جشنواره فروش یخچال فریزر ایکس ویژن با هدیه ویژه آغاز شد
اخبار لوازم خانگی

جشنواره فروش یخچال فریزر ایکس ویژن با هدیه ویژه آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروش یخچال فریزر ایکس ویژن با یک هدیه ویژه آغاز شده که به مشتریانی تعلق می ...

حسین محمدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جشنواره فروش یخچال فریزر ایکس ویژن با یک هدیه ویژه آغاز شده که به مشتریانی تعلق می گیرد که از یک تیر ماه یخچال خود را خریداری کرده باشند.

این بار  برند معروف ایکس ویژن در نظر دارد یخچال ساید بای ساید خود را با یک هدیه ویژه  ۱.۶۰۰.۰۰۰ هزار تومانی به مشتریان عرضه کند.

در جشنواره فروش یخچال فریزر ایکس ویژن مشتریان می‌توانند با خرید یک دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TS551  مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان هدیه دریافت کنند. این هدیه به مشتریانی تعلق می‌گیرد که از یک تیرماه یخچال خود را خریداری و توسط نمایندگان مجاز مادیران نصب کنند.

مشتریان پس از نصب دستگاه باید در اولین فرصت به وب سایت جشنواره به نشانی festival.maadiran.com  مراجعه نموده و اطلاعات مربوط به شماره حساب بانکی و سریال دستگاه خریداری شده را ثبت نمایند. پس از تکمیل اطلاعات هدیه نقدی به حساب مشتری واریز می‌شود.

در این جشنواره یخچال سای بای ساید ایکس ویژن مدل TS551  رنگ سفید با تخفیف ویژه به قیمت 19 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

زمان این جشنواره محدود است و مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ اتمام آن می توانند به XVISION.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟