر کار.یعنی بچه سر راهی و ناخلفه الجیه.همون مارکای داخلی مثل ایکس ویژن و .. رو بخرید دیگه میدونید پدرش کیه مادرش کیه

  • محمدرضا | 01 دی 1400 در 7:43 ب.ظ

    من ۲ عدد گوشی جی پلاس خریدم،نسبت به قیمتش خوبه

  • سحر ورمزیاری | 21 تیر 1401 در 10:47 ب.ظ

    یخچال ساید جی پلاس خریدم کلا دو روز بیشتر کار نکرد . بردش سوخت فریزر پر از برفک شد . الان بعد ۳ هفته پیگیری هنوز جوابی نگرفتیم
    هیچکسی جوابگو نیست
    اشتباه کردم و واقعا پشیمونم از خرید و هزینه و اعصابی ک الان دو سه هفتس از من خورد شده

    • بهنام وحیدی | 22 تیر 1401 در 10:43 ق.ظ

      لطفا با بنده تماس بگیرید. به این شماره واتس اپ مشکلتون رو ویس بذارید و مدارک خرید رو هم بذارید من ارسال کنم برای دوستانمون در گلدیران که سریعتر پیگیری کنن
      09361005657

    • جلیل | 10 شهریور 1402 در 10:46 ق.ظ

      واقعا بهتر همونه این شرکتهای داغون ایرانی ورشکست شن که راحت شیم. کالای معیوب باید یک در هزار باشه نهایتا نه اینکه از هر سه چهار خرید یه نفر همون اول دچار مشکل شه و بقیه هم احتمالا دو روز بعد اتمام گارانتی

  • مهلایاری | 19 بهمن 1401 در 0:42 ق.ظ

    سلام میشه بگید گوشی جی پلاس 10سخت افزار چطوری بروز رسانی کنیم فک کنم یادش رفته به گوشی بفهمونه بروز رسانی چیه

  • مهلایاری | 19 بهمن 1401 در 0:43 ق.ظ

    گوشی بروز رسانی نمیشه جی پلاس 10سخت افزار خاک برسر هر سازی می‌زنیم نمی‌فهمه

  • ع | 04 فروردین 1402 در 5:08 ب.ظ

    ما که ظرفشویی جی پلاس خریدیم یکساله.راضی هستیم

  • باران | 06 فروردین 1402 در 3:34 ب.ظ

    سلام والا من دو سال تقریبا تلویزیون جی پلاس خریدم خیلی هم راضیم خداروشکر .هم از نظر کیفیت و هم زیبایی و عملکرد . هر کی هم اومده خونمون دیده برای خرید تلویزیون دست روی همین گزینه گذاشته و الحمدالله راضی بودن.
    الآنم حدود ۶ماه راستش می‌خوام یخچال بخرم از اول نظرمون روی جی پلاس بود و با کلی تحقیق و بررسی همه ی برندها باز هم برگشتیم روی همین جی پلاس .ان شاالله که از یخچالشم راضی باشم.

  • قاسم کوکبی | 16 فروردین 1402 در 2:16 ب.ظ

    سلام من دی 1401 تلویزیون جی پلاس از شهر لوازم خانگی خرید کردم 2 ماه بعد صفحه نمایش خراب شد هر کاری کردیم عوض کنند قبول نکردن گفتن بیشتر از یک ماه قابل تعویض نیست فقط تعمییر میکنیم به اجبار از ما رضایت گرفتن قبول کردیم تعمیر کنند بهد از 25 روز 14 /01/ 1402 پنل جدید نصب کردن متاسفانه پنل جدید هم خراب از آب درآمد مجدد دارم پیگیری میکنم شما اشتباه من را انجام ندین

    • بهنام وحیدی | 18 فروردین 1402 در 6:40 ب.ظ

      سلام و ارادت. بنده وحیدی هستم، سردبیر ال کا ایران. اگه مشکلتون حل نشد با بنده تماس بگیرید. 09124852208