یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ یک تولید کننده لوازم خانگی لوکس است که به دلیل تولید لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسمگ یک تولید کننده لوازم خانگی لوکس است که به دلیل تولید لوازم خانگی های رنگارنگ و خاص و نیز همکاری با برندهایی دولچه گابانا شهرت پیدا کرده است. اما این بار یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا طراحی و به بازار استرالیا راه پیدا کرده است.

همان طور که در تصاویر مشخص است، این سری از یخچال فریزرهای جالب و منحصر به فرد اسمگ با طرح های کوکاکولا روانه بازار شده که برای نسل جوان و یا اتاق های بازی بسیار کاربردی است. اندازه این سری از مدل ها بسیار جمع و جور بوده و با ظرفیت 280 لیتر موجود هستند که برای خانواده نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا

این دو مدل یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا تولید شده و به نظر نمی رسد که قیمت ارزانی داشته باشند. از امکانات آن ها می توان به سیستم سرمایش چندگانه، کشو صفر درجه برای نگهداری گوشت و کنترل دما الکترونیکی اشاره کرد.

یکی از این مدل ها با عنوان  FAB28RDCC5AU شناخته می شود که در رنگ قرمز و سفید همانند برند کوکاکولا موجود بوده و لوگو این تولید کننده نوشابه در درب فریزر قرار دارد البته عبارت have a Coke نیز در کنار دستگیره حک شده است.

یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا

یخچال فریزر اسمگ مدل مدل FAB28RDUN5AU نیز با الهام از دهه 60 و 70 طراحی شده که در نوع خود جالب توجه است. این محصولات با قیمت 4,990 دلار آمریکا به فروش می رسند که برای این سایز گران است.

شرکت اسمگ یکی از تولید کننده لوازم خانگی ایتالیا است که محصولات متنوعی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و حتی لوازم خانگی کوچک مانند قهوه ساز را تولید می کند اما تمرکز این شرکت برخلاف اکثر فعالین این حوزه بیشتر بر روی طراحی ظاهری است تا تکنولوژی و امکانات.

یخچال فریزر اسمگ برای طرفداران کوکاکالا

این برند ایتالیایی با برندهایی مانند دولچه گابانا همکاری کرده و صحنه‌هایی از جنگ‌ های قرون وسطایی، تصاویری از فرشتگان آشپزخانه دولچه گابانا و خدایان، چرخ‌هایی پرنقش و نگار و گل و گیاه و درخت و میوه از جمله نقوشی هستند که همگی به دست هنرمندانی اهل سیسیل روی این یخچال‌ها،  آبمیوه‌گیری، مخلوط‌کن، توستِر، قهوه‌ساز، کتری کشیده شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟