اخبار لوازم خانگی

وام لوازم خانگی نه تنها رونق ندارد بلکه رکود هم دارد

ل کا ایران : در صورتی که یارانه بر روی کالاها لحاظ شود بهتر از این است که پول آن را مستقیم به مردم بدهند زیرا این موضوع پیش از این نیز تکرار شده و نتیجه ان را دیده ایم.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در صورتی که یارانه بر روی کالاها لحاظ شود بهتر از این است که پول آن را مستقیم به مردم بدهند زیرا این موضوع پیش از این نیز تکرار شده و نتیجه ان را دیده ایم.

سید محمد بیاتیان در گفت وگو با ایلنا در خصوص ارائه وام 10 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی اظهار داشت: هر چند این وام در راستای خروج از رکود طراحی شده اما مشخص نیست در چه راهی خرج شود.

وی گفت: ممکن است این وام برای خرید کالاهای دیگر مصرف شود و یا اینکه برای خرج دانشگاه استفاده شود و … اما آنچه مسلم است این است که این گونه پرداخت ها نه تنها رونقی در پی ندارد بلکه موجب تورم نیز خواهد شد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی که یارانه بر روی کالاها لحاظ شود بهتر از این است که پول آن را مستقیم به مردم بدهند زیرا این موضوع پیش از این نیز تکرار شده و نتیجه آن را دیده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از معضلاتی که امروز صنعت لوازم خانگی ما با آن روبه روست بی برنامگی در خصوص صادرات است اکنون تولیدکنندگان ما به دنبال بهره وری و افزایش صادرات نیستند و این موضوع باعث کاهش ارزآوری در این بخش شده است.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟