اخبار لوازم خانگی

طرح کارت خرید اعتباری راهکار درستی نبوده است

ال کا ایران : رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: طرح اعطای کارت خرید اشتباه بوده و قرار بود این طرح از طریق اصناف اجرایی شود اما اصناف در این طرح نقشی نداشته اند.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در اتحادیه سراسری اصناف اظهار داشت: تمامی روسای اتحادیه خود را بخشی از اعضای دولت می‌دانند و همه ما می‌دانیم دولتی را که شما تحویل گرفته‌اید فاجعه‌بار بوده و اکنون نیز دولت روحانی نیز نمی‌تواند به آن صورت که می‌خواهد کار را انجام دهد و همه ما اعتقاد داریم که سربازان نظام هستیم اما دولت که قرار بود بخش خصوصی را به کار گیرد عملا این کار را انجام نداده است.


وی با اشاره به بحث گرانی افزود: در واقع رئیس بانک مرکزی افزایش دلار را یک روز به اربعین حسینی و روز دیگر به ژانویه نسبت می‌دهد و حال بنده به عنوان صنف لوازم خانگی و با دلار 3 هزار و 700 تومانی و با وجود مشکلات تولیدکنندگان در تهیه مواد اولیه، نمی‌توانم به واردکنندگان بگویم که قیمت‌ها را پایین نگه دارد.

طحان‌پور با اشاره به کارت‌های اعتباری گفت: طرح اعطای کارت‌های خرید اشتباه بوده و از طرفی قرار بود که این طرح از طریق اصناف اجرایی شود اما باید گفت که در این طرح اصناف بازی داده نشده‌اند و حال مردم در کاهش اعتبار کارت خرید اعتباری دولت را مقصر می‌دانند زیرا این امر از روز اول قابلیت اجرا نداشته اما برای اینکه در کنار دولت هستیم تنها برای کاهش تنش‌ها ورود کرده‌ایم.

رئیس لوازم خانگی تصریح کرد: بنابراین اتحادیه طرحی را از روز شنبه شروع کرده به طوری که بالای 10 میلیون تومان وام برای حمایت از تولید داخل می‌دهد و با این طرح تولید رونق می‌گیرد و نباید فراموش کرد که با شروع اجرای طرح کارت خرید اعتباری، کسبه دو ماه مالیات بیکاری داده‌اند.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟