اخبار لوازم خانگی

سرگردانی مردم برای خريد لوازم خانگی با کارت های اعتباری

ال کا ایران : مشخص نبودن محل هاي عرضه لوازم خانگي، دريافت کنندگان کارت هاي خريد اعتباري لوازم خانگي را سرگردان کرده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان پور رئيس اتحاديه لوازم خانگي ديروز با بيان اين مطلب افزود: روزانه 70 تا 80 تماس با اتحاديه لوازم خانگي گرفته مي شود که نشان دهنده سردرگمي مردم براي خريد با اين کارتهاست.

وي روش نادرست اجراي يک طرح مناسب را سبب زير سوال رفتن تلاش هاي وزارت صنعت و معدن و بانک مرکزي دانست و تصريح کرد: انعکاس تلفن هاي دريافت کنندگان اين کارت ها و فروش نداشتن توليد کنندگان معرفي شده نشان دهنده وجود اشکال در اجراي اين طرح است.

رئيس اتحاديه لوازم خانگي با اشاره به اينکه اين کارتها براي 3 گروه 350 هزار نفري و با مبلغ 4 تا 6 ميليون تومان در نظر گرفته شده است ، ادامه داد: فقط يک برند موفق به فروش بخشي از کالاهاي خود شده که داراي مراکز عرضه متعدد است و حدود 50 کارخانه توليد لوازم خانگي داخلي ديگر مراکز لازم براي عرضه ندارد.

وي با اشاره به مهلت 3 ماهه مردم براي استفاده از اين کارت‌ها گفت: 4 هزار و 200 ميليارد تومان اعتبار تعيين شده اين طرح فقط متعلق به لوازم خانگي نيست و مردم مي توانند فرش ماشيني توليد داخلي، چيني ، بلور و مبلمان هم خريداري کنند.

نامبرده افزود: ارائه وام ارزان از سوي دولت به مردم با هدف بهره مندي مصرف کنندگان از وام کم بهره و به حرکت درآمدن چرخ توليدي بوده، در حالي که اين اتفاق عملياتي تاکنون نشده است.

وي ادامه اين روند را سبب ايجاد بازتاب منفي براي مردم و توليد دانست و ادامه داد : دريافت کنندگان کارت خريد اعتباري مي‌توانند با مراجعه به سايت وزارت صنعت و معدن در بخش کالاي ايراني، نشاني مراکز عرضه کننده کالا را مشخص کرده و سپس خريد کنند.

طحان پور با اشاره به اينکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بايد شماره تلفن هاي پاسخگويي به مردم را اعلام رسمي کند، افزود: براساس پيش بيني هاي دولت بيشترين خريد بايد در شهرستانها انجام شود، در حالي که در همه جا امکان دسترسي به اينترنت و آمادگي از مراکز فروش تعيين شده در اين طرح وجود ندارد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟