کولر آبی پلیمری کاوه کویر
معرفی لوازم خانگی

نکات مهم خرید کولر آبی پلیمری کاوه کویر که باید بدانید!+ویدیو

برند کاوه کویر از جمله اولین شرکت های تولید کننده کولر آبی در ایران است که دارای بزرگ ترین و مجهز ترین آزمایشگاه کولر آبی در کشور است.

آتنا میراحمدی | 1 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به فصل گرما همه ما برای خنک کردن خانه، محل کار یا… به وسایل سرمایشی نیاز پیدا می کنیم. کولر آبی از جمله کولر های شناخته شده در بین مردم است اما یکی از مشکلاتی که اکثر مردم با این نوع کولر ها دارند تعویض کردن پوشال های کولر در هر سال است و اگر انجام این کار برای شما دشوار است می توانید کولر آبی پلیمری کاوه کویر را انتخاب کنید.

برند کاوه کویر از جمله اولین شرکت های تولید کننده کولر آبی در ایران است که دارای بزرگ ترین و مجهز ترین آزمایشگاه کولر آبی در کشور است. در کولر آبی پلیمری کاوه کویر پد سلولزی به قطر ده سانتی متر وجود دارد که باعث می شود شما مجبور نباشید هر سال پوشال های آن را تعویض کنید.

اگر شما به دنبال یک کولر آبی با مزیت های زیاد می گردید، کولر آبی پلیمری کاوه کویر انتخاب بسیار مناسبی است. کولر آبی های پلیمری کاوه کویر کیفیت ساخت بالایی دارد و قابلیت ضد زنگ و رسوب آن باعث می شود تا در آفتاب دوام بالایی داشته باشد.

بدنه این کولر آبی پلیمری از کامپاندهای پلیمری درجه یک و بدون مواد بازیافتی ساخته شده که از استحکام بالایی برخوردار است و اصلا نمی‌شکند‌. همچنین در ساخت این کولر از ترکیب های اختصاصی استفاده شده که از ورود اشعه UV جلوگیری می کند.

بالاترین میزان سرمایشی که در کشور ثبت شده تقریبا 8200 است اما در کولر آبی پلیمری کاوه کویر تا 9000 تا هم هوادهی دارد. این کولر با موتور قدرتمند BLDC و رده انرژی A+++ با بالاترین میزان هوادهی آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد.

توان پمپ این کولر به قدری زیاد است که می تواند در هر یک دقیقه 25 لیتر آب پمپاژ کند و خنکی بسیار مطبوع و خوبی دارد. علاوه بر این ها این کولر ابی پلیمری قابلیت تنظیم دمای محیط و تنظیم سرعت در بیست دور متفاوت دارد و متراژ خنک‌کنندگی آن 200 متر است و پمپ تخلیه آن اتوماتیک کار می کند. این کولر بر خلاف کولر های دیگر مصرف برق خیلی کمتری دارد و این مورد از مهم ترین مزیت های این کولر است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 16 خرداد 1403 در 8:24 ب.ظ

    قطعا استفاده از مواد پلیمری به جای فلز باعث جلوگیری از تبادل حرارت با محیط ، عدم خوردگی و زنگ زدگی بمرور زمان و در نتیجه عدم نیاز به نعویض کفی کولر می گردد اخیرا برای تغذیه پمپ اب منازل از منابع پلیمری ضد جلبک استفاده میشود که در متن مشخص نیست بدنه این کولر دارای چنین خاصیتی هست یا نه موتورهای BLDC بدلیل عدم استفاده از ذغال برای انتقال الکتریسیته به سیم پیج های بخش گردنده موتور عمر بسیار بالایی دارند بنحوی که تولید کنندگان بنام جهانی تا 12 سال این نوع موتور را تا 12 سال گارانتی می کنند در تصاویر فیلم هم فن پروانه ای و هم فن روتاری نمایش داده شد که احتمالا مربوط به مدلهای و ظرفیت های مختلف کولر است در صورتیکه موتور جایگزین شفت در پروانه روتاری مانند کولرهای کم مصرف ابسال شده باشد ضمن افزایش راندمان و کاهش مصرف استهلاک بخش های مکانیکی را کاهش می دهد جایگزینی پدهای سلولزی هم باعث افزایش راندمان می گردد البته تعداد تولید کنندگان کولر با پد سلولزی نسبت به کولرهای پوشالی فعلا کم و برخلاف پوشال که فارغ از برند کولر براساس ظرفیت کولر اندازه استاندارد دارند و در هر محله ای در دسترس است برای پد سلولزی با توجه به اندازه های متفاوت در بین تولید کنندگان حتما باید از بخش پشتیبانی شرکت تولید کننده خریداری گردد