اخبار لوازم خانگی

استقبال غایبان ایران پلاست از تهران پلاست 2016

هروس ابراهیمی عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری که از اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند هم به شمار می رود گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم اکثر شرکت هایی که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت نکرده اند (به دلیل تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه)

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از پپنا، هروس ابراهیمی عضو هیات مدیره انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری که از اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند هم به شمار می رود گفت: بر اساس اطلاعاتی که دارم اکثر شرکت هایی که در نمایشگاه ایران پلاست شرکت نکرده اند (به دلیل تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه) در تهران پلاست 2016 ثبت نام کرده اند و مراحل جانمایی را انجام می دهند. بیشترین مشارکت کننده را تا کنون اعضای انجمن ماشین سازان، مستربچ و کامپاند و تولیدکنندگان لوازم خانگی تشکیل داده اند.

هروس ابراهیمی تاکید کرد: خسارتی که بابت تغییر تاریخ نمایشگاه ایران پلاست به شرکت وارد شد، خسارت سنگینی بود اما حالا این فرصت فراهم شده تا این لطمه بزرگ جبران شود. این نمایشگاه گرچه بین المللی ست و ما از آمدن شرکت های خارجی استقبال می کنیم اما احتمالا در دوره ی اول با یک نمایشگاه کاملا ملی رو به رو خواهیم بود. جایی که تولیدکنندگان ایرانی محصولات خود را به نمایش می گذارند.

ابراهیمی تصریح می کند: نمایشگاه نوپاست. شناخته شده نیست اما انجمن ماشین سازان تمام تلاش خود را می کند (همچنین تشکل های دیگر) این نمایشگاه به موفق ترین نمایشگاه تبدیل شود.

وی در خصوص شورای سیاستگذاری نمایشگاه هم گفت: این نمایشگاه حتما شورای سیاست گذاری خواهد داشت و از دی نفعان اصلی دعوت می شود اما فرصت باقی مانده تا نمایشگاه بسیار محدود است و فعلا همه تلاش کنیم این نمایشگاه با حضور حداکثری فعالان صنایع پلاستیک برگزار شود.

هروس ابراهیمی تاکید می کند:

قطعا بعد از نمایشگاه تهران پلاست فضای اقتصادی صنعت پلاستیک هم به چرخش درخواهد آمد و خروج از رکود در صنایع پلاستیک کلید خواهد خورد.

 

نمایشگاه تهران پلاست 2016 از ششم تا نهم مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این نمایشگاه

به وب سايت

www.aresa.ir/tehran-plast

مراجعه و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 37651148-051 و 37650680 -051 وهمراه  09338847974  خانم نظري ، و خانم عرفانيان تماس حاصل فرمايند.

نظر شما چیست؟