سایر خبرها

مدیران خودرو تمدید کرد/استپ وی به مرز 4000 دستگاه فروش رسید

ال کا ایران : برخی از کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که با عرضه محصولات جدید و با کیفیت برندهای معتبر فرانسوی در ایران، عرضه محصولات بی کیفیت چینی که در شرایط تحریم بخشی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، با چالش جدی مواجه خواهد شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در شرایطی که بازار پیش فروش خودروهای داخلی به واسطه ی اعیاد و مناسبت های گذشته و پیش رو داغ است، اما خبرهای خوبی از پیش فروش خودروسازان چینی به گوش نمی رسد.

مدیران خودرو در حالی خبر از تمدید طرح فروش” عید تا عید ” محصولات خود را داد که خبرهای شنیده شده حاکی از عدم استقبال همیشگی مشتریان، از محصولات این گروه صنعتی می باشد.

این طرح که قرار بود تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام رسد بار دیگر تا 9 مهر ماه تمدید شد.

نکته قابل تامل اینجاست که طی پیش فروش های صورت گرفته، اینبار جزء معدود دفعاتی است که این گروه خودروسازی پیش فروش محصولات خودرا تمدید کرده است.

برخی از  فعالان بازار خودرو علت اصلی این عدم استقبال را کیفیت پایین محصولات چینی میدانند و این عدم کیفیت در شرایطی که خودروسازان داخلی محصولات جدیدتر و به روز تر خودرا با برندهای معتبر دنیا ارائه و پیش فروش کرده اند، بیشتر نمایان می شود.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، در شرایطی که ساندرو استپ وی ظرف مدت 30 دقیقه به مرز 4000 دستگاه فروش رسید و خبرهای شنیده شده از نمایندگی ها حاکی از عدم موفقیت ثبت نام تعداد زیادی از متقاضیان این محصول بود، خودروسازان چینی در حاشیه بازار فروش قرار گرفته اند و چاره ای جز تمدید زمان پیش فروش محصولات خود ندارند.

برخی از کارشناسان و فعالان بازار خودرو معتقدند که با عرضه محصولات جدید و با کیفیت برندهای معتبر فرانسوی در ایران، عرضه محصولات بی کیفیت چینی  که در شرایط تحریم بخشی از بازار را به خود اختصاص داده بودند، با چالش جدی مواجه خواهد شد و خریداران رغبتی به خرید مجدد این محصولات نشان نخواهند داد.

همچنین عدم تحویل های به موقع و بدقولی خودروسازان در تحویل نیز می توانند یکی از دلایل مهم این عدم استقبال باشد.

خوشبختانه باید اعتراف کرد دوگروه بزرگ خودروسازی کشور با رعایت برخی استانداردها و بالابردن کیفیت محصولات خود توانستند در رقابت با برخی برندهای خارجی موفق ظاهر شوند.

نظر شما چیست؟