اخبار لوازم خانگی

تعطیلی واحدهای فروشنده لوازم خانگی درمشهد ملموس است/بی فایدگی بسته خروج از رکود

ال کا ایران : رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: تعطیلی واحدهای فروشنده لوازم خانگی در مشهد به حدی رسیده که همه افراد می‌توانند آن را ببینند و بسیار ملموس است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجید کسائیان در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در بسیاری از بازارهای لوازم خانگی مشهد مانند مجتمع امیر، انقلاب و نگین تعطیلی بی‌سابقه واحدهای تجاری مشخص است.

وی کاهش نقدینگی به علت بلوکه شدن سرمایه‌های افراد در مؤسسات مالی و اعتباری را یکی از دلایل رکود در بازار دانست و تأکید کرد: همچنین وضعیت اقتصادی موجود و کاهش توان خرید مردم یکی از دیگر علل رکود در بازار لوازم خانگی مشهد است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد با بیان اینکه هم اکنون حدود 950 نفر در صنف فروشندگان لوازم خانگی در مشهد فعال هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بیش از 50 نفر از اعضای این اتحادیه در مشهد ریزش داشته‌اند که رکود و ورشکستگی عامل اصلی آن بوده است.

کسائیان با اشاره به اجرایی شدن بخش خرید لوازم خانگی در بسته خروج از رکود، تصریح کرد: این بسته تا کنون تأثیر زیادی در خراسان رضوی نداشته و امید می‌رود تدابیر آن به نحوی اتخاذ شود که در طول چند روز آینده مؤثر واقع شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟