اخبار لوازم خانگی

آموزش استیک خوک در دفترچه راهنمای فارسی مایکروفر!

ال کا ایران : یک شرکت لوازم خانگی در دفترچه راهنمایی که به فارسی منتشر کرده، پخت انواع خوراک و استیک «خوک» را آموزش داده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ال کا ایران» و به نقل از فارس، شرکت لوازم خانگی «س» که قطعات آن هم در داخل کشور خودمان مونتاژ می‌شود، دفترچه راهنمای فارسی را برای محصولات خود منتشر می‌کند.

نکته قابل تأمل در ترجمه این دفترچه‌های راهنما به فارسی این است که محتوای آنها بدون توجه به موازین اسلامی عیناً منتشر شده است.

در دفترچه راهنمای فارسی انواع مایکروفرهای این شرکت که همراه محصولات به خریداران ارائه می‌شود پخت انواع خوراک و استیک «خوک» آموزش داده شده است. این در حالی است که خوردن خوک برای مسلمانان «حرام» است.

اگرچه خوردن خوک برای غیرمسلمانان محدودیتی ندارد اما کمترین انتظاری که از شرکت پشتیبان منتشرکننده دفترچه‌های راهنمای فارسی این شرکت می‌رود این است که موازین اسلامی را در برگرداندن و انتشار هر آنچه در منبع خارجی آن است رعایت کنند.

ظاهراً دفترچه‌های راهنمای استفاده از لوازم خارجی بدون هیچ نظارتی از سوی دستگاه‌های مسئول به فارسی برگردانده می‌شوند که اگر غیر از این هم باشد باز هم مسئولان مقصرند که این مورد از چشم آنها رد شده است.

نظر شما چیست؟