اخبار لوازم خانگی

عرضه 1200 قلم کالا زیر قیمت بازار در فروشگاه رفاه البرز

ال کا ایران : روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های رفاه استان البرز از عرضه هزار و 200 قلم کالا زیرقیمت بازار به مناسبت ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی(ع) در این استان خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های رفاه استان البرز، تمام 16 فروشگاه رفاه استان البرز مکلف شدند در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته، موادغذایی و سایر کالاها را برای حمایت از اقشار کم درآمد با پنج تا 50 درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند.

 

کالاهای ویژه کادوی روز پدر، لوازم خانگی، پوشاک، گوشت قرمزو مرغ، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، انواع نوشیدنی، شکلات، انواع شوینده و دستمال کاغذی از جمله کالاهایی است که زیر قیمت بازار در این مدت عرضه خواهد شد.

 

بر اسای این گزارش، در آینده نزدیک تعداد دیگری فروشگاه در مناطق محروم استان البرز برای عرضه مستقیم کالا و تثبیت قیمت‌ها گشایش می‌یابد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟