اخبار لوازم خانگی

3 دلیل برای خرید یخچال و فریزر کمبی گلوری پلاس سری 70 کلور

در این مطلب برای بیشتر آشنا شدن شما با این محصولات و خریدی راحت و مطمئن 3 دلیل برای خرید ی یخچال و فریزر کمبی گلوری پلاس سری 70 کلور را توضیح می دهیم.

آتنا میراحمدی | 21 ساعت قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلور از جمله برند های شناخته شده در بازار لوازم خانگی است که در تولید محصولاتی همچون یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی دست دارد. تنوع در یخچال فریزر های کلور زیاد است، برای همین در این مطلب به منظور شناخت بهتر مشتریان از تولیدات این شرکت، به شما 3 دلیل برای خرید یخچال و فریزر گلوری پلاس کمبی کلور سری 70 را خواهیم گفت.

بهینه سازی مصرف با درجه انرژی +A

برچسب رده انرژی وسایل برقی از A کمترین مصرف انرژی که با رنگ سبز نشان داده می شود تا G که نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی است و با رنگ قرمز نشان داده می شود، در تمامی محصولات برقی مانند یخچال فریزر قرار دارد. از آنجایی که رده انرژی A و B دارای کمترین مصرف انرژی هستند، باید حتما در خرید لوازم برقی دقت داشته باشید که لوازم برقی با برچسب انرژی A یا B بخرید تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. یخچال و فریزر گلوری پلاس کمبی کلور سری 70 دارای مصرف انرژی +A است که بهترین گزینه برای خرید یخچال فریزر و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی است.

کمپرسور کم مصرف هوشمند اینورتر

کمپرسور اینورتر نوعی کنترل‌کننده دور موتور و راه‌انداز موتور است که در سیستم های تهویه و یخچال های هوشمند وجود دارد. کمپرسور اینورتر برای رسیدن به دمای مطلوب سرعت متغیری دارد و بسته به دما و رطوبت یخچال، سرعت آن کم و زیاد می شود و وقتی به دمای دلخواه برسد خاموش نمی شود و سرعت خود را بسیار کم می کند، برای همین وجود کمپرسور اینورتر باعث کاهش 40 درصدی مصرف انرژی می شود.

طراحی جدید آب سرد کن و یخساز اتوماتیک

یخچال فریزر گلوری پلاس کمبی کلور سری 70 دارای آب سرد کن و یخساز اتوماتیک است. آب سرد کن اتوماتیک این محصول متصل به آب شهری بوده که شما را از پر کردن مداوم مخزن آبسردکن راحت کرده و با عبور آب شهری از فیلتر تصفیه آب، تجربه نوشیدن آب کاملا سالم و بدون آلودگی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با وجود یخساز اتوماتیک دیگر لازم نیست تا شما در ظرف های مختلف آب پر کنید و در فریزر قرار دهید، این یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری باعث میشود همیشه به یخ بهداشتی در این محصول دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟