مشخصات پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی مشخص شد
اخبار لوازم خانگی

مشخصات پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی تجربه تماشای فیلم در خانه را لذت بخش کرده و در واقع سینما ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی تجربه تماشای فیلم در خانه را لذت بخش کرده و در واقع سینما را به خانه آورده است. مدل های پرچم دار این سری HU915QE  و HU915QB هستند و به ترتیب با قیمت های 5,999 و 6,499 دلار در سایت LG.COM به فروش می رسند.

این دو پروژکتور ال جی به گونه ای طراحی شده اند که وقتی در فاصله 5.6 سانتی متری دیوار قرار می گیرند یک تصویر خیره کننده 90 اینچی ایجاد می کنند و در فاصله 18.3 سانتی متری یک تصویر 120  اینچی با وضوح و کیفیت بالا ارائه می دهند.

پروژکتورهای HU915QEو HU915QB از فناوری های بسیار پیشرفته بهره برده اند تا تجربه تماشای فوق العاده با کیفیت را بدون نیاز به اشغال فضای بزرگ به کاربران هدیه دهند.

 مشخصات پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی مشخص شد

مدل HU915QE دارای روشنایی 3700  لومن ANSI و نسبت کنتراست  2,000,000:1 است در حالی که HU915QB دارای 3000 لومن ANSI است. این دستگاه ها از فناوری لیزر سه کاناله ال جی بهره برده که از منبع نور مجزا برای هر رنگ اصلی (RGB) استفاده می کند و در نتیجه به نسبت سایر محصولات، تصاویر واضحی را حتی در طی روز ارائه می  دهد.

پروژکتورهای HU915QE و  HU915QB  از قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping  بهره می برند که با تحلیل و تنظیم روشنایی تصویر در هر فریم، کیفیت بالایی را هنگام تماشای فیلم یا هر محتوایی ارائه می دهد.  Brightness Optimizer عملکردی است که روشنایی و تاریکی را به صورت خودکار تنظیم می کند تا کیفیت واضحی از تصویر را به نمایش بگذارد  همچنین برای نمایش جزئیات تصاویر رنگی منابع نور پروژکتور را به گونه ای تنظیم می کند تا کنتراست فوق العاده ای را برای هر صحنه جداگانه ایجاد کند.

مشخصات پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی مشخص شد

 

پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی توسط شرکت مشهور دانمارکی Kvadrat طراحی شده است که ضمن داشتن ظاهری شیک با محیط زیست سازگار است. مدل HU915QE هنگامی که خاموش است دارای یک رنگ طبیعی بی نظیر است که فضای خانه را کاملا مجلل می کند و مدل HU915QB با پوشش پارچه ای خاکستری در اتاقی با فضای تیره، یک دکوراسیون خاص را به ارمغان می آورد .

تصویر پروژکتورهای HU915QE و HU915QB در بازه 90 تا 120 اینچی متغیر است. اتصال به اینترنت و استفاده از اشتراک برخی از خدمات به پشتیبانی کشور شما بستگی دارد.

پروژکتورهای CINEBEAM 2022 ال جی از Screen Mirroring (قابلیتی که موبایل و پروژکتور را به هم متصل می کند تا از طریق موبایل فیلم پخش شود) نیز پشتیبانی می کند که استفاده از آن برای کاربران دستگاه های IOS از طریق Apple HomeKit و AirPlay وجود دارد.

این پروژکتورها فقط با بلندگوهای بلوتوثی LG سازگار است و برای استفاده از قابلیت صدای آن باید این دستگاه را خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟