اخبار لوازم خانگی

“طرح خرید کالای ایرانی” بازار را تکان نداد/ بهره‌مندی تنها چند شرکت از طرح

ال کا ایران : رئیس اتحادیه لوازم خانگی با بیان اینکه تنها چند شرکت لوازم خانگی که نمایندگی فروش دارند، محصولات خود را "در طرح خرید کالای با دوام ایرانی" به فرش می‌رسانند گفت: با اجرای این طرح جنب و جوش مشخصی در بازار لوازم خانگی ایجاد نشده است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت اجرای طرح خرید کالای با دوام ایرانی در بخش لوازم خانگی اظهارکرد: با وجود اینکه مردم کارت‌های اعتباری خرید کالای با دوام ایرانی را از بانک‌ها دریافت کرده‌اند اما جنب و جوش مشخصی در بازار لوازم خانگی ایجاد نشده است.

وی افزود: در بخش لوازم خانگی تنها چند شرکت توانسته‌اند در این طرح فعالیت کنند و مابقی تولید کننده‌ها به دلیل نداشتن نمایندگی‌های  فروش مناسب امکان فعالیت و  عرضه محصولات خود را ندارند.

رئیس اتحادیه تهیه و فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، مبلغ حاصل از فروش کالا در این طرح مستقیم به حساب شرکت تولید کننده می‌رود، بنابراین سایر فروشندگان به غیر از نمایندگان فروش این چند شرکت امکان مشارکت در این طرح را ندارند.

وی تصریح کرد: بیشتر تولیدکنندگان ما هنوز نمایندگان فروش کامل  و رسمی برای عرضه محصولات خود ندارند، به همین منظور است که روزانه تعداد زیادی از مردم با اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تماس می گیرند و آدرس مراکز فروش طرح خرید کالایی با دوام ایرانی را از ما می‌خواهند.

طحان پور گفت: درصورتی که اجرای این طرح به اتحادیه و بخش خصوصی سپرده می‌شد، امکان عرضه و مشارکت تعداد بیشتری از فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان در این طرح وجود داشت.

وی همچنین در ارتباط با طرح فروش اعتباری لوازم خانگی که قرار بود توسط خود اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اجرا شود، اظهار کرد: با توجه به میزان سود زیادی که بانک‌ها برای ارائه تسهیلات در این طرح می‌خواهند، عملا امکان اجرای این طرح توسط بخش خصوصی فراهم نشد.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟