اخبار لوازم خانگی

حضور بلانتون در اولین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون در نخستین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال حضور دارد و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون در نخستین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال حضور دارد و قرار است جدیدترین دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش بگذارد.

نخستین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال امروز 8 اسفندماه 1401 با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهر آفتاب برگزار شد.

بلانتون یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایران است که تولیدات خود را با ضمانت همتا سرویس ارائه می کند و با حضور در نخستین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال به دنبال معرفی دستاوردهای خود در صنعت سینما و تلویزیون است.

هدف ازبرگزاری این رویداد حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت است. نخستین نمایشگاه سینما، تلویزیون و رسانه دیجیتال از امروز دوشنبه 8 اسفند ماه 1401 آغاز به کار کرد و تا 10 اسفند ماه میزبان علاقه مندان از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟