اخبار لوازم خانگی

بسته حمایتی دولت پول وارد بازار نمی‌کند

ال کا ایران : رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: بسته حمایتی دولت از تولید نفعی برای بازار ندارد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید کساییان در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه خراسان، با بیان اینکه با اجرای طرح حمایتی دولت برخی از مشکلات حل خواهد شد، اظهار کرد: با این وجود پول به چرخه بازار وارد نشده، بلکه تنها به جیب تولیدکننده‌ها می‌رود.

 

 

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح بازار سودی نمی‌برد، گفت: اعتراض اتحادیه نیز به همین قضیه بوده و معتقدیم پول باید وارد چرخه اقتصادی کشور شود.

 

 

وی درخصوص انتظارات بازار از طرح حمایتی دولت نیز تصریح کرد: انتظار داشتیم وام خرید به چرخه بازار کمک کرده و پول بین خریدار و فروشنده مبادله گردد، اما متاسفانه این خواسته اجرایی نشد.

 

 

رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه وام پرداختی باید به دست فروشندگان پروانه‌دار می‌رسید، خاطرنشان کرد: تزریق پول به بازار می‌تواند به اقتصاد جامعه تحول بخشد.

 

 

وی وضعیت فعلی بازار را راکد دانست و افزود: علی‌رغم اعلام بسته حمایتی دولت هنوز هیچ تغییری در بازار اتفاق نیفتاده و آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟