اخبار لوازم خانگی

توقیف محموله 220 تنی قاچاق کالا در تهران

ال کا ایران : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف و ضبط یک محموله بزرگ قاچاق کالا به وزن 220 تن در پایتخت خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار سرتیپ عباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما ، گفت: در عملیات ویژه پلیس در یکی از باراندازهای مهم و بزرگ کالا در تهران بیش از 7 هزار کارتن لوازم خانگی قاچاق در قالب 21 کامیون شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله بزرگ به علت گستردگی کالاهای قاچاق هنوز برآورد نشده اما میلیاردها تومان ارزش دارد.

سردار محمدیان گفت: 3 متهم اصلی این باند بزرگ قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شده اند اما تحقیقات پلیس برای ریشه یابی و کشف دیگر کالاهای قاچاق این مجموعه ادامه دارد.

وی افزود: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس با بکارگیری همه امکانات و توان خود و استفاده از اطلاعات ارزشمند مردم با این معضل قاطعانه برخورد می کند.

سردار محمدیان گفت: تلفن 110 با حضور کارشناسان ویژه پلیس آگاهی آماده دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی در زمینه قاچاق کالاست.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی براینکه سرانجام این کالاهای کشف شده چیست؟ افزود: کالاهای توقیف شده به سازمان جمع آوری و فروش کالاهای قاچاق تحویل می شود.

سردار محمدیان اضافه کرد: کالاهای قاچاق تا زمان تعیین قیمت و صدور جریمه از سوی مرجع قضایی و گمرک در این سازمان ، نگهداری می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برابر قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و دستورالعملی که قرار است در این رابطه تکمیل شود؛ تعیین تکلیف و ممانعت از ورود کالاهای کشف شده قاچاق به چرخه بازار بر عهده این مجموعه است اما برداشت من این است تا زمانی که این دستورالعمل آماده نشده این کالاها وارد بازار نمی شود.

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع لوازم خانگی ایران و جهان و نیز جدیدترین قیمت ها و بازار لوازم خانگی از طریق تلگرام به کانال اختصاصی ال کا ایران (https://telegram.me/lkirancom ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظر شما چیست؟