اخبار لوازم خانگی

اجراي طرح تعویض لوازم خانگی فرسوده

ال کا ایران : طرح پایلوت «بهینه‌‌سازی انرژی از طریق تعویض لوازم خانگی فرسوده» توسط سازمان بهره‌‌وری انرژی ایران (سابا) اجرا می‌شود.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این طرح لوازم خانگی پرمصرف و فرسوده منازل با لوازم برقی با راندمان بالا از طریق شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی این لوازم تعویض می‌شود.

“آرش قلمی” رئیس گروه کارایی انرژی مصارف غیرمولد خانگی در این باره گفت: سازمان بهره‌وری انرژی ایران به منظور ترغیب مصرف‌­کنندگان لوازم خانگی به جایگزینی محصولات پربازده این طرح را به مرحله اجرا رسانده است.

وی ادامه داد: در این طرح از طریق ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه، از جایگزینی یخچال، یخچال فریزر و فریزر با انواع دارای رتبه انرژی A و بالاتر حمایت خواهد شد.

قلمی افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش مصرف انرژی و افزایش رفاه عموم مردم است که در حال حاضر در تعدادی محدود و با منظور سنجش اثربخشی و رضایت عمومی اجرا می‌­شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده با همکاری و دریافت نظرات سازنده از هموطن گرامی، این طرح گسترش یافته و درسطح گسترده‌تری در کشور انجام شود.

قلمی در ادامه سخنانش پیش‌بینی کرد با اجرای این طرح علاوه بر بهبود کیفیت یخچال فریزرهای مورد استفاده، مصرف برق هر خانواده 20 درصد کاهش یابد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان مشارکت در این طرح می‌­توانند با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس www.saba.org.ir اطلاعات لازم را کسب نمایند.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟