اخبار لوازم خانگی

قدرت خرید مردم، عامل موثر بر بازار

ال کا ایران : مدیرفروش گروه لوازم خانگی شاینا «قدرت خرید مردم»، «زمان» و «توان تبلیغات و بازاریابی شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی» را مهم‌ترین عوامل موثر بر بازار فروش این محصولات دانست و گفت: عامل اصلی در رونق بازار لوازم‌خانگی، قدرت خرید مردم است.

admin | 9 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ال کا ایران»، میترا قربانی با اشاره به این نکته که ناتوانی اقتصادی خانواده‌ها باعث افزایش گرایش آنها به استفاده از محصولات داخلی در مقابل برندهای خارجی شده است، افزود: با وجود این در شرایطی که معمولا در شش ماهه نخست سال، افزایش مراسم ازدواج و الزام خانواده‌ها به تهیه جهیزیه، باعث رونق بازار لوازم‌خانگی می‌شود، ماه‌های اردیبهشت و فروردین امسال سطح فروش این محصولات قابل قبول نبود که دلیل آن را باید پایین بودن قدرت خرید مردم دانست.

مدیرفروش محصولات شاینا بیان کرد: فروش محصولات شاینا نیز به عنوان یک برند جدید و کمتر شناخته شده در زمینه تولید اجاق گاز و هود، از رکود حاکم بر بازار متاثر شده بود اما شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان، باعث آشنایی بیشتر فعالان این حوزه با برند شاینا شده و پس از نمایشگاه، فروش این محصولات افزایش قابل توجهی داشته است.

وی ویژگی‌های این برند را کیفیت بالا، تنوع زیاد محصولات و قیمت مناسب دانست و افزود: در حال حاضر شرکت در حال تلاش برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار داخل است اما برنامه‌هایی برای فعالیت در زمینه صادرات نیز در دستور کار خود دارد.

به گفته وی برند شاینا در صدد افزایش کالاهای تولیدی است که در این راستا از آذرماه امسال محصولات فر توکار و سینک‌های استیل به سبد محصولات این برند افزوده می‌شود و این شرکت به ویژه در زمینه صادارت محصولات جدید خود برنامه‌ریزی کرده است.

 

هدف‌گذاری برای بازارهای داخلی و خارجی

به گزارش ایسنا، شرکت صبا الماس با برند تجاری شاینا در سال 1391 تاسیس شد و یک سال پس از آن مجوزها و استانداردهای لازم را اخذ کرد.

گروه لوازم خانگی شاینا، تامین تمامی تجهیزات آشپزخانه را برای داخل و خارج از کشور هدف‌گذاری کرده است.

این شرکت در حال حاضر از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور برخوردار است.

نظر شما چیست؟