اخبار لوازم خانگی

افزایش فروش و درآمد لوازم خانگی ال جی در سه ماهه نخست سال

ال کا ایران : کمپانی ال‌جی در سه ماهه اول امسال با ضرر‌دهی بخش موبایل روبرو بود. اما بخش لوازم خانگی این شرکت، فروش بالایی داشته و درآمد کلی این شرکت ۶۶ درصد افزایش یافته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از زومیت، کمپانی ال‌جی الکترونیکس امروز خبر از افزایش درآمد خیره‌کننده خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ داد. درآمد بالای این شرکت در بخش لوازم خانگی جبران ضرر‌کرد بخش موبایل را کرده است.

روز پنجشنبه اعلام شد که در‌آمد شرکت ال‌جی در فاصله ماه‌های ژانویه تا مارچ ۲۰۱۶ (بهمن ۹۴ تا فروردین ۹۵) ۱۹۵ میلیارد وون (۱۶۸ میلیون دلار) بوده است. در دوره مشابه سال گذشته درآمد این شرکت تنها ۲ میلیارد وون بود. این درآمد بالاترین میزان از اواسط سال ۲۰۱۴ تا کنون است.

سود عملیاتی ال جی با افزایش ۶۶ درصدی به ۵۰۵ میلیارد وون (۴۴۳ میلیون دلار) رسیده ، در حالی که فروش این شرکت با ۴ درصد کاهش، به ۱۳.۴ ترلیارد وون (۱۱.۸ میلیارد دلار) رسیده است.

این افزایش درآمد نشان دهنده این است که ال‌جی توانسته خود را در سطح جهانی به عنوان تولید‌کننده لوازم خانگی با‌کیفیت، معرفی کند.

اکثر افزایش درآمد این شرکت به دلیل بالا‌رفتن فروش یخچال‌فریز، ماشین‌های لباسشویی و دیگر لوازم خانگی این شرکت است و تلویزیون‌های پیشرفته Oled این شرکت نیز فروش خوبی داشته‌اند.

تلویزیون OLED ال جی

اما بخش موبایل این شرکت به دلیل هزینه‌های بالای تبلیغات گوشی G5 با ضرر‌دهی همراه بوده است. اعلام شده که فروش گوشی‌های قبلی این شرکت به دلیل عرضه جی 5 پایین آمده است. گوشی جی 5 با طراحی ماژولار خود، توجهات زیادی را جلب کرده است. با خارج کردن پایین گوشی می‌توان ماژول‌هایی مربوط به دوربین و صدا را به آن متصل کرد.

ال‌جی پیش‌بینی افزایش درآمد را در سه ماهه دوم سال کرده است زیرا این شرکت به فروش لوازم خانگی باکیفیت خود با نام LG Signature ادامه خواهد داد و گوشی جی 5 را در نقاط مختلف دنیا عرضه خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا در‌آمد ال‌جی با عرضه جی 5 در سه ماهه دوم سال افزایش می‌یابد؟

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟