اخبار لوازم خانگی

محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اراک توقیف شد

ال کا ایران : اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از كشف یک محموله دو میلیارد ریالی لوازم خانگی قاچاق در شهرستان اراك خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یوسف سپهوند در این باره گفت: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی استان، یك محموله حامل كالای قاچاق را در یكی از محورهای اصلی اراك شناسایی كردند.

وی با بیان این كه خودرو از یكی از بنادر جنوبی كشور بارگیری شده بود، خاطر نشان كرد: پس از بازرسی محموله مشخص شد، كالاهای کشف شده با مدارك گمركی مطابقت ندارد.

سپهوند، بیان داشت: در بازرسی از محموله توقیفی، ۵۴۵ كارتن شامل عینك شنا، جا اسپندی، ظروف چینی، گلدان تزئینی و سطل زباله به ارزش دو میلیارد ریال كشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مركزی اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟