اخبار لوازم خانگی

افزایش قدرت خرید مردم با شرایط جدید اقتصادی/استقبال از طرح بخش خصوصی برای فروش اقساطی لوازم خانگی

ال کا ایران : قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در فضای جدید اقتصادی و با اجرای برجام، شاهد جذب سرمایه و افزایش تولید خواهیم بود که به دنبال آن قدرت خرید مردم نیز افزایش می یابد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجتبی خسروتاج امروز سه شنبه در حاشیه اجلاس فعالان اقتصادی غیردولتی در سالن اجلاس سران در جمع خبرنگاران افزود: این تغییرات زمینه افزایش درآمد را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: زمانی که فضای کشور به سمت سرمایه گذاری و فضای مناسب کسب و کار حرکت کند سرمایه گذاران به صحنه می آیند و سرمایه گذاری، به افزایش تولید و افزایش اشتغال منجر می شود.

وی افزود: این تغییرات زمینه افزایش درآمد را فراهم می کند؛ می توان گفت بیشترین آثار اجرای برجام در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد در خانوارها خواهد بود.

** استقبال دولت از طرح اتحادیه لوازم خانگی برای فروش اقساطی
وی درمورد طرح فروش اقساطی لوازم خانگی توسط اتحادیه لوازم خانگی نیز گفت: این طرح هیچگونه موازی کاری با طرح کارت اعتباری به حساب نمی آید و ما از این استقبال می کنیم که این خدمات رسانی توسط اتحادیه ها انجام شود.

این مقام وزارت صنعت ادامه داد: ایران دارای ظرفیت های زیادی است و هر سرمایه گذار باید شرایط رقابتی محصول تولیدی را بسنجد و بررسی کند که در رشته ای می خواهد سرمایه گذاری کند؛ چه مزیت هایی از نظر قیمت، کیفیت و نوآوری نسبت به دیگران دارد.

وی گفت: توصیه کلیدی برای سرمایه گذاران این است که تنها در رشته هایی ورود پیدا کنند که نسبت به دیگران تولید آنها رقابت تر باشد.

خسروتاج گفت: افرادی که توانمندی بالایی دارند می توانند در صنعت، معدن، نفت، گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری کنند و آن هایی که سرمایه کمتری در اختیار دارند می توانند در بخش های خدماتی فعالیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: سیاست و توصیه کلی این است که سرمایه گذاری باید در جایی صورت بگیرد که در آن مزیت داشته باشد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟