پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد/برنامه تولید 15 هزار دستگاه کولر گازی در سال
اخبار لوازم خانگی

پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد/برنامه تولید 150 هزار دستگاه کولر گازی در سال

مراسم رونمایی از پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد.

نفیسه رحیمی | 24 ساعت قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی «ال کا ایران»، مراسم رونمایی از پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد عصر روز گذشته (11 تیرماه 1403) در خانه کارمان لواسان با حضور نمایندگان فروش این شرکت برگزار شد.

امیر علی ابراهیمی؛ مدیرعامل تهویه مطبوع شرکت پاکشوما در جریان رونمایی از 5 محصول جدید این شرکت عنوان کرد: بخش تهیه مطبوع پاکشوما در سال جاری با تغییرات زیادی نسبت به سال های اخیر همراه شده و تلاش شده تا با توسعه سبد محصول و همچنین به کارگیری فناوری های روز و پیشرفته به تحقق هدف تولید 150 هزار دستگاه نزدیک شویم.

پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد/برنامه تولید 15 هزار دستگاه کولر گازی در سال

وی ادامه داد: فناوری های کمپرسور در سیستم های تهویه مطبوع جدید پاکشوما به روز شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا است. در همین راستا قرار است که کولرگازی های پیستونی به دلیل مصرف بالا و راندمان پایین تر در سال های آینده از سبد کالای پاکشوما حذف و به جای آن از نسخه اسکرال به دلیل کارکرد بالا و مصرف کم استفاده شود.

کولر گازی های سری اکستریم، امبیانس، BREEZE، ایستاده فوجی و GINZA از محصولات جدید این تولید کننده ایرانی است که به زودی قرار است در اختیار مشتریان قرار بگیرد. کولر گازی های سری اکستریم T3 مناسب برای مناطق گرمسیری و جنوب کشور هستند و از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به استفاده از کمپرسورهای اسکرال به جای پیستونی به دلیل راندمان بالاتر و 33 درصد مصرف انرژی پایین تر اشاره کرد.

نسخه ایستاده فوجی یکی دیگر از تولیدات تازه وارد کولرگازی‌های پاکشوما است که در مقایسه با نسخه های قبلی، دارای طراحی به روز و مدرن تر شده و در سه ظرفیت 36، 48 و 60 موجود است.

پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد/برنامه تولید 15 هزار دستگاه کولر گازی در سال

کولرگازی های سری امبیانس و BREEZE از نوع T1 بوده و برای استفاده در مناطق معتدل پیشنهاد می شود. کولر گازی GINZA در لیست محصولات لوکس و با امکانات بالای پاکشوما قرار می‌گیرد. این سری دارای کمپرسور اینورتر بوده و مجهز به هوش مصنوعی و UV است. پرتاب نرم و سه جهته نیز از مشخصات دیگر این سری جدید است.

 

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در پایان با اشاره به چالش های فروش لوازم خانگی در بازار عنوان کرد: زیر فروشی و اشتباهات برخی از کانال های فروش از جمله مشکلاتی است که تولیدکنندکان لوازم خانگی با آن مواجه هستند و برای رفع این چالش ها، نشست و مذاکرات مختلفی با فعالین صنف صورت گرفته و تلاش شده تا این همکاری با شرکا ونمایندگی هایی که عملکرد بهتری در انجام تعهدات خود دارند، ادامه یابد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟