افتتاح مدرن‌ترین خط تولید یخچال فریزر ایکس ویژن با تکنولوژی ایتالیایی
اخبار لوازم خانگی

افتتاح مدرن‌ترین خط تولید یخچال فریزر ایکس ویژن با تکنولوژی ایتالیایی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید رباتیک بدنه و وان یخچال ایکس‌ویژن با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خط تولید رباتیک بدنه و وان یخچال ایکس‌ویژن با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر با حضور محمد مهدی برادران معاون صنایع عمومی و محسن شکراللهی مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی وزارت صمت به بهره‌برداری رسید.

محمود قهاری مدیرعامل شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران در حاشیه افتتاح این خط تولید با بیان اینکه ماشین‌آلات یخچال فریزر ایکس‌ویژن از بهترین و به روزترین تولیدکنندگان دنیا خریداری شده است، افزود: با وجود این تجهیزات ما قادر خواهیم بود بهترین یخچال‌های ایران را با قیمت و کیفیت کاملا رقابتی با محصولات خارجی تولید کنیم.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی برای راه‌اندازی خط رباتیک تولید بدنه و خط برش لیزری وان یخچال، تاکید کرد: برندهای بزرگ و مطرح دنیا از همین ماشین‌آلات برای تولید لوازم خانگی با کیفیت خوب استفاده استفاده می‌کنند.

قهاری در ادامه گفت: این خط تولید ایتالیایی برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند و در آینده نزدیک دستگاه سی ان‌ سی درب یخچال به این مجموعه اضافه خواهد شد که این قطعه را به صورت کاملا اتوماتیک و با کیفیت بالا تولید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران در پایان گفت: اولین محموله یخچال و لباسشویی ایکس‌ویژن شنبه هفته آینده صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟