اخبار لوازم خانگی

مشخصات جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار خانه تکانی با عبور از اواسط اسفند و نزدیک شدن به سال جدید داغ شده و ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بازار خانه تکانی با عبور از اواسط اسفند و نزدیک شدن به سال جدید داغ شده و بسیاری از افراد در حال تمیز کردن خانه خود هستند اما آن چه که در این شرایط می تواند کارها را آسان تر کند، وجود یک همراه است که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی وسایلی مانند جاروبرقی معرفی شدند تا امور تمیزکاری را راحت و لذت بخش تر کند. برای آشنایی با یکی از مدل های ایرانی موجود در بازار تا انتهای مطلب مشخصات جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204 با ما همراه شوید.

جاروبرقی به کارهای تمیز کاری سرعت می بخشد اما خرید از برند معتبر و ایرانی می تواند خیال شما را بابت دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت کند. بلانتون یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در سبد کالای آن محصولاتی مانند یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، چرخ گوشت و …  قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی بلانتون ساخت کجاست + لیست قیمت و ویدیو

 

جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204 چه امکاناتی دارد؟

جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204 در 4 رنگ آبی، سفید، قرمز و مشکی به فروش می رسد و در نتیجه مشتریان می توانند متناسب با سلیقه و دکوراسیون خود یکی از مدل ها را انتخاب کنند. رده انرژی این محصول بلانتون A بوده و در نتیجه مصرف پایینی دارد. از طرفی مدل BCW-VC1204 با طول کابل 7 متر ارائه می شود که به راحتی می توانید یک اتاق بزرگ جارو بزنید و نیاز به تعویض پریز نیست.  جدول قیمت و مشخصات جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204 در ادامه گردآوری شده است.

رنگ

آبی، سفید، قرمز و مشکی

قدرت

2000 وات

طول کابل برق جاروبرقی

7 متر

رده انرژی

A

حالات مکش

7 حالت

قیمت

4 میلیون و 200 هزار تومان

وزن

4.8کیلوگرم

ابعاد

297x246x419 mm

 

درباره بلانتون

بلانتون یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که علیرغم سابقه نه چندان زیاد در این بازار، دارای تنوع محصولات بالایی است. از طرفی این برند با 850 نمایندگی فعال در سراسر کشور و همینطور بیش از 1200 مرکز فروش جزو تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی به شمار می رود. محصولات بلانتون با گارانتی همتا سرویس ارائه می شوند.

کلام آخر

زمان و وقت با توجه به زندگی پرمشغله امروزی بسیار با ارزش است و به همین دلیل افراد به دنبال وسایلی هستند که امور مربوط به خانه داری را راحت تر و سریع تر کنند. اختراع جاروبرقی نقش مهمی را در زندگی بشر ایجاد کرد و با توجه به فصل داغ خانه تکانی، از این وسیله این روزها بیشتر استفاده می شود. اگر به دنبال خرید یک مدل یا به عبارت دیگر همراه خوب در خانه تکانی هستید، در این بخش مشخصات جاروبرقی بلانتون مدل BCW-VC1204 بررسی شده که دارای تنوع رنگی بالا و 2000 وات قدرت است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟