اخبار لوازم خانگی

اولین یخچال با قابلیت نصب ویندوز 10! + تصاویر

یکی از شرکت‌های معروف لوازم خانگی در نمایشگاه ” IFA 2016″ از اولین یخچال با قابلیت نصب ویندوز ۱۰ رونمایی کرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ مدتی قبل یخچال هوشمندی را معرفی کرد که دارای صفحه نمایش با کیفیت ۱۰۸۰p بود و از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی ” تایزان” بهره می‌برد.

شرکت ال‌جی نیز برای عقب نماندن و حتی پیش افتادن از رقیب از یخچال هوشمند جدیدش با قابلیت‌های فراتر از دیگر یخچال‌های مشابه در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی کرد. این یخچال از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و شما می‌توانید انواع نرم‌افزارهای ویندوزی را روی آن نصب و همانند یک رایانه از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش لمسی این یخچال ۲۹ اینچ و دارای پردازنده اتم اینتل به همراه رم ۲ گیگابایتی است. این شرکت همچنین نرم‌افزارهای مخصوص خود را برای استفاده و مدیریت هر چه بهتر از یخچال روی آن نصب کرده است. همچنین در زمان کار در آشپزخانه با ویندوز ۱۰ می‌توانید از گشت و گذار در اینترنت و حتی تماشای فیلم لذت ببرید.

 اولین یخچال با قابلیت نصب ویندوز ۱۰!


به دلیل وجود بلندگوهای مناسب روی این یخچال در کنار گوش دادن به موسیقی حتی می‌توانید با دستیار کورتانا ویندوز ۱۰ نیز به گفتگو بپردازید. برای مصرف انرژی کمتر در حالت عادی صفحه نمایش نیمه شفاف است ولی در زمان انجام فعالیت، صفحه نمایش دوباره شفاف خواهد شد. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده اما با توجه به اینکه شرکت ال جی سازنده آن است احتمالا در بازار ایران هم باید منتظر حضورش باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما چیست؟