لوازم خانگی ایرانی نمونه خارجی
اخبار لوازم خانگی

تفاوتی بین لوازم خانگی ایرانی با نمونه مشابه خارجی وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوتی بین لوازم خانگی ایرانی ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوتی بین لوازم خانگی ایرانی با نمونه مشابه خارجی وجود ندارد.

عبدالناصر درخشان اظهار کرد: دلیل اینکه خودروسازی ما نتوانسته است به کیفیت مطلوب برسد، به این مساله بازمی‌گردد که رقیبی برای تولیدات خود نداشته‌اند. ما در داخل کشور لوازم خانگی هم تولید می‌کنیم اما اگر لوازم برقی تولید داخل و خارج را با هم مقایسه کنیم از لحاظ کیفیت،تفاوتی بین لوازم خانگی ایرانی با نمونه مشابه خارجی وجود ندارد.

وی افزود: ما بیش از نیم قرن در صنعت خودرو سابقه داریم اما کشورهایی که سابقه کمتری از ما داشتند پیشتاز تولید خودروهای با کیفیت هستند در حالی که خودروسازان یا قطعه‌ سازانی که فقط توسط بخش خصوصی مدیریت می‌‌‌شوند، وضعیت بهتری در تولید خودروهای با کیفیت دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا باید مدیرعامل ایران‌خودرو و سایپا توسط وزیر صمت مشخص شود و وزیر بر چه اساسی می‌گوید من کیفیت و کمیت خودرو را ارتقا می‌‌‌دهم در حالی که دولت در این دوخودروسازی فقط ۶‌درصد سهم دارد./شفقنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟