اخبار لوازم خانگی

طرح احیاء تولید برای لوازم خانگی خراسان‌رضوی گشایشی نداشته است

ال کا ایران : رئیس انجمن کارخانجات لوازم خانگی خراسان‌رضوی گفت: طرح احیاء تولید برای لوازم خانگی در خراسان رضوی گشایشی نداشته است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ذاکر نیوز، احمد مظاهری اظهار داشت: رکود عجیبی که بازار لوازم‌خانگی را در بر گرفته با اعطاء وام‌های خرید این محصولات نیز نیز بهبود پیدا نکرده و همچنان وضعیت وخیم است.

وی با بیان اینکه بسیاری از راه‌ها به‌روی کارفرمایان بسته شده است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ گشایشی حتی با طرح احیای واحدهای صنعتی به‌وجود نیامده و در همین وضعیت برخی از صاحبان واحدهای تولیدی قصد دارند که ملک خود را بفروشند که متأسفانه با بازار راکد در بخش زمین و ساختمان این اقدام نیز اجرایی نمی‌شود.

رئیس انجمن کارخانجات لوازم خانگی خراسان‌رضوی بیان کرد: در برخی از کالاهای گروه لوازم خانگی مانند یخچال ورود قاچاق دیده می‌شود اما باید در نظر داشت با توجه به بالا‌بودن قیمت انواع کالاهای خارجی و کیفیت مناسب کالای ایرانی، بهترین گزینه برندهای مختلف داخلی هستند که به تولید لوازم خانگی مبادرت دارند.

مظاهری تصریح کرد: طیف زیادی از کالاهای رسته لوازم‌خانگی الزام به روز بودن دارند چراکه در غیر اینصورت کالاها به فروش نرسیده و با وضعیت کنونی در انبارها باقی می‌ماند.

وی با اشاره به مسائل واحدهای بزرگی که در حوزه لوازم‌خانگی کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این حوزه به علت وسعت کار و مشکلاتی که در صنعت ساختمان به وجود آمده مشکلات واحدها بسیار بیشتر بوده و به همین علت مشاهده می‌کنیم تعداد زیادی برندهای ایرانی در این حوزه نابود شده و یا در حال از بین رفتن هستند.

نظر شما چیست؟