معرفی لوازم خانگی

اولین تولید کننده اتوپرسی جهان کیست؟

بسیاری از افراد با تاریخچه اتو و انواع آشنایی دارند اما کمتر کسی می داند برند ایرانی دومنا؛ اولین تولید کننده اتوپرسی جهان است.

نفیسه رحیمی | 1 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اتوبخار یکی از وسایل ضروری در هر خانه ای محسوب می شود که از دیرباز در زندگی روزمره ما جای گرفته و امروزه در مدل های مختلفی عرضه می شود. مطمئنا بسیاری از افراد با تاریخچه اتو و انواع آشنایی دارند اما کمتر کسی می داند که تولید کننده اولین اتوپرسی در جهان کیست ؟ و حتی پای یک برند ایرانی در میان است.

دومنا؛ اولین تولیدکننده اتوپرسی جهان

اولین تولید کننده اتوپرسی جهان کیست؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما شرکت ایرانی دومنا به عنوان اولین تولیدکننده اتوپرسی در جهان شناخته می شود. کمپانی DOMENA در فرانسه تاسیس شد اما در حال حاضر محصولات آن توسط ایده آل نگار خاورمیانه در کشورمان تولید و روانه بازار می شود.

برند دومنا برای نخستین بار در سال 1995 در فرانسه تاسیس شد اما شرکت ایده آل نگار خاورمیانه طی یک قرار داد همکاری و تولید مشترک با کمپانی دومنای فرانسه پرداخت. سخت افزار وسیستم های تولید محصولات این برند از کشور های اروپایی نظیر آلمان، ایتالیا، فرانسه و ترکیه تامین شده و به همین دلیل می توان گفت که دومنا، محصولات ایرانی اما با کیفیت اروپایی تولید می کند.

اولین اتوپرسی جهان توسط برند دومنا تولید و روانه بازار شد و در حال حاضر این برند یکی از تولید کنندگان اصلی این مدل اتو به شمار می رود. تنوع مدل های دومنا بالا بوده و تولیدات آن دارای امکانات به روز و مدرن نظیر کارتریج ضد رسوب با استاندارد های به روز جهانی، قفل مخصوص برای ایمنی در حمل و نقل، قطع کن اتوماتیک، خروج بخار از کف، میز اضافه شونده، بوستر تشدید کننده بخار است.

سایر محصولات دومنا

سبد کالای دومنا در حال حاضر تنها محدود به اتوپرسی نمی شود و اکثر محصولات خانگی کوچک مانند چای ساز، اتوبخار، ساندویچ ساز، خردکن، گوشتکوب برقی و   در لیست تولیدات این برند به چشم می خورد. بازار لوازم خانگی کوچک در حال حاضر با وفور کالای قاچاق مواجه است و بیشتر محصولات تقلبی و بدون گارانتی وارد کشور می شوند اما محصولات دومنا در کشورمان تولید می شود و در نتیجه دارای خدمات پس از فروش است که از این بابت نگرانی وجود ندارد. تولیدات این برند به لطف استفاده از فناوری و قطعات اروپایی، با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد و به عبارت دیگر می توان گفت که دومنا تنها برند اروپایی در داخل کشور است که از گارانتی نیز بهره می برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟